اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 9 دی 1394 | فال روز چهارشنبه 9 دی 94 | 1394/10/09 (فال 30 دسامبر 2015.12.30 )

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 9 دی 1394 | فال روز  چهارشنبه 9 دی 94 | 1394/10/09 (فال 30 دسامبر 2015.12.30 )

آرشیو فال روزهای قبلی

فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

 

فال روزانه 9 دی 1394 | فال روز  چهارشنبه 9 دی

آرشیو فال روزهای قبلی


   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…                   

    

فروردین:

رفتارهای توام با زیاده روی ممکن است که بتوانند برایتان شادی بیاورند، ولی اگر به این استراتژی ادامه دهید خودتان را ناامید و خسته خواهید کرد. در این دو روز مهمانی رفتن و دیگر خوشگذرانی ها خیلی خوب هستند، ولی یادتان باشد که در تعادل داشتن لذت بیشتری وجود دارد. به اطرافیانتان گوش بدهید و کارهایتان را خوب انجام دهید.

اردیبهشت:

درمورد کسی فکر می کنید و امید دارید که همه ی اینها فقط خیال و رویا نباشد. تخیلاتتان به تمام احتمالات برای باهم بودن فکر می کند. برایتان اهمیتی ندارد اگر او به کس دیگری تعهد دارد. می دانید که او در این رابطه جاری شاد نیست. یک بار در گذشته برایش شادی آوردید، می توانید این کار را یک بار دیگر هم بکنید.

خرداد:

خیلی به انتظار آینده و سال 93 هستید. یک سغل جدید خیلی خوب دارید و امروز تمام رویاهایتان به حقیقت می پیوندند. حس ششمی قوی دارید که شما را به سمت معقولترین راه هدایت می کند و می تانید بفهمید باید برای خانوادهع چه کارهایی بکنید. امسال کارهای خیلی خوبی می کنید و تلاش هایتان جواب خواهند داد.

تیر:

امروز برنامه تان کار و تلاش زیاد برای پول است. سعی می کنید که تا 2 هفته دیگر دوام بیاورید. این مسیر برایتان خیلی سخت است واز این همه تلاش کردن خسته شده اید. مراقب باشید و تمام فرصت ها را از دست ندهید. ازپامی افتید و مشکلات سلامتیتان خیلی بیشتر از نتایج کارزادیتان خواهد بود.

مرداد:

امروز کار ضروریتان این است که تنها باشید و درمورد حرکت بعدیتان در کار و روابطتان فکر کنید. در ماه گذشته کمی احساس ناخوشی و خستگی کرده اید و امروز وقت آن رسیده که یک تصمیم نهایی بگیرید. درمورد مسایل خوب در اطرافتان نظر بدهید و به آنهایی که خیلی به شما نزدیکند گوش بدهید. شاید متوجه شوید که پاسخ در درون خودتان بوده است. از این شرایط کنونی خارج شده و به شرایطی وارد شوید که از پس آن برمی آیید.

شهریور:

امروز یک پیشنهاد مالی به شما داده می شود. موقعیت های بهتری در کاارتان پیش خواهد آمد و یا اینکه پاداشی به شما داده می شود که وضعیتتان را قدرت می بخشد. اگر صبر کنید و چند مدت دیگر شفلتان را عوض کنید موفقیت بیشتری هم نصیبتان خواهد شد. این روزها شرایط خانوادگی ممکن است کمی پر استرس شوند. اصلا در میان جرو بحث ها و مشکلات گیر نکنید. شما مدیر اجرای صلح نیستید.

مهر:

امروز بهترین موقع برای نوشتن ایده ایتان در یک دفترچه است. همیشه خواسته اید که کاری بکنید و امروز ممکن است آنکار به حقیقت بپیوندد. خلاق باشید و کارهایی که می توانید بکنید را به رخ بکشید. رزومه کاریتان را نشان بدهید و سعی کنید که موقعیت شغلی بهتری پیدا کنید. امروز حتی می توانید بنشینید و فقط از این ایام لذت ببرید. اینکار قدرت بخش خواهد بود.

آبان:

امروز فقط به استراحت نیاز دارید. این ماه زندگیتان با سرعت زیادی جریان داشته و امروزتان یعنی ترکیبی از موفقیت ها و ناامیدی ها. یک چرت بزنید. کار خسته کننده است و امروز اصلا دوست ندارید کار کنید. کمی درمورد کارهایی که می کنید فکرکنید. امروز کپروزه ها را آغاز نکنید. امروز روز خوبی برای آغاز کاری که نمی توانید تمام کنید نیست.

آذر:

کار کردن همیشه چالش انگیز بوده است و امروز هم از این قاعده مستثنی نیست. در آینده شاید ببینید که جنبه های جدیدی از وجودتان باعث شادی بیشترتان خواهد شد. امروز روابط یا مشکلات چند هفته گذشته قطع خواهند شد. امروز به خودتان استراحت دهید و یک سفر ذهنی بروید. درمورد کار یا روابط و حتی خانواده اصلا فکر نکنید.

دی:

امروز انرژی زیادی دارید. می خواهید که پروژه ها را و کارهای قدیمیتان را تمام کنید. می دانید که کارهایی که امروز می کنید به نفع شما و خانواده تان خواهد بود. باید درمورد تعهد بیشتر به کارتان و یا کمی عقب کشیدن از آن یکی را انتخاب کنید. هرکدام را انتخاب می کنید، یعی کنید براساس خرد و حس ششمتان باشد.

بهمن:

امروز بعد از تمام تلاش سختی که در تمام سال برای رسیدن به یک شرایط مالی بهتر کرده اید، می بینید که همه ی رویاها به تحقق می پیوندند. سرمایه گذاری هایتان به نتیجه می رسند و می بینید که در این چند روز پول آسانتر به دستتان می رسد. امروز پروژه ها را تمام می کنید و می توانید چند روز استراحت کنید.

اسفند:

امروز در زمان و مکان مناسب هستید تا سرمایه گذاری کنید، مهاریت هایتان را اجرا کنید، و کارهایی کنید که اصلا فکرش را هم نمی کردید بتوانید. امروز همه آن کارها را بکنید. رویاهایتان و مهارت هایی که دارید را بنویسید. نتیجه خیلی خوبی خواهید گرفت و قادر خواهید بود که سال دیگر وقتی برای مسافرت رفتن بدست آورید. عالی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.