اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال و طالع بینی روزانه ماه تولد| فال 27 شهریور1394 | فال روز جمعه 27 شهریور94 | 1394/06/27 (فال 18 سپتامبر2015.09.18)

فال و طالع بینی روزانه ماه تولد| فال 27  شهریور1394 | فال روز جمعه 27 شهریور94 | 1394/06/27 (فال 18 سپتامبر2015.09.18)

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

 

فال روزانه 27 شهریور 1394 | فال روز جمعه 27 شهریور      

فروردین

این ماه برای تو تعیین کننده خواهد بود چون باید در فاصله آن تصمیم‌های مهمی بگیری. در عشق و دوستی باید ثابت قدم بود و در زندگی همیشه پیشرفت و ترقی را جستجو کرد.امر خیری برای خانواده‌ای نزدیک در پیش است که به زودی خبرش به تو می‌رسد و از این بابت خوشحال خواهی شد.حتما به طور منظم ورزش کن و هر روز حداقل 15 دقیقه در خارج از خانه پوستت را در معرض مستقیم نور خورشید قرار بده.باید برای رسیدن به وضعیت مالی خوب تلاش کنی و زحمت بکشی. البته هستند کسانی که بدون دردسر جیبشان را پر از پول می‌کنند اما خواسته‌ها و اهداف تو باید با آنها متفاوت باشد.

اردیبهشت

به جای قضاوت‌های خام و ناپخته می‌توان بیشتر درنگ کرد و نسبت به افراد اطلاعات بیشتری بدست آورد و بعد تصمیم گرفت.از گیاهان دارویی آرامش‌بخش و بخور استفاده کن تا سلامتی سر و سینه‌ات به خطر نیفتند و حتی‌المقدور از قرص‌های شیمیایی پرهیز کن.این روزها شانس با تو خواهد بود پس بر اعصابت مسلط باش و از فرصت‌های پیش رویت استفاده کن تا پیشرفت کنی.

خرداد

به کسی که دوستش داری اعتماد کن تا شیرینی این دوست داشتن چند برابر شود. نگاه‌های شکاک و مرموز، بی‌اعتمادی را زیاد می‌کند و تو را از او دور خواهد کرد.هر روز به حجم مشکلات مالی‌ات افزوده می‌شود و این عجیب نیست چون هر روز بر توانمندی‌های تو نیز اضافه شده است. باید قوی بود و با اعتماد به نفس و تلاش اوضاع اقتصادی را روبراه کرد.

تیر

قرار است تو به کسی که دوستش داری برسی اما یک نفر مانع می‌شود. باید اندکی صبر کرد تا حسودان به خیال موفقیت از تو و او فاصله بگیرند. پس از آن به آرزوی دیرینه خود خواهی رسید.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.در تنگنای مالی عجیبی گرفتار شده‌ای و هیچ راه خروجی برای آن نداری. نگران نباش چون از جایی که فکرش را هم نمی‌کردی به تو کمکی خواهد رسید و این اوضاع نابسامان به زودی حل خواهد شد.

مرداد

یکی از بزرگترین ضعف‌های تو اینست که متوجه کسانی که در اطرافت هستند و به تو علاقه دارند نیستی و در مقابل دلسوزی و مهربانی از خصوصیات مهم توست. پس نسبت به آن خست نداشته باش و به کسی که به محبت و مهربانی تو نیاز دارد ارزانی کن.ناگهان پول یا کمکی می‌رسد که بسیار قابل توجه خواهد بود. پس با حواس جمع و هشیاری منحصر به فردت موقعیت‌ها را بشناس و به موقع عکس‌العمل نشان بده تا بتوانی به موفقیت‌های مالی فراوانی برسی.

شهریور

خودت را دست کم می‌گیری و فکر می‌کنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌کنی و کناره می‌گیری، در صورتی که اینطور نیست و می‌توانی با یک گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع کنی و نتیجه مثبتش را ببینی.به زودی ابرهای تیره از آسمان زندگی‌ات بیرون می‌رود و همه چیز روبراه می‌شود. هفته ای شاد و پر از موفقیت در انتظار توست. برای بهتر شدن روحیه‌ات پیشنهاد می‌کنم اواخر هفته به سفر کوتاهی بروی.

تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد کنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی کنی.

مهر

همچنان با حیرت و تعجب به اطرافت نگاه می‌کنی. یکی از علت‌های این سرگردانی خود تو هستی که هنوز بلاتکلیفی. بهتر است هدفت را مشخص کنی تا دیگران هم تکلیفشان را بدانند!اوضاع اقتصادی تو هیچ تغییری نمی‌کند. هنوز همان عادت قدیمی پابرجاست. دیر به مقصد می‌رسی و مثل بچه مدرسه‌ایها کارهای را به شب امتحان موکول می‌کنی. باید این رویه را تغییر بدهی تا شاید پیشرفتی حاصل شود.

آبان

کسی هست که تو را می‌فهمد و درک می‌کند. اما تو بی‌تفاوت نسبت به دیگران سرت به کارهایت گرم است و به خیال خودت راحت و خوشحالی. بهتر است دقیق‌تر به اطرافت نگاه کنی. فرصت‌ها همیشه منتظر تو نمی‌مانند.اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.قدرت آنرا داری که به آرزوهای خود عمل کرده یا وعده‌هایی را که داده بودی تحقق بخشی. پس اگر به موفقیت و سود نرسی نه از شرایط است و نه سایر چیزها، بلکه از همت توست.

آذر

با داشتن یک رابطه دوستانه، احساس امنیت بیشتری خواهی کرد و باید برای پابرجا بودن این رابطه تلاشی کنی.بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر کند.خشم و عصبانیت تو نه تنها به درست شدن مسائل پیچیده کمکی نمی‌کند، بلکه آن را به معضل و مشکل بزرگتری تبدیل خواهد کرد. شاید یک مسافرت و دوری از مشکلات بتواند، آرامش از دست رفته را به تو بازگرداند تا بتوانی بهتر و درست‌تر تصمیم بگیری.کارها و برنامه‌های جدید برای خود هزینه‌ای جداگانه دارد. فکر این هزینه‌ها را باید کرد تا دچار خسارت یا زیان نشد. طوری باید عمل کرد که وقتی هزینه می‌کنی بتوانی فایده لازم را از آن برده باشی.

دی

زندگی عاطفی تو چندی است که پریشان گشته است. مثل غریقی شده‌ای که در دریایی طوفانی به دنبال تکه تخته است تا خود را نجات دهد. به زودی خبرهای خوبی به تو خواهد رسید.باید فرز و زرنگ باشی و موقعیت‌ها را شکار کنی. کسی که به انتظار شاد شدن می‌نشیند ضرر می‌کند چون خالی از خاطرات شیرین و خوشحال کننده است.ممکن است کمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌کند. فقط نباید به آن دامن بزنی.پس از یک دوره صبر و پایداری، موفقیت و پیروزی فراخواهد رسید. حالا زمان بهره‌برداری و راحتی و آسایش است.

بهمن

باید تکلیفت را با او روشن کنی. باید صریح و بی‌پروا برخورد کنی تا این نقاب‌ها برداشته شود و در روشنایی بتوانید همدیگر را ببینید و قضاوت درستی از هم داشته باشید.اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.یک مشکل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد کرد. سعی کن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید کاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی کنی آنرا برطرف سازی.این زمین خوردن یک هشدار کوچک بود! باید از آن عبرت بگیری و این ضرر را در جای دیگری جبران کنی.

اسفند

عشق وقتی سلطه خود را برعقل و فکر کسی بیاندازد به اصطلاح می‌گویند او را کور کرده. البته اگر عشق، عشق باشد، کوری‌اش نوعی روشنایی است و نباید از آن ترسید.امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.مسائل کاری و اقتصادی مسائل جدی هستند که نباید در مورد آنها سهل‌انگاری کرد. پس با جدیت و وسواس همه چیز را بررسی کن تا متحمل ضرر نشوی.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.