اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

21 بازی برتر اندروید رایگان بدون نیاز به خرید درون بازی


اگر می‌خواهید با ۲۱ بازی اندروید که هیچ نیازی به پرداخت درون بازی و خرج اضافه ندارند، آشنا شوید، با این مقاله‌ همراه ما باشید.

  

Freemium، یک روش کسب و کار و دریافت پول است که معمولاً یک کالا مانند نرم‌افزار، رسانه، بازی یا خدمات وب به صورت رایگان‌افزار ارائه می‌شود ولی برای دسترسی امکانات جانبی مانند امکانات ویژه، خدمات بیشتر، نمایش بهتر نرم‌افزار از کاربر یا مصرف‌کننده پول گرفته می‌شود. طی سال‌های اخیراین شیوه، به راهی بسیار جدی‌تر در صنعت اپلیکیشن‌های موبایل تبدیل شد؛ چرا که امروزه بیش از ۹۰ درصد درآمد تولیدکنندگان بازی و اپلیکیشن‌های موبایل از طریق خرید درون بازی است. اگرچه این شیوه توانسته جلوی ضررهای دزدیده شدن بازی‌ها را هم بگیرد، اما هنوز هم تولید کنندگان می‌دانند چگونه ما را در این شیوه نگه دارند تا به سراغ نسخه‌های دزدی نرویم. اگر شما میانه خوبی با بازی‌های Freemium ندارید، همچنان می‌توانید از بازی‌های اندروید لذت ببرید؛ زیرا هنوز هم سازندگانی هستند که به اصل «۱ بار پرداخت» وفادار مانده‌اند و تنها با یکبار پرداخت، دیگر نیازی به خرج کردن پول در روند آن نیست. با معرفی ۲۱ بازی بدون نیاز به پرداخت درون بازی همراه ما باشید.

Baldur's-Gate-II

۱. Baldur’s Gate II، Baldur’s Gate و Icewind Dale

به دلیل اینکه این سه بازی توسط یک ناشر منتشر شده‌اند، آن‌ها را در یک گروه قرار داده‌ایم. هر سه بازی نقش آفرینی‌هایی بزرگ و خوبی هستند که در سال ۲۰۱۴ از پلتفرم رایانه‌های شخصی، برای اندروید ساخته شدند. هر سه بازی دارای داستان‌هایی طولانی و گیم‌پلی پیچیده هستند که می‌توانند شما را برای ماه‌ها سرگرم نگه دارند. در بازی با گرافیکی مناسب مواجه می‌شوید، اما نمی‌توانید انتظار بالایی از این بخش داشته باشید؛ زیرا حتی نسخه‌ رایانه‌های شخصی این سه بازی هم قدیمی هستند و گرافیک بالایی ندارند. به هر حال هر سه بازی نقش آفرینی‌هایی زیبا و مناسب برای رایانه‌های شخصی و اندروید به شمار می‌روند. به نظر می‌رسد خرید‌های درون گیم پلی در این سه بازی هم وجود دارد، اما چیزی بیش از بسته‌های صدا و دیگر مطالب گوناگون نیستند؛ مواردی که کمترین تاثیر را روی روند گیم‌پلی شما ایجاد می‌کنند.

The Banner Saga

The Banner Saga .۲

The Banner Sagaیک بازی نقش آفرینی/استراتژی است که توسط اعضای سابق استودیوی بایوور (BioWare) منتشر شد. گرافیک این بازی شباهت زیادی به نقاشی‌های دستی دارد. از طرف دیگر، با داستان عمیقی مواجه می‌شوید که از شما می‌خواهد تصمیمات مهمی در مسیر بازی بگیرید، تصمیماتی که در نحوه روایت داستان نقش دارند. اما در کنار اینها، یادگیری بسیار آسانی در مسیر بازی خواهید داشت. داستان بازی از افسانه‌های اساطیری نورس (Norse ) الهام گرفته است. اگر به بازی‌های استراتژی نقش آفرینی علاقه دارید، The Banner Saga یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است.

