اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال و طالع بینی روزانه ماه تولد - جمعه 15 خرداد 94 1394/03/15 ( 5 ژوئن 2015 2015.06.05 )

فال و طالع بینی روزانه ماه تولد - جمعه 15 خرداد 94 1394/03/15 ( 5 ژوئن 2015 2015.06.05 )


فال روزانه جمعه 15 خرداد 1394


 

 

 

 

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم ماه جدید در خانه یازدهم تان یعنی خانه ارتباطات تشویقتان می‌کند که تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکارانتان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و هیجان زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 امرو ماه کامل برای شما تبدیل به یک چالش شده است، برای اینکه هشتمین خانه تان یعنی خانه مربوط به افراد دیگر را فعال کرده و شما احساس می‌کنید به جز موضوع‌های مهم و اساسی حرفی برای گفتن ندارید. البته این نوع فقدان و کمبود بهتان کمک می‌کند که محدودیت‌های خود را بشناسید. اگر سعی کنید که شرایط جدید خود را قبول کنید، سدها و موانع از سر راهتان کنار رفته و راه شما باز می‌شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که  محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده‌اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت‌های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 وقتی که شما شروع به صحبت کردن می‌کنید، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی‌ضرری کرده‌اید، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

 دلشوره های امروز شما برایتان آزاردهنده می شوند و از آنها خیلی می ترسید. هل نشوید. توانایی های درونی شما مثل همیشه نیستند. احساس شما امروز کمی آشفته و غیرواقعی می شود. ولی بدان معنا نیست که از بین رفته باشد. سعی کنید درباره همه چیز واقع گرا باشید. بعداً از این کار راضی و خوشحال خواهید شد. اگر از موقعیت همیشگی و قدیمی خود با همان حقوق همیشگی خسته شده اید و ناراضی هستید، باید از رئیس خود بخواهید که افزایش حقوق بدهد. صداقت داشته باشید و در مورد اهداف و خواسته های خود رک و راست باشید. نشان دهید که می خواهید قدمی رو به جلو بردارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز شما مجبور نیستید حرف بزنید، برای اینکه حتی اگر خود شما فکر کنید که احساسات خود را مخفی و به صورت یک راز پیش خود نگه داشته‌اید، ولی یک فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههای زیادی برای برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اینکه ارتباط برقرار کردن از راه صحبت یک امر بدیهی است، اما کافی نیست. کمی مهربانی کردن با افرادی که دوستشان دارید پیامهای شما را واضح‌تر و رساتر به آنها می‌رساند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.