اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال و طالع بینی روزانه ماه تولد | فال روزانه 10 مرداد 1394 | فال روز شنبه 10 مرداد94 | 1394/05/10 (فال 1 آگوست 2015 )


فال و طالع بینی روزانه ماه تولد | فال روزانه 10  مرداد 1394 | فال روز شنبه 10 مرداد94 | 1394/05/10  (فال 1 آگوست  2015 )

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

 

فال روزانه 10 مرداد 1394 | فال روز شنبه 10  مرداد

   


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین: شما امروز احساس می‌کنید که از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینکه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل کرده‌اید. با وجود اینکه هم اکنون کیفیت کار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است که کارتان را متوقف کرده تا نتایج واقعی آن را نظاره کنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فکر کردن زمان کافی ندارید، فقط پس از اینکه فهمیدید که تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت کرده‌اید که بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را مقاعد کنید که انسان کاملی هستید.

اردیبهشت: اهداف غیر عادی کاری شما امروز باعث ناامیدی‌تان می‌شوند. از سوی دیگر شما با استفاده از رویاهایی که برای تمام کردن کارهایتان بهتان انگیزه می‌دهند می‌توانید تصویر بسیار روشنی از آینده خود در ذهنتان مجسم کنید. نگران رسیدن به اهدافی که در ذهنتان تجسم کرده‌اید نباشید. در حال حاضر فقط حرکت کردن در مسیری معمولی برایتان کافی خواهد بود.

خرداد: حتی اگر شما از زندگی روزمره‌تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکز کردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

تیر: با وجود اینکه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی که شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌کنید، می‌توانید ارزش کارهای آنها را درک کنید. تشویق کردن دیگران برای استفاده کردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینکه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یک راه خروجی خلاقانه بیابید.

مرداد: اعتماد کردن به یک داستان خوب کاری کاملاً جذاب است، اما شما باید بیشتر مواظب باشید، برای اینکه سادگی و بی‌تجربگی شما هم کنون می‌تواند باعث فریب خوردن شما شود. به دیگران انگیزه دادن برای اعتمادکردن به خودشان کار پسندیده‌ای است، اما سادگی مبرهن شما می‌تواند به افراد دیگر برای فریفتن شما شهامت دهد. امروز به ندای درونتان بیشتر از حرفهای دیگران گوش کنید.

شهریور: امروز باید حواستان جمع باشد که خودتان را به دردسر نیندازید و قربانی نکنید. قبل از اینکه مسئولیتهای بیشتری را قبول کنید، به وعده‌هایی که باید بهشان عمل کنید با جدیت بیشتری توجه کنید. شما با تأمل کردن به راحتی می‌توانید یک مأموریت پیچیده را به یک شغل ساده تبدیل کنید. اما در حال حاضر ذهن شما با جزئیات بخصوصی که باید وجود داشته باشند ارتباط برقرار نمی‌کند، بنابراین باید بخشهای مهم شغلی‌تان را پراهمیت تر نشان دهید. وقتی که واقعاً نمی‌توانید کاری را انجام دهید، فکر نکنید مجبورید جواب مثبت بدهید.

مهر: امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید– به خاطر اینکه شما می‌توانید کودک درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید کار کنید، در زمان حال بودن را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح کردن را ارضا خواهد کرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

آبان: امروز وقتی که شما به دوران کودکی خود نگاهی می‌اندازید، بر خاطرات بدتان تمرکز نکنید. درعوض به روزهای لذت بخش فکر کنید، روزهایی که لبخند را به لبان شما نشانده‌اند. اگرچه شما می‌توانید در مورد زندگیتان کاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده استفاده کنید، یادآوری گذشته هم می‌تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران کودکی شاد هیچ وقت دیر نیست.

آذر: امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه‌های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید چشم پوشی و گذشت کردن لازم شود، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه مانع از ناراحتی کسی شوید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

دی: امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینکه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای کاربردی شما ممکن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی که به مسائل مالی دقت می‌کنید، زمانی که باید این کار را بکنید، باور این موضوع که همه چیز عالی پیش خواهد رفت کار خیلی سختی خواهد بود.

بهمن: امروز حتی اگر مشا بارها و بارها در مورد خود با دوستان و همکارانتان حرف بزنید، آنها نمی‌توانند شما را درک کنند. اما آنها به جای ایجاد کردن جو متشنج در حالی که فکر می‌کنند منظور شما را درک کرده‌اند به علامت توافق فقط سر خود را تکان می‌دهند. با وجود این ممکن است که شما به طرز ناراحت کننده‌ای متوجه اختلاف نظرهای خود بشوید. سعی نکنید که این خلاء را پر کنید، فردا وقتی که مشکلات برطرف شد همه چیز به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.

اسفند: امروز به شما توصیه می‌شود که فکر خود را بر روی جهان مادی متمرکز کنید، چون شما به خاطر اینکه بیشتر به فعالیتها و مشغولیتهای معنوی فکر کرده‌اید احساس رضایت می‌کنید. در حالی که سیر کردن در مسیر پر پیچ و خم متافیزیک هیچ اشکالی ندارد، اما لازم است که حضور خود در شغل و وظایف کاری خود را نیز ادامه بدهید. خوشبختانه مادامی که شما وظایفی که برگردنتان است را انجام می‌دهید، امروز امکان این را هم دارید که به طور یک در میان هم به واقعیت و هم به  معنویات رسیدگی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.