Doom-Destiny

۳. Doom & Destiny

Doom & Destiny یک بازی دیگر در سبک نقش آفرینی است که محتویات زیادی را شامل می‌شود و در جریان گیم‌پلی آن، خبری از خرید درون بازی نیست. این بازی از حالت گرافیکی قدیمی شبیه به نقش آفرینی‌های SNES و NES  استفاده می‌کند. به طور کلی، بازی شامل ۲۰ ساعت خط داستانی  و ۲۰ ساعت برای موارد اضافی است. در کنار این موارد، با ۱۰ هزار خط دیالوگ، هزاران جادو، آیتم‌های گوناگون و دیگر موارد مواجه می‌شوید. قیمت این بازی۰.۹۹ دلار است که آن را در میان بازی‌های ارزان قیمت لیست ما قرار می‌دهد. یک نسخه مجانی از بازی هم وجود دارد که دارای تبلیغات است.

Five-Nights-at-Freddy’s

۴. Five Nights at Freddy’s 1 و 2

نسخه اول و دوم بازی Five Nights at Freddy’s دو بازی در سبک ترس هستند. در بازی شما به عنوان یک مامور امنیتی فعالیت می‌کنید؛ فردی که بایدمراقب حمله و حضور موجودات عجیب و غریب در یک پیتزا فروشی باشد. اگر شما به اندازه کافی کار خوب انجام ندهید (یا در نسخه دوم خود را پنهان کنید) آن‌ها شما را پیدا خواهند کرد. این دو بازی بسیار ترسناک و هیجان انگیز بودند و در صف بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۴ قرار داشتند. همچنین آن‌ها بسیار ارزان هستند و یادگیری گیم‌پلی بازی بسیار آسان است.

Goat Simulator

۵. Goat Simulator

بسیاری از مردم Goat Simulator را دوست ندارند؛ زیرا این بازی یک محصول تمام نشده و پر از باگ است. اما اگر کمی حس شوخ طبعی دارید، این بازی می‌تواند برای شما سرگرم کننده و خنده دار باشد. در بازی شما کنترل یک بز را بر عهده دارید و همه کاری انجام می‌دهید؛ حتی شلیک شدن به هوا توسط یک گلوله توپ! مشکلات و باگ‌های بازی اصلی‌ترین مشکل آن هستند. اما اگر می‌خواهید ساعاتی سرگرم شوید، بهتر است به سراغ آن بروید.

gta

۶. سری Grand Theft Auto

راکستار (Rockstar ) تا کنون موفقیت زیادی در عرضه سری بازی Grand Theft Auto برای گوشی‌های موبایل داشته است. یکی از این بازی‌ها San Andreas بود که به یکی از بهترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۱۳ تبدیل شد. این سه بازی بسیار بزرگ هستند و ده‌ها ساعت گیم‌پلی را برای شما به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید تنها به رانندگی در شهر و دیدن مناطق مختلف بپردازید، یا به سراغ ماموریت‌های اصلی بازی بروید. این موضوع به انتخاب شما بستگی دارد. گرافیک هر سه بازی عالی نیست، اما در سطح بدی هم قرار ندارد. تنها مشکل این سه بازی، بعضی باگ‌های آزاردهنده‌ی آن است.اما در کل، تجربه‌ی یک GTA در گوشی می‌تواند سرگرم‌کننده و جالب باشد.

 Ingress

۷. Ingress

Ingress یک بازی بر مبنای سیستم GPS است. در این بازی، شما باید طرفی که می‌خواهید در آن باشید را انتخاب کنید. سپس بعد از ساخت یک پورتال، باید پورتال تیم حریف را هک کنید. کل جهان اطراف شما، زمین بازی شماست. نکته مثبت در مورد این بازی، حرکت دادن به خوره‌های تکنولوژی و افرادی است که ساعات زیادی را پشت میز سیستم خود می‌گذرانند و حرکتی ندارند. همچنین یک مد با نام ماموریت (Mission) در بازی قرار دارد که با انتخاب آن، به شکار می‌روید تا اهداف مشخص شده در سطح شهر را پیدا کنید. این بازی سراسر هیجان است و می‌تواند شما را به مدت طولانی سرگرم کند.

