اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 14 اسفند 1394 | فال روز جمعه 14 اسفند 94 | 1394/12/14



فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 14 اسفند 1394 | فال روز  جمعه 14 اسفند 94 | 1394/12/14

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟       
         

 

فروردین:

آنهایی که به اندازه کافی خوش بخت نیستند که یک حامی قوی داشته باشند و یا اعتماد بنفس ندارند امروز با اوقات بدی روبه رو می شوند. عکس العملتان را تمرین دهید و روی بصیرتتان کار کنید تا از خطرات پنهانی اجتناب کنید. انعطاف بدنی و ذهنیتان امروز به کار می آیند.

اردیبهشت:

امروز بسیاری از شما به خاطر کار یا به خاطر هیجان کمی ریسک می کنید.این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید به ان نیاز دارید یا نه. شاید یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد کند که در یک پروژه هیجان انگیز، ولی پرریسک شرکت کنید.

خرداد:

امروز نمی شود که اطرافتان را به عنوان ساکت و آرام توصیف کنیم. روحیه رقابت جویی در فضا دیده می شود. بی تفاهمی با مدیر، شریک یا یک رقیب کاری می تواند رشد کند و تبدیل به یک نزاع بلند تبدیل شود. اگر به مشتریان سرویس دهی می کنید، آماده باشید که با نارضایتی، ناراحتی یا تقاضاهای غیرمعقول مشتریان مواجه شوید.

تیر:

اتمسفر امروز نمی گذارد که مدت زیادی به تفکر بپردازید. اگروظایفتان مرتبط با کار فعال است، سطح انرژیتان را بالا نگه دارید. پاسخ به موقع، شوخ طبعی سریع، و خلاقیت از خود نشان دهید. آنهاییکه در تدریس، پزشکی، توریسم، ورزش و غیره مشغول به کار هستند شاید روز پر مشغله ای داشته باشند.

مرداد:

شاید اعتماد به نفستان تبدیل به ماجراجویی غیرمعقولی شود. امروز روزی نیست که استعدادها و مهارت هایتان تنبیه نشوند! چیزهایی مثل قمار، روابط عاشقانه، رقابت ورزشی، و رقابت کاری ممکن است که امروز به نتایج ناخوشایندی ختم شوند.

شهریور:

امروز حتی هوای اطرافتان پر از الکتریسیته است. شاید این تنش از طرف مردم دیگر( اعضا خانه، همسر، رقبای کاری و غیره) باشد یا اینکه ریشه در شرایط داشته باشد. احتمال این وجود دارد که به این آتش سوخت برسانید!

مهر:

باید آماده باشید که در لحظه فکر و عمل کنید. کارهای روزمره باید با سرعت بالایی انجام شوند. شاید بعضی از ابزارتان از کار بیفتند و خراب شوند. هنگام استفاده از وسایل، حمل دارو، استفاده از مواد شیمیایی و همچنین اطراف حیوانات خانگی خیلی محتاط باشید.

آبان:

اگر یک کارآفرین هستید اماده ی مواجه با ریسک باشید. وقت خوبی برای تبادل ارز، تعاملات خرید و فروش و تعهدات بازاریابی نیز نیست.

آذر:

وقت برای دوباره حدس زدن ندارید! الان خواسته هایتان بطور ویژه ای قوی هستند و می توانید با این انگیزه موفقیت های بسیاری را بدست آورید. البته این به این معنی نیست که می توانید با اولین انگیزه عمل کنید و با عواقب ان هم روبه رو نشوید. قبل از عمل کردن، مطمئن شوید که هیچ چیز شما ، خانواده یا خانه تان را تهدید نمی کند.

دی:

شاید در تمام مدت روز احساس اضطراب کنید. هرکدام از بیماری های مزمن شما در اوج خود قرار گرفته اند. سعی کنید که تعادل درونی خود را حفظ کنید و تنها در سطح حداقل عمل کنید. هنگام فراهم کردن کمک های اورژانسی، در جاده، در ایستگاه قطار یا فرودگاه و سوپمارکت خیلی هوشیار باشید.

بهمن:

امروز برای شما پر از ماجراجویی است. وقت بدی نیست که کمی تجربه و آزمایش کنید و به دنبال راه های بهتری برای پیشرفت باشید تا ضعف هایتان را از بین ببرید. به یاد داشته باشید که هرگونه تعهدی می تواند منجر به یک نتیجه غیرمنتظره شود. شاید با یک مانع پیش بینی نشده روبه رو شوید.

اسفند:

ستاره ها پیشنهاد می کنند که بیخیال پرخاشگری شوید و از شرایط مستعد نزاع و جراحت اجتناب کنید. حتی بهترین مقصودهایتان هم پر از نتایج خیلی بد خواهد بود اگر خودتان را کنترل نکنید. باید تلاش آگاهانه ای کنید تا هیجاناتتان مخصوصا خشم، حسادت و غرورتان را کنترل کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.