اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 25 اسفند 1394 | فال روز سه شنبه 25 اسفند 94 | 1394/12/25


فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 25 اسفند 1394 | فال روز  سه شنبه 25 اسفند 94 | 1394/12/25

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟       
                   

 

فروردین:

امروز روز خوبی است تا حساسیت خود را نشان دهید. سعی کنید در هیچ چیزی، مثل تحریک زیاد، پرخاشگری، و بدخویی زیاد که می تواند ارامش روزتان را به هم بریزد درگیر نشوید. شاید برای به تعادل رساندن روابط متزلزل از حقه های آشپزخانه استفاده کنید.

اردیبهشت:

امروز کارهایتان توسط حس ششم برانگیخته می شود و اینها همه برای منفعت خودتان است. اکنون خود را با خواسته هایتان وفق می دهید و قادر خواهید بود که به راحتی نیازهای دیگران را حدس بزنید. وقت خوبی برای تعامل با دوستان است.

خرداد:

امروز شانس این را خواهید داست تا همه چیز را آهسته تر کنید و در فضایی پر از آرامش نیازهای مخفی خود را ارضا کنید. کمی خرید کنید. شاید بتوانید بالاخره چیزی که دنبالش بودید را پیدا کنید. خودتان را درگیر دردسرهای دنیا نکنید. افکار سنگین شما را به سمت بن بست هدایت می کنند.

تیر:

امروز برای شما روز خوبی خواهد بود. شما اعتماد به نفس دارید و انهایی که دوست دارید را به خود جذب می کنید. خانم ها به عنوان میزبان و شریکان وفادار خیلی خوب و خوش رفتار خواهند بود. مردان باید توجه بیشتری به معشوقه خود داشته باشند.

مرداد:

امروز برای شما پر از روحیه جنگ و پرخاشگری است. اگر دارای این ویژگی ها هستید، در خطر این هستید که همه چیز را بدتر کنید و با دستهای خالی تنها بمانید. برای بهتر کردن شرایط موقعیت متعادل تری پیدا کنید.

شهریور:

شاید موقعیت عالی بدست اورید تا کاملا از دردسرهای گذشته خلاص شوید و گرما و تفاهم را به روابط خود بازگردانید. این احتمال وجود دارد که رفاه مالیتان به این بستگی داشته باشد که رابطه کنونیتان چقدر قابل اتکا است.

مهر:

با خودتان صادق باشید. شما مثل هر کس دیگری در روابط به دنبال گرما هستید. شما هم استثنا نیستید. سعی نکنید در پیش بینی یک سناریو ریاضی وار عمل کنید. مطمئنا می توانید باآرامش، اعتمادبنفس، مراقبت و سخاوت بر همه پیروز شوید.

آبان:

باید امروز دیپلماسی را وارد برنامه تان کنید. نرمی، محبت و توانایی برای سازش داشتن آسیبی به شما نمی زند. سختی و اعتمادبنفس کمتر تنها شراکتتان را با مشکل مواجه می کند و آن را بیش از حد رسمی می کند. با معشوقه تان وفادارهستید، ولی امروز فقط این کافی نخواهد بود.

آذر:

باید یاد بگیرید که قدر ثروت مادی و سلامتی خود را بدانید. برای تبدیل شدن به مرکز توجه مجبور نیستید کار غیرممکنی کنید. جسارت و شجاعت غیرضورری چیزی نیست که باید از خود نشان دهید. به جای آن عمل گرا، دقیق، قابل اتکا و تاحدودی بهتر رفتار کنید.

دی:

وقت آن رسیده که ترس ها، مخالفت ها و نزاع های قدیمی را کنار بگذارید. کارروزانه را کنار بگذارید و فقط استراحت کنید. امروز امکان این را می یابید که خستگی خود را با بازیابی تعادل هیجانی و حتی تعادل فیزیکی برطرف کنید. از دست دادن چنین فرصتی نشانه بی تجربگی است.

بهمن:

برای شما اهمیت دارد که امروز پایه و اساس خانواده، خانه، منبع درآمد و زندگی ثابت خود را حفظ کنید. عشقتان به آزادی با اینکه رییس خوبی در حیطه خود باشید کاری ندارد. مالکیت اموال غابل انتقال و غیرقابل انتقال اعتماد بنفستان را افزایش میدهد.

اسفند:

امروز زندگی هرچیزی که نیاز داشته باشید را برایتان فراهم می کند و برایتان آسایش زیادی موجود است. بعلاوه، جذابیت بیشتری به شما داده شده است که مردم نمی توانند دربرابر آن مقاومت کنند. فضای امروز بویژه برای زنان مطلوب است. وقت خوبی خواهد بود تا به خرید بروید و چیزهای شیک، کاربردی و باارزشی بخرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.