lego

۸. بازی‌های جدید LEGO

سری لگو به تنهایی تاثیر زیادی روی ساخت بازی‌های مجانی و بدون خرید در درون بازی داشته است، تاثیری که بسیار منطقی به نظر می‌رسد. به طور کلی، ۲۹ بازی در این سری وجود دارد که مجانی و بدون نیاز به خرید درون بازی هستند. این سری بازی، برای کودکان بسیار مناسب است و شیوه جدیدی از بازی‌ها را ایجاد کرده است. از بازی‌های سبک هک‌اند‌اسلش گرفته تا بازی‌هایی مربوط به مد و لباس! تعداد زیاد و گوناگونی از بازی‌های لگو وجود دارند که باید تجربه کنید. با تجربه تعدادی از آن‌ها، می‌توانید متوجه شوید کدامیک را بیشتر می‌پسندید. هرچه بیشتر بازی کنید، بازی‌های بهتری در این سری خواهید دید. اگر از طرفداران دنیای لگو هستید، این سری بازی‌ها بهترین انتخاب برای شما است.

Leo’s-Fortune

۹. Leo’s Fortune

Leo’s Fortune یک بازی در سبک پلتفرمر (سکوبازی) بسیار زیبا و لذت بخش است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این بازی شامل کنترل‌های ساده، گرافیکی واضح و رنگارنگ و یک داستان کامل است. در کنار گیم‌پلی اصلی، می‌توانید مراحلی را در یک زمان مشخص، و بدون برخورد با اشیا مشخص شده طی کنید تا ستاره و امتیازات اضافی را از طریق سرویس گوگل‌پلی دریافت کنید. Leo’s Fortune یکی از بهترین بازی‌ها در سبک پلتفرمر است که همین امروز می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.

Machinarium

۱۰. Machinarium

Machinarium یکی از بهترین بازی‌های پازل در اندروید است. در بازی، شما یک روبات را کنترل می‌کنید که باید در محیط اطراف خود حرکت کند و به جمع آوری آیتم‌های گوناگون بپردازد. سپس با به دست آوردن آیتم‌ها، می‌توانید پازل‌های پیش رو را حل کنید. این بازی از زمان عرضه یک بار بازسازی شده است و اکنون از امکانات سرویس‌های گوگل‌پلی، سیو ابری و گرافیک بهینه شده بهره می‌برد. از Machinarium  به عنوان یک بازی کلاسیک در سیستم عامل اندروید یاد می‌شود و قیمتی معادل ۴.۹۹ دلار دارد.

Minecraft-Pocket-Edition

۱۱. Minecraft Pocket Edition

Minecraft Pocket Edition نسخه اندرویدی بازی معروف Minecraft  است. این بازی تمامی ویژگی‌های نسخه رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها را مثل گشت و گذار در محیط بازی را شامل می‌شود و اکنون بزرگترین قابلیت آن، امکان حمل کردن به هر مکانی است. از مدت زمان عرضه بازی تا کنون، این نسخه به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دارندگان پلتفرم‌های اندرویدی تبدیل شد. در کنار آن، توانست بارها به جایگاه برترین بازی‌های اندروید از نظر فروش در ۲ سال اخیر دست پیدا کند. همچنین قابلیت بازی چندنفره محلی هم در این نسخه وجود دارد که بسیار جالب است.

Osmos HD

۱۲. Osmos HD

Osmos HD یک بازی پازل بر اساس اتمسفر بازی است که در آن نقش یک ذره بسیار کوچک را دارید. نقش شما در بازی، به دست آوردن دیگر ذره‌های کوچک است تا با پیوستن به یکدیگر، به ذره‌ای بزرگ، و چه بسا بزرگترین ذره موجود تبدیل شوید. در بعضی مراحل، باید ذراتی خاص را به دست بیاورید که عملکرد بخصوصی دارند. مراحل چالش برانگیز و گرافیک واضح با رنگ بندی بسیار خوب، از جمله ویژگی‌های این بازی است. این بازی از بخش چند نفره هم پشتیبانی می‌کند. این بازی در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی شناخته شد.

