اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد 1395/11/25 | فال 25 بهمن 1395 | فال روز دوشنبه 25 بهمن 95/11/25



فال روزانه و طالع بینی ماه تولد 1395/11/25 | فال 25 بهمن 1395 | فال روز دوشنبه 25 بهمن 95/11/25




آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه


   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟          

        

فروردین:

ویژگی های کاریتان در سایه استعدادهای هنری، توانایی بالقوه خلاقیت و توانایی های منحصر به فردتان خواهد بود. می توانید به راحتی از تمام این ویزگی ها استفاده کنید و سعی کنید فردی که موردعلاقه تان است را به خود جذب کنید. رایحه رمانتیک امروز با خلق و خویتان در تعادل و توازن کامل خواهد بود.

اردیبهشت:

برایتان مفید است که همه چیز را از زاویه ی دیگری ببینید و در این میان زندگی عشقیتان هم نباید یک استثنا باشد. لازم نیست که حتما عاشق شوید! نکته این است که باید لحظات شادی داشته باشید تا بتواند اثر فراموش نشدنی روی و شادی آوری روی روحتان داشته باشد.

خرداد:

امروز خردادی های اجتماعی با دوستان قدیمی و دوستان جدیدشان تعامل دارند و در این تعامل ها اوقات خوشی خواهند داشت. وقت خوبی برای یک مهمانی شرکتی است که بعد از روزها کار بی وقفه روحیه تان را جلا بخشد.

تیر:

رویاهایتان برای آینده را به تصاویر معمولی محدود نکنید. بدون ملاقات دوستان، همراهان و طرفدارانتان از آنها تصوراتی را خلق نکنید. انها می توانند در زندگی واقعی بسیار جذاب تر و جالب تر به نظر بیایند.

مرداد:

نباید کل وقتتان را با کار کردن و دلمشغولی درباره چیزهای منفی بگذرانید. امروز زیبایی ظاهری شما اهمیت زیادی خواهد داشت. روابط اجتماعی لذتبخش، یک لباس جدید یا مدل موی جدید می تواند کمک کند که احساس بهتر و شادتری پیدا کنید.

شهریور:

شاید امروز خواسته هایتان را کنار بگذارید، ولی قادر خواهید بود که احساس فوق العاده ای پیدا کنید. ستاره ها می خواهند به حتی تنبل ترین شما هم بگویند که در زندگی به کمی هیجان و آتش بازی نیز نیاز دارید.

مهر:

امروز برایتان مطلوب است که تلاش کنید دیالوگ یا متارکه ای را ایجاد کنید. تعاملتان با بچه ها، دوستان، مشتری ها یا همسرتان گرم و آرام خواهد بود. انهایی که می خواهند از نیمه دیگرشان خواستگاری کنند، باید کاملا نسبت به موفقیتشان و جواب مثبت مطمین باشند.

آبان:

امروز خیلی برای کسب و کار مناسب و مطلوب نیست. ممکن است بخشی از وقت کاریتان را با گپ زدن، جشن، بازی، استراحت و دیگر تعاملات غیررسمی بگذرانید. عجیب است ولی این خلق و خوی بزمی و شاعرانه شماست که باعث موفقیت کلیتان می شود.

آذر:

امروز خلق و خوی رمانتیکی برای شما ایجاد می شود که کمک می کند استعدادهای هنری منحصربفرد خود را نشان دهید. هنگام رسیدن به امور شخصیتان در مسیر رفته شده پا نگذارید. همچنین خیلی هم سخاوتمند نباشید و محدودیت هایتان را بدانید.

دی:

امروز تنوع زیادی در زندگیتان بوجود می آید. وقت خوبی است که یک هدیه منحصر به فرد بخرید و همچنین فضای داخلی خانه را عوض کنید. هرگونه خرید لباس های مد روز به خوبی پیش می رود.

بهمن:

فضای اطراف ممکن است که خط باریک بین یک همدردی دوستانه و علاقه ی عشقی را پاک کند. زنان و مردان بهمن ماهی می توانند که در این دام بیفتند. وقت خارق العاده ای برای این است که احساسات واقعیتان را ابراز کنید، مهمانی بگیرید و روابط اجتماعی آنلاین برقرار کنید.

اسفند:

دوره ی خوبی برای این است که در رخدادهای عمومی شرکت کنید، با دوستان ملاقات کنید و همچنین با دنیای مد، طراحی کامپیوتر و هنر مدرن ارتباط داشته باشید. پیرو مد روز بودن راه هوشمندانه ای است برای اینکه بتوانید درهرچیز و همه چیز کامل باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.