اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 11 دی 1394 | فال روز جمعه 11 دی 94 | 1394/10/11 (فال 1 ژانویه 2016/01/01 )

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 11 دی 1394 | فال روز جمعه 11 دی 94 | 1394/10/11 (فال 1 ژانویه 2016/01/01 )

آرشیو فال روزهای قبلی

فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

 

فال روزانه 11 دی 1394 | فال روز جمعه 11 دی

آرشیو فال روزهای قبلی


   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…                   

     



فال روزانه متولدین فروردین

امروز احساس می کنید همه چیز به طور ناگهانی بسیار خوب برای شما روی می دهند و گویا قطعه گم شده پازل خود را امروز می یابید. شاید این مساله نامحسوس باشد و آن را ظاهرا نبینید اما وجود دارد و شما از آن بهره خواهید گرفت. همه انرژی های امروز شما را به سمت موفقیت بیشتر می کشانند. ایده ها و نظرات خود را به همگان اعلام کنید تا کسانی که با آن موافق هستند به شما ملحق شوند. امروز شهامت این را دارید تا به مسایل جدید و کاملا متفاوت فکر کنید. روابط عاطفی به آن آسانی که تصور می کنید پیش نمی روند اما ناامید نشوید. با هوش بالایی که دارید می توانید همه مشکلات را به خوبی حل و فصل کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برخی از مسایل به نظرتان خیلی غیرواقعی هستند. به حرف های دیگران و غیبت های آنها خیلی بها ندهید. امروز باید با فردی تماس بگیرید و پس معطل نکنید و همین الان گوشی را بردارید و شماره او را بگیرید. بهترین زمان برای بیان کردن رویاها و ایده های خود برای آینده امروز است. همیشه صادق باشید و از اینکه احساسات خود را بیان می کنید، خجالت نکشید. امروز مدام در این فکر هستید که آیا فرد دلخواهتان شما را دوست دارد یا ندارد. اینها افکاری هستند که همه ذهن شما را درگیر کرده اند. اما امروز برای صحبت کردن با او یا قرار گذاشتن زمان مناسبی نیست. اگر کمی صبر داشته باشید با سوپرایز بزرگی روبه رو خواهید شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز از صحبت با دیگران لذت می برید و از اینکه در اجتماع هستید احساس بسیار خوبی خواهید داشت. بودن در جلسه، همایش یا یک اجتماع بزرگ باعث می شود تا برای خودتان خیالپردازی کنید و خود را در صدر توجه ها آن بالا روی صحنه تصور کنید که همه در حال گوش دادن به سخنرانی هایتان هستند. اگر واقعیت غیر از این را برایتان رقم زد خیلی ناراحت نشوید. اما ایرادی ندارد خیالپردازی کنید و از آن لذت ببرید. این مساله به دیگران آسیبی نمی رساند. بهترین زمان برای حرف زدن با نامزدتان امروز است. این مکالمه شاید همه قول و قرارهای گذشته ای که داده بودید و عمل نکرده بودید را برایتان زنده کند اما همچنین مسایل بسیار خوبی برایتان یادآوری خواهد شد که فراموش کرده بودید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز مسایل گیج کننده ای برای شما پیش می آید که نمی توانید به راحتی آنها را مدیریت کنید. هیچ چیز گویا سر جای خود نیست. نمی توانید درست تصمیم گیری کنید و همه مسایل در هاله ای از ابهام قرار دارند. بهتر است خیلی به این مسایل فکر نکنید و بعدازظهر با دوستان قرار بگذارید و بیرون بروید و تفریح کنید. تصمیمات مهم زندگی را به روز دیگری موکول کنید. شاید خیلی شجاع و پرجرات باشید و اجازه ندهید کسی به شما بی احترامی کند. اما امروز اینها اهمیتی ندارند. شما امروز می توانید نظر فرد دلخواه خود را جلب کنید اما این دلهره را دارید که آیا این تصمیم درست یا خیر! هر چه پیش آید خوش آید. خیلی سخت  نگیرید و از زندگی لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

ستاره فیلمنامه خود باشید و با بازی نقش اصلی به خود افتخار کنید. امروز با توجه به حالت های مختلف روحی که دارید، شخصیت های متفاوتی نیز از خود نشان خواهید داد. لبخند زیبایی دارید و بهتر است آن را با اطرافیان به اشتراک بگذارید. اجازه دهید تا همه از روحیات خوب شما لذت ببرند. برای رفتن به هیچ کجا امروز عجله نکنید. از اینکه در میان جمع دوستان و همکاران هستید به خود افتخار کنید و از لحظه هایتان لذت ببرید. امروز احساس می کنید در رابطه عاطفی خود دچار اشتباه شده اید. اما همه آدم هابا یکدیگر فرق دارند و اگر با هم اختلاف نظر دارید به این مفهوم نیست که راه را اشتباه آمده اید. اتفاقا همین مسایل می تواند رابطه شما را صیمیمی تر و محکم تر از قبل کند.