out there android

۱۳. Out There

Out There ترکیبی از سبک ترس و بقا و Sim Games است. بازی مراحلی چالش برانگیز، پشتیبانی از امتیازات گوگل‌پلی، ۳ پایان مختلف و روندی هیجان انگیز و سرگرم کننده دارد. شما در نقش یک فضانورد قرار دارید، فردی که در فضای بیکران و مکانی دور دست بیدار می‌شود. هدف اصلی، نجات یافتن است. در این راه، شما باید میزان اکسیژن خود را مناسب نگه دارید، سفینه را تعمیر کنید و از طرفی با بیگانگانی دست و پنجه نرم کنید که به زبان شما صحبت نمی‌کنند. پس اگر قصد دارید این بازی سرگرم کننده و مهیج را تجربه کنید، خود را آماده کنید؛ چرا که نبرد سختی در پیش دارید. روند مناسب بازی می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند.

Pool Break

۱۴. Pool Break

اگر به دنبال سرگرمی بیشتری هستید، Pool Break ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی امکان تجربه بازی بیلیارد را با قوانین مختلف و میزهایی گوناگون به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید بازی‌های معروفی مثل Snooker، Carrom یا Crokinole را انجام دهید. در کنار این بازی‌ها، انواع سرگرمی‌ها با چوب و توپ در اختیار شما هستند. در بخش چند نفره بازی، می‌توانید با فردی دیگر، به نوبت به بازی بپردازید و ضربه خود را بزنید تا به امتیاز بالاتری برسید. Pool Break بهترین بازی بیلیارد روی دستگاه‌های اندرویدی است و در آن خبری از خرید درون بازی نیست!

The Room 2

۱۵. The Room 1 و 2

دو نسخه بازی  The Room در سبک پازل هستند و فضایی منحصر به فرد با گرافیکی بالا به همراه دارند. هر آیتم در هر اتاق، یک پازل است. درون آن پازل، یک پازل دیگر وجود دارد و درواقع این چرخه همینطور تکرار می‌شود. در پس زمینه هرکدام از پازل‌ها، یک داستان محرمانه و تاریک وجود دارد که درمورد قدرت‌ها و اتفاقات ماوراطبیعه است. اتمسفر و حس کلی بازی بسیار تاریک و پیچیده است و در کنار آن پازل‌ها به خوبی طراحی شده‌اند. تنها نقطه ضعف بازی، مدت زمان کم آن است. این موضوع، عاملی مشترک میان بازی‌های پازل شناخته می‌شود. اما نباید مدت زمان آن، دلیلی بر بازی نکردن این پازل سرگرم کننده باشد.

The-Shadowrun-Dragonfall

۱۶. The Shadowrun Returns و The Shadowrun Dragonfall

سری The Shadowrun از بازی‌های خوب نقش آفرینی است که برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ عرضه شد. در کنار داستان و تاریخی غنی در بازی، با گرافیکی مناسب مواجه می‌شوید. در کنار آن، گیم‌پلی بازی برای یادگرفتن بسیار ساده است. هر دو بازی The Shadowrun Returns و The Shadowrun Dragonfall در سبک نقش آفرینی استراتژی هستند که از المان‌های استیم‌پانک و فانتزی برای تلفیق دنیایی از ماشین‌ها و جادوها استفاده می‌کنند، دنیایی که بسیاری به آن علاقه‌ دارند. در میان دیگر قسمت‌های این سری، بازی‌های مناسبی را در سبک نقش آفرینی مشاهده می‌شود.

final fantasy

۱۷. بازی‌های شرکت Square Enix

در چندسال اخیر شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) تعداد مناسبی از بازی‌های خود را روی دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرده است؛ بازی‌های دوباره عرضه شده مثل نسخه‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ سری فاینال فانتزی، Dragon Quest، Chrono Trigger و Secret of  Mana که همگی برای اندروید عرضه شده‌اند. یکی از نقاط قوت این بازی‌ها، عدم تغییر در محتوای بازی و افزایش کیفیت جلوه‌های بصری آن است. در کنار این موارد، عدم وجود سیستم پرداخت درون بازی، یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. ممکن است قیمت بعضی از آن‌ها بسیار بالا باشد، اما بهتر است یادآوری کنیم که این بازی‌ها، ساعت‌ها گیم‌پلی، داستان‌هایی عمیق، بعضی از بهترین موسیقی‌های درون بازی و  مزایایی بسیار ارزشمند را در خود جای داده‌اند.

