اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال جام جهانی زیر 20 سال : جام ملت های جوانان آسیا - بحرین شیربچه‌های ایران یک گام تا جام جهانی




نتیجه بازی :ایران 2-0 ازبکستان


امروز از ساعت 19:15 ایران در استادیوم ورزشی خلیفه رو در روی تیم ازبکستان قرار می گیرد تا با عبور از سد این تیم خوب و البته چغر به جام جهانی زیر 20 سال صعود کند.



 

  با توجه به کارنامه ایران در دوره قبلی و اینکه در حضور تیم هایی چون میانمار، یمن و تایلند چهارم شده بود کمتر کسی پیش بینی می کرد ایران در در این دوره در حضور قطر قهرمان دوره قبل،ژاپن و یمن به مرحله حذفی بازی ها صعود کند. اما ایران در شرایطی که نزدیک به یک نیمه در برابر قطر ده نفره بود بازی را به تساوی کشاند. هر چند گل قطر در این بازی روی اشتباه مدافع تیم ما به ثمر رسید. در بازی با ژاپن هم اگر داور قضاوت درستی می داشت و توپ های ایران به تیر نمی خورد شیر بچه های ایرانی سه امتیاز این بازی را تصاحب کرده بودند.


تیمی که قطر را با کادر اسپانیایی و بهترین تدارک در ماه های اخیر را از گردونه بازی ها خارج می کند و دروازه ژاپن را با تهدیدهای جدی مواجه می کند و صاحب موقیت گل های بیشتری به نسبت حریف می شود حتما شایستگی صعود به جام جهانی و در ادامه حضور در فینال بازی ها را دارد.


تیمی که تحسین بورا میلوتینوویچ مربی رکوردار حضور در جام جهانی را بر می انگیزد حتما تیم شایسته ای است. تیم شایسته صعود به جام جهانی.


فراموش نکنیم قطر میزبان جام جهانی 2022 برای تیم زیر 19 سالش سرمایه گذاری کلانی کرده بود. تیمی فرا ملیتی که در زمان برگزاری جام جهانی 25 ساله خواهد شد اما در برابر ایران ره به جایی نبرد و ژاپن با اینکه تیم قدری بود در بازی با ایران در چند صحنه با خطر فروپاشی دروازه اش مواجه شد.


با شیربچه های ایران آشنا شوید. تیمی که امشب می خواهد با پرچم ایران دور افتخار بزند.


شهاب عادلی (دروازه بان)
شهاب عادلی بازیکن سرباز تیم ملی جوانان است. او در تیم مقاومت توپ می زند و تا به اینجای کار یکی از بهترین دروازه بان های جام بوده چرا که یک بار و آنهم با اشتباه مدافع خودی دروازه اش باز شده است. شهاب در بازی با ژاپن دو سیو خیلی خوب داشت و نشان داد تمرکز ذهنی اش بالاست. شهاب با همین روند ادامه دهد می تواند بهترین دروازه بان جام شود و در حال حاضر بعد از دروازه بان ژاپن کمترین گل خورده را داشته است.


عارف غلامی (مدافع میانی)
عارف غلامی در سپاهان توپ می زند. او کمتر در ترکیب این تیم به بازی گرفته شده . دست کم در بازی های این تیم در لیگ برتر. اما مثل همه مدافعان شمالی مطمئن در خط دفاعی توپ می زند. با اینکه قامتش خیلی بلند نیست ضربات سر خوبی می زند و بازی روی زمین دارد و اصل پوشش را در دفاع به خوبی رعایت می کند.


نیما طاهری (مدافع میانی)
مدافع بلند قامت، آرام و خونسرد در تیم ذوب آهن توپ می زند. او یکی از ستاره های فوتبال ایران در خط دفاع خواهد شد چرا که با وجود قامت بلند بازی روی زمین دارد و بسیار خونسرد بازی می کند و سرعتش در حد یک مدافع میانی خوب است. نیما طاهری روی ضربات ایستگاهی سر خوب می زند و چه بسا در بازی امشب هم شاهد هنرنمایی این بازیکن روی ضربات ایستگاهی باشیم. واقعا حیف است که چنین بازیکنانی را در لیگ برتر نمی بینیم.

