اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال و طالع بینی روزانه ماه تولد | فال روزانه 1 شهریور 1394 | فال روز یکشنبه 1 شهریور94 | 1394/06/01(فال 23 آگوست 2015.08.23 )

فال و طالع بینی روزانه ماه تولد | فال روزانه 1 شهریور 1394 | فال روز یکشنبه 1 شهریور94 | 1394/06/01(فال 23 آگوست 2015.08.23 )

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

 

فال روزانه 01 شهریور 1394 | فال روز یکشنبه 01 شهریور        


متولدین فروردین

ذات ثابت قدم شما امروز بسیار موردتقدیر قرار می گیرد. اگر نقشه و برنامه ای داشته باشید که خوب رویش فکر کرده باشید، امروز از سوی همه اطرافیان نشانه های تأیید را دریافت می کنید. شما می دانید که بهترین راه برای اقدام کردن چیست و حالا باید اعتماد به نفس داشته باشید تا روی ایده هایتان کار کنید. شروع کارها برایتان امروز راحت تر می شود زیرا ذهن شما با هارمونی بیشتری با قلبتان پیش می رود. رمانس با انرژی امروز بیشتر جنبه فکر و ذهنی می یابد. چیزهای زیادی هست که باید درباره آنها فکر کنید و حرف بزنید. به نظر می رسد که تمایز و فرقی بین حرف زدن در مورد موضوعات سبک و عادی و حرف های خاکی و صمیمی وجود دارد. باید منظورتان را بگویید تا هر دو حرف هم را درک کنید. امروز انتظار کار کردن را نداشته باشید، زیرا سلول های مغزی شما به استراحت نیاز دارند.

متولدین اردیبهشت

ممکن است که شما حس کنید مجبورید کاری را از روی حس وظیفه شناسی نسبت به اعضای خانواده و عزیزان انجام دهید. از این زمان برای کمک به افرادی که با خودشان مشکل دارند استفاده کنید. نگرانی شما برای دیگران امروز به نحو مهربانانه ای بیشتر نمود می یابد. هر کدام از ما حلقه ای از یک زنجیر هستیم. باید سهم خودتان را انجام دهید تا این حلقه تقویت شود. امروز از آن روزهایی نیست که شما آن را رمانتیک بنامید. دوست دارید زمان زیادی را صرف بحث کردن راجع به موضوعاتی کنید که به معنای درک عواقب انجام دادن و ندادن بعضی کارهاست. خاطرات را زیر و رو می کنید و بررسی هایی صورت می دهید. در نهایت فردا دیگر بحث های امروز را فراموش می کنید.

متولدین خرداد

امروز تفکر شما شفاف و زلال است، ولی برایتان سخت است که روی افکارتان کار کنید. نیرویی محدودکننده شما را بازمی دارد. حس نظم و دیسیپلین در شما گل کرده است و به شما یادآوری می کند که در کارهای خود کمی هم محافظه کار باشید. شما بیش از همه امروز را روزی با قوه محرکه بالا می یابید. شما و عشقتان ساعت ها وقت صرف صحبت کردن و گپ زدن می کنید و این صحبت ها البته شیرین و پرنشاط هستند. شما حرف خود را از لابلای شعرهایی که برایش می خوانید و جملات فلسفی تان به او می گویید و به تدریج منظور اصلی و پنهان خود را از میان کنایه ها و اشاره ها بیان می کنید. امروز روزی است که آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. پس آن را به بهترین نحو سپری کنید و خوش بگذرانید.

متولدین تیر

رویکرد و رفتار آتشین شما امروز آنقدرها که می خواهید برایتان توجه نمی آورد. به خودتان فشار نیاورید که چیز را بدست آورید که به دردتان نمی خورد. با پافشاری بر چیزی که به روش شما انجام شود، فقط دشمنان بیشتری بدست می آورید و در هر کاری که می خواهید به انجام برسد با مانع روبرو می شوید. اگر رفتارتان سنجیده، آگاهانه و متواضعانه باشد، امروز موفق می شوید. شما امروز را زیاد مطابق میل خود نمی یابید. با انرژی امروز است که شانس داشتن روزی با گفتگوهای عمیق را پیدا می کنید و ریزه کاری های عشق و کیفیات عواطف را درک می کنید. امیدبخش ترین کار این است که تلاش کنید و عشقتان را متقاعد کنید شما را به تماشای فیلمی رمانتیک ببرد و یا اینکه اصلاً کاری نکنید و فقط بنشینید با هم حرف بزنید.