Star Wars: Knights of the Old Republic

۱۸. Star Wars: Knights of the Old Republic

Star Wars: Knights of the Old Republic یک نقش آفرینی قدیمی است که سروصدای زیادی به همراه داشت. بازی به شما اجازه می‌داد تا تصمیماتی بگیرید و در نتایج به دست آمده تاثیر گذار باشید و از طرفی بتوانید هر طور که دوست دارید بازی را پیش ببرید. این بازی یکی از محصولاتی بود که به شکل گیری بازی‌هایی همچون Fallout: New Vegas کمک کرد؛ بازی‌هایی که در آن‌ها «شما» داستان را می‌سازید. این بازی با تمامی ابعاد و محتویات خود برای اندروید عرضه شده و هیچ کاستی ندارد. برای طرفداران سبک نقش آفرینی، این بازی یک توصیه قطعی است!

surgeon simulator

۱۹. Surgeon Simulator

Surgeon Simulator یکی دیگر از بازی‌های طنز مشابه بازی Goat Simulator است. در این بازی، شما نقش یه جراح یا دکتر را بازی می‌کنید. اما هدف شما نجات دادن بیمار نیست؛ بلکه مرگ یا از دست دادن او است! شما می‌توانید با استفاده از ابزار و وسایل متفاوت این کار را انجام دهید. البته انتخاب میان دکتر یا دندان پزشک، برعهده شما است. بازی، بر اساس حس شوخ طبعی ساخته شده است؛ پس اگر در این زمینه مهارت دارید، باید منتظر ماند و دید چه بلاهایی برسر بیماران خود خواهید آورد!

World of Goo

۲۰. World of Goo

World of Goo یک بازی پازل است که در آن باید قطعات کوچک ماده‌‌های سیاه (Goo) را به یکدیگر وصل کنید تا به مقصد مورد نظر برسید. چالش اصلی بازی، فیزیک آن است؛ زیرا با توجه به تعداد محدود قطعات Goo، اگر آن‌ها را به درستی کنار یکدیگر قرار ندهید، به مقصد نمی‌رسید و پل ایجاد شده سقوط خواهد کرد. بازی گیم‌پلی خوب و رنگ بندی بسیار جالبی دارد. همچنین مراحل بسیار زیادی برای بازی در نظر گرفته شده است. در کنار این مراحل، یک حالت آزاد هم وجود دارد که باید بلندترین ساختمان از قطره‌ها را کنار هم بگذارید. World of Goo یک بازی سرگرم کننده است که می‌تواند مخاطب را به خوبی جذب کند.

XCOM: Enemy Within

۲۱. XCOM: Enemy Within

XCOM: Enemy Within یک بازی در سبک استراتژی است که در سال ۲۰۱۴ از روی نسخه رایانه‌های شخصی برای اندروید پورت شد. بازی، گرافیک بسیار بالایی را دارد که بسیار فراتر از سطح گرافیک در بازی‌های موبایل است. در کنار آن گیم‌پلی بسیار هماهنگ و گوناگونی در بازی وجود دارد. در این بازی، شما در نقش انسان‌ها بازی‌ می‌کنید که قصد دارند درمورد تکنولوژی بیگانگان تحقیق کنند و با استفاده از این تکنولوژی، آن‌ها را نابود کنند. درواقع این نسخه، ادامه‌ای بر بازی XCOM: Enemy Unknown است که ماموریت‌ها و قابلیت‌های بیشتری دارد. همچنین یک حالت چندنفره هم برای این بازی در دسترس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.