 


ابوالفضل رزاقپور (مدافع چپ)
ابوالفضل به همین منوال گلزنی اش را ادامه دهد آقای گل بازی ها خواهد شد. مدافعی که ابتدا مهره ثابت تیم ملی نبود اما رفته رفته خود را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کرد و امروز یکی از مهره های کلیدی تیم ملی جوانان به شمار می رود. متاسفانه او مثل دیگر همبازبانش توسط تیم باشگاهی اش به بازی گرفته نمی شود. در حالی که عضو نساجی است و دست کم می تواند در لیگ یک بازی کند. ابوالفضل شوت از راه دور و ضربات ایستگاهی فوق العاده می زند.


شاهین عباسیان (مدافع راست)
تصور می شد در ترکیب تیم ملی جوانان شاهین عباسیان را به عنوان بازیکن جایگزین ببینیم اما او هم همانند ابوالفضل رزاقپور به خوبی جای خود را در ترکیب ثابت تیم ملی جوانان بازی کرده است. شاهین بازیکن باتجربه ای در این رده سنی است به این دلیل که در تیم نوجوانان توپ می زده و در تیم دانش آموزی هم حضور داشته. شاهین سرعت خوبی دارد و به خوبی خط را می رود و می آید. این سرعت در کنار سرزنی روی توپ هایی که به روی دروازه ایران سانتر می کند شاهین را در آتی تبدیل به یک مدافع کلاسیک در جناح راست خواهد کرد.


امید نورافکن (هافبک دفاعی)

معرف حضور همه است. بازیکن استقلال که در البته در زمان پرویز مظلومی بیشتر بازی می کرده تا در دوره علیرضا منصوریان. در استقلال بیشتر در نقش مدافع چپ به بازی گرفته می شود در حالی که در تیم ملی در جلوی خط دفاعی و به عنوان هافبک توپ می زند. امید پاس های بلند خوبی می دهد و شوت از راه دور هم خوب می زند. جنگندگی امید قابل ملاحضه است و این خصوصیت او را تبدیل به یک هافبک دفاعی خوب کرده است. امید در بازی با یمن کاپیتان تیم ملی جوانان بود.

 


رضا شکاری (هافبک میانی)
بازیکن طراح تیم ملی جوانان در حالی که فصل گذشته با پیراهن ذوب آهن دروازه پرسپولیس را باز کرد این فصل اصلا به بازی گرفته نشده است! فوتبال باشگاهی در ماه های اخیر کمکی به تیم ملی جوانان نکرده است در حالی که در فوتبال حرفه ای بهره گیری از بازیکنان این رده سنی به گونه ای است که به تیم های ملی جوانان در تایمی خارج از روزهای فیفا اجازه بازی داده نمی شود. رضا در خط میانی بازیکن توانمند وطراحی است و شاید در بازی امشب گره کور بازی به دست وی باز شود. ضربه رضا در بازی با ژاپن از خط دروازه رد شده بود که داور به اشتباه دستور به ادامه بازی داد.


محمد سلطانی مهر (هافبک میانی)
محمد سلطانی مهر پیش تر از سوی نشریه گاردین به عنوان یکی از 60 جوان آینده دار زیر 18 سال معرفی شده بود. این بازیکن در سن 17 سالگی از سوی مجید جلالی به دفعات در ترکیب سایپا به بازی گرفته شد اما این فصل تا به اینجای کار فعلا حسین فرکی به وی اعتماد نکرده است که شاید به خاطر حضور متوالی او در اردوهای تیم ملی جوانان و بازی های پیش رو بوده باشد. سلطانی مهر نقش پر رنگی در دفاع دارد اما میل به گلزنی  هم در بازی وی دیده می شود.


محمد  مهدی مهدیخانی (هافبک راست)
مهاجم تیم نیروی زمینی در ترکیب تیم ملی بیشتر در جناح راست و چپ خط هافبک به بازی گرفته می شود که این به خاطر نیاز تیم ملی جوانان و هم چنین صلاحدید امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی است. مهدیخانی سرعت خوبی دارد که اگر به هنگام ضربه نهایی آرامش و دقت بیشتری داشته باشد می تواند نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند. هر چند که در بازیهای اخیر مهدیخانی نشان داده که در پست غیر تخصصی اش هم بازیکن خوبی است.


علی شجاعی (هافبک چپ)
بازیکن سایپا یکی از چپ های تخصصی تیم ملی است. بازیکنی که پیش تر در دفاع چپ بازی می کرده اما اینروزها در خط هافبک به بازی گرفته می شود.
علی شجاعی همانند محمد سلطانی مهر در بازی های فصل گذشته سایپا حاضر بوده و بازی های متعددی را برای این تیم در لیگ برتر انجام داد.