 متولدین مرداد

امروز شما یک دقیقه یک چیز می گویید و دقیقه دیگری حرفتان را عوض می کنید. اغلب اوقات شما از یک شاخه به شاخه دیگری می پرید، ولی امروز احتمالاً در این مورد به شما گوشزد می کنند. امروز قبلاً از زدن هر حرفی خوب به آن فکر کنید. بلند فکر نکنید که همه بشنوند. روند فکری پیوسته شما ممکن است با تحلیل نهایی تان اشتباه گرفته شود و سردرگمی بوجود آید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که رابطه فعلی خود را با تغییر بعضی فاکتورها در مورد خودتان متحول کنید. چیزی به شما الهام می دهد و شما تجسمی از آن دارید. اگر تمایل داشته باشید که تعدیل هایی در ظاهر و شخصیت خود صورت دهید بهتر می شود. منتظر نمانید که همه چیز خود به خود سراغتان بیایند. خودتان باید عشقی که می خواهید را بیافرینید.

 متولدین شهریور

تنشی که در فضا موجود است چیزی است که شما نیاز دارید تا از مسائل ناخودآگاهی که بر رفتارتان تأثیر دارد آگاه شوید. چیزهایی زیادی در دل دارید که باید بار آنها را از دلتان بردارید. هرچه در مورد درد و رنجی که افراد برایتان درست می کنند راستگوتر و صادق تر باشید، عشق بیشتری دریافت خواهید کرد. راه های ارتباطی را باز نگه دارید. فکر احتمالات موفقیت های آینده است که باعث می شود تلاش بیشتری بکنید و رابطه خود را بهتر کنید. انرژی امروز شما را تشویق می کند که اهداف و برنامه های خود را تعیین کنید و بحث و گفتگوی صریحی در مورد به ثمر رساندن آنها با هم خواهید داشت.

 متولدین مهر

دیگر نباید در مورد کسی که برای اهمیت زیادی دارید فداکاری کنید. شاید بگذارید فردی به رفتار اعتیادآور و خطرناک خود ادامه دهد فقط بدین دلیل که می خواهید از دعوا کردن با او اجتناب کنید. بدانید که این رفتار برای هیچ کدام از شما خوب نیست. هرچه بیشتر این دروغ را ادامه دهید، هر دو طرف بیشتر آسیب می بینند. صریح باشید و نگرانی های خود را رک و راست بگویید. امروز در یک مهمانی یا مناسبت اجتماعی واقعاً سر از پا نمی شناسید. جذابیت بسیار قوی و نیرومند می شود و برایتان سخت است که مقاومت کنید. شما عموماً روش ساده تری را برای رمانس ترجیح می دهید و رفتار طرف مقابل را کمی آمرانه می یابید. با این حال باید خوش بگذرانید.

 متولدین آبان

شما در مورد غذا و خوراکی به مشکل می خورید. شاید حس خودارزشی شما در بالاترین و بهترین فرم خود نیست و سعی می کنید که این موضوع را با خرابکاری در رابطه خود جبران کنید. شما برای سلامت بیشتر و بهتر به غذای سالم نیاز دارید. بدن شما لیاقت احترام و سلامت را دارد و شما باید به آن سوخت سالم و مناسبی بدهید. شما امروز حس می کنید در صدر دنیا هستید. نه تنها حس می کنید که قوی هستید و می درخشید، بلکه توجه دیگران را جلب می کنید. اگر به دنبال شریک زندگی برای خود می گردید، لازم نیست کار زیادی بکنید. فقط باید خودتان باشید و فردی که طول موج یکسانی با شما دارد خود به خود به سمت شما جذب می شود.

