اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فناوری : 10 فناوری جدیدی که شما را شگفت زده خواهد کرد | ۱۰ اختراع جدید و جالب فناوری شامل گجت‌های خارق‌العاده است



10 فناوری جدیدی که شما را شگفت زده خواهد کرد

در این مطلب به معرفی ۱۰ دستگاه  جدیدی که با بهره‌گیری از فناوری روز، در راه ورود به بازار هستند، می‌پردازیم.

با پیشرفت فناوری، دستگاه‌هایی روی کار می‌آیند که تعامل بهتری با کاربرها برقرار می‌کنند. در فهرست پیش رو، ۱۰ اختراع جدید و جالب فناوری که شامل گجت‌های خارق‌العاده است، را معرفی می‌کنیم.

۱. فادر آی او (father.io): بازی لیزری چند نفره

father io

فادر آی او اولین بازی تیراندازی اول شخص را به صورت چند نفره در دنیای واقعی ارایه می‌دهد. با تجربه‌ی این بازی، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های آن را به صورت واقعی در زندگی روزمره‌ی خود تجربه خواهید کرد. به این ترتیب، ترکیبی از زمان واقعی، موقعیت جغرافیایی و جنگ بین تیراندازها را پیش روخواهیم داشت. در حقیقت IO با ارایه‌ی این بازی، دنیای مجازی را به حیاط خلوت شما می‌آورد.

۲. ULO - یک دوربین مراقب دوست داشتنی

ULO

ULO یک دوربین نظارتی جالب است که به شکل جغد طراحی شده و از طریق چشمانش، با شما وارد تعامل می‌شود.

۳.  HUB: اولین هاب وای فای و های فای برای هدفون و بلندگو

HUB

HUB ساخته شده توسط ekko، اولین هاب صوتی برای هدفون و بلندگو است. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد که فایل صوتی را به صورت وایرلس بین چند شنونده به صورت همزمان به اشتراک بگذارید و هر شخص از هدفون یا بلندگوی خود برای شنیدن محتوا استفاده کند. این همان تجربه‌ی صوتی وایرلس است که مدت‌ها منتظرش بوده‌ایم.

۴. آی-دایم (i-dime) اولین حافظه‌ی مغناطیسی جانبی برای آیفون

آی دایم

با آی‌دایم می‌توانید ۲۵۶ گیگابایت حافظه را به فضای ذخیره‌سازی آیفون خود اضافه کنید. طبیعتا فضای ذخیره‌سازی بیشتر به شما اجازه می‌دهد تا لحظات بیشتری را ثبت کنید، خلاقیت خود را آزادانه‌تر رها کنید و خاطراتی را که دوست دارید به اشتراک بگذارید. ضمن این که با یک حرکت می‌توان اطلاعات را از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال داد. محتوای مورد نظر چه ویدیوی جشن تولد و چه عکس‌های دور هم‌نشینی شب قبل با دوستانتان باشد، به راحتی به آی‌دایم منتقل شده و از طریق آن وارد دستگاه دیگر می‌شود. ضمن این که آی‌دایم قابلیت اتصال به کامپیوتر را هم دارد.

۵. آی‌اسکات (iSCOUT) - نمایشگری برای رانندگی هوشمندانه‌تر و ایمن‌تر

آی اسکات

آی‌اسکات، در حال حاضر، یک پتنت در صف انتظار است. در این نمایشگر تمام اطلاعات مورد نیاز برای رانندگی مانند سرعت خودرو، سطح سوخت، هدایتگر GPS به صورت تصویر مجازی شناور در مقابل خودرو نشان داده می‌شوند. آی‌اسکات می‌تواند با گوشی هوشمند شما همگام‌سازی شده و تماس‌های دریافتی، پیام‌ها، یادآورها و اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی را نمایش دهد. ضمن این که این دستگاه به وسیله‌ی یک دوربین داش‌کم (dashcam)، نقاط کور راننده را نشان می‌دهد.

۶. تپ‌لاک (Tapplock): اولین قفل اثر انگشتی جهان

تپ لاک

این قفل هوشمند تنها با شناسایی اثر انگشت شما باز خواهد شد. پس دیگر نگران گم کردن کلیدها، فراموش کردن رمز ورود و از جا در آوردن قفل در نباشید!

۷.ویندامپ (Windamp) - فن بدون پره

ویندامپ

شرکت Valley Wind Technology با این فناوری، یک نسیم سالم و طبیعی را به منزل و محل کار شما می‌آورد.

۸. Cowarobot - چمدانی که خودش به دنبال شما می‌آید

Cowarobot

COWAROBOT R1 اولین چمدان رباتیک جهان است که در همه‌ی زمان‌ها کنار شما باقی می‌ماند. چمدان R1 با برخورداری از فناوری‌هایی چون حرکت خودکار و رد کردن موانع، دستان شما را آزاد می‌گذارد تا تجربه‌ی لذت بخش‌تری از سفر داشته باشید.

۹. هولوز (Holus)- نمایشگر هولوگرافیک تعاملی

هولوز

هولوز با فراهم آوردن ترکیبی از دنیای دیجیتال و دنیای واقعی، هر محتوای دیجیتالی موجود در کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمند را به یک تجربه‌ی هولوگرافیک سه بعدی تبدیل می‌کند.

به بیان ساده، محتوای شما چه برد بازی، ساختار DNA یا سیستم خورشیدی باشد در این نمایشگر به صورت زنده نمایش داده می‌شود. با مشاهده‌ی این دستگاه از چهار زاویه‌ی مختلف، می‌توانید با آن به شکلی وارد ارتباط شوید که تا قبل از آن غیرممکن بوده است.

۱۰. سوییچ گکو- نور متحرک

سوییچ کگو

سوییچ گکو واقعا یک دستگاه هوشمند نیست. بلکه متحرک است. این دستگاه مانند سوییچ‌های قدیمی بر روی دیوار نصب می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توانید نور را به هر سمتی که می‌خواهید حرکت دهید.

به نظر شما از کدام یک از این فناوری‌ها استقبال چشم‌گیری خواهد شد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.