نیما مختاری (هافبک)
نیما مختاری در بازی با ژاپن و در روزی که محمد سلطانی مهر غایب بود در کنار رضا شکاری زوج خط میانی را تشکیل داد و ارایه گر بازی خوبی بود. نیما در گسترش فولاد توپ می زند و به نظر می رسد در بازگشت به اردوی تیم گسترش فولاد بخت بیشتری برای بازی پیدا کند. نیما در آخرین روزهای حضورش در تهران از سوی فراز کمالوند به بازی گرفته شد و امشب اگر شانس حضور در میدان را پیدا کند بی شک با انگیزه بازی خواهد کرد.


مجتبی نجاریان (هافبک)
مجتبی نجاریان بال راست تیم فولاد خوزستان در بازی با یمن یکی از مهره های ثابت تیم ملی جوانان بود. سرعت وی شاخصه بازی اش است. به همراه دریبلینگ و پاس به بیرون های خوبی که می دهد. مجتبی با اتکاء به سرعت می تواند به یکی از مهره های خوب در این جناح تبدیل شود. مجتبی نجاریان اگر در بازی امشب فرصت حضور در میدان را پیدا کند بی شک قادر است با نفوذهای سرعتی خود برای ایران موقعیت گل ایجاد کند.


رضا جعفری (مهاجم)
رضا جعفری مهاجم بدشانس تیم ملی در سه بازی اخیر بوده. در بازی با ژاپن و یمن توپ او به تیر دروازه برخورد کرد. هر چند در بازی با ژاپن در موقعیت توپش در آستانه ورود به دروازه حریف بود که توسط مدافع ژاپن برگشت داده شد. رضا که مهاجم سرعتی است در تیم ساپیا بازی می کند و شک نکنید با فرصتی که در آینده در اختیار وی قرار خواهد گرفت به یکی از مهاجمان قابل بحث فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

 


رضا کرملا چعب (مهاجم)
رضا کرملاچعب هم مهاجم نام آشنای تیم ملی جوانان است. مهاجمی که تیم نفت مسجد سلیمان و با باز کردن دروازه پرسپولیس مطرح شد و جالب اینکه اینروزها هم پیراهن تیم پرسپولیس را برتن دارد. او تلاش می کند نگاه برانکو را به سود خود جلب کند و بازی های خوب برای تیم ملی جوانان در این مسیر یاری گر او خواهد بود. رضا در این دوره از بازی ها فعلا گلی به ثمر نرسانده اما شاید بازی با ازبک شب گلزنی این مهاجم توانمند باشد.


دیگر مهره های ارزشمند تیم ملی

تیم ملی جوانان مهره های ارزشمندی دیگری دارد. مهره هایی که در بازی های پیشین حضور در میدان را تجربه کرده اند. نیما میرزازاد، محمد امین بهرامی، امیر حسین امیر طاهری، عارف آغاسی، علی طاهران، سینا خادم پور، محمد آقاجان پور، حسین ساکی، مجتبی نجاریان و محمد غلامرضا دیگر بازیکنان تیم ملی جوانان هستند.


کادر فنی تیم ملی جوانان
هدایت  تیم ملی جوانان در این دوره از بازی ها برعهده امیر حسین پیروانی است. مربی ای که دستیار شاغلام، ناصر حجازی، محمد مایلی کهن، ماریان پوشنیک و... بوده و در قامت سرمربی هم در تیم داماش کارنامه موفقی داشت و در یک برهه در حالی که در آستانه صعود به لیگ برتر بود در فاصله 5 هفته مانده به پایان بازی ها به دلیل اختلاف با امیر عابدینی از این تیم جدا شد و در نهایت هم تیم به لیگ برتر صعود نکرد.
کورش برمک مهاجم سابق پرسپولیس و علیرضا پورمند مدافع نام آشنای فوتبال کشورمان امیر حسین پیروانی را در هدایت این تیم یاری می کنند. در کادر فنی تیم ملی جوانان مهدی حیدری به عنوان مربی دروازه بان ها، جعفر هوشمند به عنوان مربی بدنساز و علی بنی شیخ الاسلامی به عنوان آنالیزور حضور دارند. بهزاد آزاد، مدیر تیم و علی دهقانی هم مدیر رسانه ای این تیم هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.