متولدین آذر

اگر مسئله ای هست که باید آن را با شریک زندگی خود حل کنید، امروز بهترین زمان برای آن است. عقب نشینی نکنید فقط بدین دلیل که تعادل را در رابطه خود حفظ کنید. آرامش ذهنی خود را فدا نکنید. انکار واقعیت و مواجه نشدن با آن راه آسانی است و هیچ نفع و فایده ای برای شما ندارد. با خودتان، احساسات تان و دیگران صادق باشید. انرژی امروز اشتیاق شما را بیشتر می کند تا تلاش بیشتری در مورد رابطه خود انجام دهید. شما متوجه می شوید که دلیل اینکه شما رابطه عمیقی با او ندارید این است که شما عقب نشینی می کنید و نمی گذارد چیزهای واقعی و خوبی بین شما اتفاق بیفتد. اگر شروع کنید به ارتباط برقرار کردن و حرف زدن از ته دلتان، همه چیز تغییر می کند.

 متولدین دی

امروز از تنش فرار نکنید. هر استرس عاطفی که تجربه می کنید امروز دوبرابر میشود اگر سریعاً به آن رسیدگی نکنید. لحظات را از دست ندهید و آنها را تجربه کنید. هرچه بیشتر به زمان حال بپردازید، کمتر در آینده افسوس خواهید خورد. هر موقعیت دردسر و مشکلی را که پیش می آید رفع و رجوع کنید و به پیشروی خود ادامه دهید. تا وقتیکه خودتان شروع به حرف زدن نکنید، افراد نیازها و نگرانی های شما را درک نمی کنند. با انرژی امروز شما بسیار تأثیرگذار خواهید بود. به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند شما را از انجام کاری که می خواهید انجام دهید یا به چیزی که می خواهید در دنیای عشق و عاشقی برسید باز دارد. اگر مجرد هستید با کسی ملاقات می کنید که جواب رویاهای شماست. روابط دائمی امروز با انرژی مثبتی تقویت می شوند.

متولدین بهمن

امروز در شروع روز برنامه ریزی کنید و نقشه ای بکشید که می خواهید تا شب چه کارهایی را تمام کنید. زمان خوبی برای پرداختن به خرده کارها و یا مسائلی است که نیاز به توجه بیشتری دارند. آگاه باشید که محدودیت ها و قید و بندهایی هست که باید روی آنها کار کنید. کارتان را ادامه دهید و سعی کنید حواستان توسط دیگران پرت نشود. تمرکز و دقت داشته باشید. امروز شما با احتمالات متفاوتی روبرو هستید و از بعضی از آنها خوشحال و راضی می شوید و از بعضی دیگر حوصله تان سر می رود. دوست دارید با شریک زندگی تان گپ بزنید و این صحبت ها کاملاً روشنگرانه هستند. ولی از اینکه از شما می خواهند که خودتان را عوض کنید ناراحت و آزرده می شوید. قبل از هر پاسخی خوب به چیزی که می خواهید بگویید فکر کنید. ممکن است با حرف هایی که می زنید خودتان را در دردسر بیندازید.

متولدین اسفند

شاید مجبور شوید که طرز فکر خود را عوض کنید تا با انرژی امروز و موقعیت های اطرافتان هماهنگ شوید. کمی احساس تمایل به تغییر به سمت فعالیت های ماجراجویانه و جدید می کنید، ولی با مقاومت بالایی روبرو می شوید و باید محتاط تر و پایدارتر عمل کنید. روش و طرز فکر پیشگامانه خود را کنار نگذارید و طعمه رفتار بی محابا و نسنجیده نشوید. زمان خوبی برای انجام کاری مثبت با دست هایتان است. هدیه بخرید و به عشقتان بدهید. انواع و اقسام بحث ها، غیبت ها، گپ های فلسفی و غیره امروز جریان دارد. ولی اگر در این کار افراط کنید دیگر شورش درمی آید. پس میانه رو باشید. اگر کاری برایتان پیش آمد یا قرار شد جایی بروید، باید به فکر ساعات که حوصله تان سر می رود هم باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.