فال روزانه متولدین شهریور

از کارهای روزانه خود دست بردارید و کمی متفاوت به زندگی و رویدادهای زندگی نگاه کنید. امروز دنیا به کام شما است. از ثانیه به ثانیه آن استفاده کنید. بدانید امروز هر تصمیمی بگیرید کاملا درست خواهد بود. امروز به هیچ عنوان اجازه ندهید احساسات منفی بر شما غلبه کنند. درد و ناراحتی امروز هیچ مفهومی ندارد. رویاهای خود را تا حد امکان به واقعیت تبدیل کنید و از آنها لذت ببرید. اگر قرار است امشب بیرون بروید و فرد جدیدی را ملاقات کنید، خیلی به جزئیات مسایل اهمیت ندهید. هر دو شما خیلی از این ملاقات مطمئن نیستید و هر دقیقه نظرتان تغییر می کند. انتظار نداشته باشید اتفاق خاصی روی دهد. اما شاید با صداقت و رو بودن بتوانید این رابطه سطحی را عمیق کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز همه چیز بر وفق مراد شما پیش می روند. امروز با همه وجود راحتی و رضایت را لمس خواهید کرد. احساسات لطیفتان نیز شما را به سمت یک عاشقانه زیبا می کشانند. البته شاید بیش از اینکه در دنیای واقعی باشید، در خیال و تخیل سیر و سفر کنید. اگر دنیای واقعی درست برعکس خیالاتتان بود خیلی دلگیر نشوید. به گالری های هنری بروید و روح لطیف خود را با دیدن آثار هنری آرام کنید. در چند وقت اخیر در رابطه عاشقانه خود دچار نوعی سردرگمی شده اید. نمی دانید این رابطه به کجا می خواهد برسد. اما به دل خود اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نخواهید که پاسخ همه چیز را بیابید زیرا بیش از همیشه دچار ناامیدی خواهید شد. هرچه کمتر تلاش کنید تا به دیگران فشار بیاورید، متوجه می شوید همه چیز چقدر خوب و به نفع شما پیش می رود. امروز روزی نیست که بخواهید برای همه مشکلات خود راهکار بیابید، باید از همه لحظه های خود لذت ببرید و در مورد مسایل موردعلاقه خود مسایل جدید بیاموزید. چرا دوست دارید در مورد همه چیز و همه افراد با خوش بینی نگاه کنید؟ همه آدم ها همیشه به آن خوبی که شما تصور می کنید نیستند. این مساله در مورد فرد موردعلاقه شما نیز صدق می کند. نباید به همه به طور کامل اعتماد داشته باشید. همیشه راهی برای امنیت بیشتر خود نیز بگذارید.
فال روزانه متولدین آذر

اجازه دهید حس های کودکانه شما رو بیایند و با رویاپردازی های زیبا و شیرین، مسیر شادی را در زندگی خود انتخاب کنید. از مکالمات مهربانانه و دوست داشتنی لذت ببرید. می توانید با دوستان خود همکلام شوید و در کنار آنها از انرژی های مثبت استفاده کنید. امروز برای ایجاد تغییر کلی در چهره خود – همچون تغییر دادن مدل موها – زمان مناسبی است. امروز چشمان تیزبینی دارید و زیبایی ها را خیلی خوب شکار می کنید. امروز از دید دیگران کاملا قابل اعتماد خواهید بود. باید به همه لحظه های کنونی ایمان و اعتماد داشته باشید تا به نقطه موردنظر خود برسید.

فال روزانه متولدین دی

امروز باید از رویاپردازی و ارتباط با دیگران لذت ببرید نه اینکه مدام در حال نظر دادن و پاسخ دادن به سوالات دیگران باشید. سعی کنید هرکاری انجام می دهید در جهت سرگرمی و تفریح باشد. بیرون بروید و از هوای تازه لذت ببرید. بودن در میان جمع به شما کمک می کند تا لحظه های بسیاری شادی را تجربه کنید. امروز نمی توانید اشتباه کنید و فقط باید از همه لحظه های روز خود استفاده کنید. رابطه عاشقانه شما به بهترین شکل پیش خواهد رفت. امروز شاید تهدیدات بسیاری در مسیر زندگی شما قرار داشته باشند. اما به هیچ کدام اهمیت ندهید. فقط از بودن در کنار عشق خود لذت ببرید و باقی مسایل را به دست فراموشی بسپارید.
فال روزانه متولدین بهمن

امروز نمی توانید پاسخ منطقی برای احساسات خود بیابید. مشکلات احساسی باعث می شود تصور کنید در برهوتی از ندانسته ها گرفتار هستید و نمی دانید راه درست چیست و به کدام مسیر باید بروید. شاید لازم باشد اداره امور امروز رابه فرد دیگری بسپارید تا شما را در مسیر درست هدایت کند.  ثبات پیش از اقدام برای هرکاری بسیار لازم است. اگر امروز فرصت حرف زدن با فرد دلخواه خود را داشتید، شاید بتوانید در مورد ترس ها، نگرانی ها و حرف های دلش بیشتر بدانید. همچنین میتوانید امیدها و آرزوهای او را نیز کشف کنید و ببینید چه مسایلی باعث خوشحالی او می شوند. با هم حرف بزنید و سعی در خوشحال نگه داشتن یکدیگر داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز با همه مسایل و حرف ها دچار مشکل هستید و تضادی در آنها می یابید. احساس می کنید مردم در یک روش غیر کامل بدون اطلاعات لازم رفتار و عمل می کنند و حرف ها را آن طور که هست بیان نمی کنند. تلاش کنید تا همه چیز را به هارمونی لازم برسانید. برخی از مسایل با جملات و حرف های درست و منطقی قابل حل هستند. همیشه با احترام و صبوری با دیگران رفتار کنید. از نظر احساسی عقل یک چیز می گوید و احساس چیز دیگری. نمی توانید بین عقل و احساس خود تعادل برقرار کنید. بهتر است امروز کمی به خود فرصت دهید تا درست فکر کنید و تصمیم گیری های اصلی را نیز به زمان دیگری موکول کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.