اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر : آغاز نقل و انتقالات نیم فصل از دوم دی شرح قوانین جذب بازیکن در نیم‌ فصل (لیگ برتر)


آخرین اخبار نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر  : آغاز نقل و انتقالات نیم فصل از دوم دی شرح قوانین جذب بازیکن در نیم‌فصل (لیگ برتر)

دوم دی‌ماه به عنوان آغاز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران اعلام شد.   



مصطفی شهبازی رئیس کمیته نقل و انتقالات که با سایت سازمان لیگ صحبت می‌کرد، شرایط نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ برتر در تعطیلات نیم فصل را اعلام کرده است. نکته جالب اینکه مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران در هفته شانزدهم و هفدهم و در دوران نقل و انتقالات نیم فصل ادامه خواهد داشت و این چیزی است که فقط در فوتبال ایران به آن برمی‌خوریم.

تیم‌ها با شرایط زیر در نیم فصل مجاز به گرفتن بازیکن خواهند بود.

* پنجره نقل و انتقالات نیم فصل جاری از 2 دی تا ساعت بیست و چهار 29 دی 94 باز خواهد بود. در این مورد، هر باشگاه لیگ حرفه‌ای شامل لیگ برتر و دسته اول، می‌تواند حداکثر با 6 بازیکن عقد قرارداد کرده و پس از ثبت در مسابقات از آنان استفاده کند.

*اگر باشگاهی تا سقف 27 نفر 6 بازیکن جای خالی داشته باشد، مستقیما عقد قرارداد کرده و ثبت می‌کند و اگر تا سقف 27 نفر جا نداشته باشد می‌تواند با 6 نفر فسخ قرارداد کرده و بازیکن جدید جایگزین کند.
* باشگاه‌هایی که از سه سهمیه آزاد استفاده کرده‌اند، در صورت فسخ قرارداد با این بازیکنان نمی‌توانند بازیکن دیگری جایگزین کنند.

* اگر باشگاه‌ها از 4 بازیکن سهمیه خارجی استفاده کرده باشند اگر در بازه زمانی نیم  فصل، حتی با 4 بازیکن هم فسخ قرارداد کنند، می‌توانند با شرایط و مقررات آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن خارجی جایگزین کنند.

* در صورتی که باشگاه‌های لیگ برتر از 8 بازیکن زیر 21 سال استفاده کرده باشند و در این بازه زمانی نیم  فصل با هر چند نفر از این 8 بازیکن فسخ قرارداد کنند می‌توانند به همان تعداد بازیکن جایگزین کنند.

* باشگاه‌ها به غیر از استخدام بازیکنان مجاز (6 نفر) می‌توانند بازیکنان مصدوم خود را با تایید کمیته محترم پزشکی از لیست خارج و جایگزین کنند، اما بازیکن مصدوم خارج شده تا پایان فصل مجاز به همراهی هیچ تیمی نخواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.