اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

سیاسی: برد استقلال وظیفه بازیکنان بود

 

حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس در نشست مطبوعاتی امروز حرف هایش را با این جمله آغاز کرد: هر سوالی داشتید می‌ توانید بپرسید.

 


به گزارش "ورزش سه"، دقایقی بعد خبرنگاران اولین کنفرانس مطبوعاتی سیاسی در مقام مدیرعاملی را کلید زدند. در حالی که مشخص بود سیاسی خود را آماده همه سوال های احتمالی کرده است. اولین سوال از سیاسی درباره سیاست گذاری او در تیم های پایه بود. چیزی که چندان در مصاحبه با آدم های خبرساز فوتبال باب نیست.

روی پایه ضعف داریم
تیم‌های پایه یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های یک باشگاه است که متأسفانه در ایران زیاد به آن توجه نمی‌شود و ما در این بخش ضعف داریم. البته باید بگویم رایزنی‌هایی با سازمان لیگ انجام دادیم و بخشی از درآمدهایی که از طرف سازمان لیگ به باشگاه می‌رسد را به تیم‌های پایه اختصاص می‌دهیم. قطعاً با برنامه‌ریزی روی تیم‌های پایه هم می‌توانند موفق باشند.

برنامه های مدونی برای ساخت باشگاه داریم
با پیشکسوتان باشگاه در تماس هستیم، برنامه مدونی را در نظر داریم تا آنها را در جریان امور باشگاه قرار بدهیم. امیدوارم که شرایط همانطور که دلخواه ماست پیش برود.

از سقف فاصله داریم
سقف قرارداد ما در امسال 18 میلیارد بوده که با خروج کادرفنی قبلی ما و بازیکنانی مثل ماهینی و پولادی ما با این سقف فاصله داریم و امیدواریم که بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم. با توجه به نیاز باشگاه، سقفی را که خودمان برای بودجه بندی امسال در نظر گرفته بودیم، بالا و پایین می‌ کنیم.

بدهی می‌ ماند تا زمان خصوصی سازی
بدهی هایی هست که مانع از پیشرفت می‌ شود. ما تا زمان مزایده باید طوری پیش برویم که بدهی ای به بدهی های باشگاه اضافه نشود. چون باشگاه در شرف خصوصی سازی است، بدهی ها هم در آن زمان مورد رسیدگی قرار می‌ گیرد. اما ما در حال حاضر نمی‌ توانیم وارد ارقام درشتی بشویم که به عنوان بدهی وجود دارد.

اسپانسر پرسپولیس
با دو، سه شرکت مختلف درباره اسپانسرینگ پرسپولیس صحبت کرده ایم اما به نتیجه نرسیده ایم. در حال حاضر خرج باشگاه را من می‌ دهم و اسپانسر باشگاه هم حسین به علی (ع) است که نام مبارکش روی سینه بازیکنان ما نقش بسته است.

باشگاه را مکانیزه کرده ایم
ساختار باشگاه مکانیزه شده تا همه چیز از طریق اتوماسیون اداری پیش برود. در زمینه مارکتینگ و اسپانسرینگ یکسری مذاکرات انجام داده ایم که البته این مساله با فرهنگ ما کمی زاویه دارد. باشگاه باید در راستای خصوصی سازی پیش برود که در صورت این اتفاق در یک شرکت خصوصی همه چیز به سمت تعالی پیش خواهد رفت. اما تا آن زمان سعی می‌ کنیم بدهی های باشگاه را اضافه نکنیم و ساختار باشگاه هم طوری باشد که بشود به آن لقب قابل دفاع داد.

احتمال بازگشت دایی یا بقای درخشان
خبرنگاری از من پرسید ممکن است علی دایی سرمربی پرسپولیس شود که من گفتم هر احتمالی وجود دارد اما وقتی خود من مشخص نیست سال بعد در پرسپولیس باشم یا نباشم نمی‌توانم از حالا تصمیم‌گیری کنم. اما تنها چیزی که کمک می‌کند حمید درخشان فصل آینده هم سرمربی پرسپولیس باشد نتیجه‌گیری اوست و همه ما با نتیجه‌گیری می‌توانیم در جایگاه‌مان باقی بمانیم.

عبور از بحران
برنامه های باشگاه در هیات مدیره تصویب می‌ شود. هیات مدیره یک دورنمایی را به تصویر می‌ کشد و ما طبق آن عمل می‌ کنیم. اما ما در پرسپولیس فعلا موضوعمان عبور از بحران است. چشم انداز بلندمدت باید خیلی محتاطانه در دستور کار قرار بگیرد.

قرارداد فقط کوتاه مدت
یکی از کارهای ما این است که قراردادهای کوتاه مدت می‌ بندیم تا مدیر احتمالی بعدی با قراردادهای ترکمانچای مواجه نشود. الان قراردادهای بلندمدتی در پرسپولیس هست که حتی برای دوره خودش مدت زیادی داشته، چه رسد به متوسط زمان مدیریت در این باشگاه. به هر حال ما نباید میراث بدی برای مدیر بعدی بجای بگذاریم.

به دنبال حق پرسپولیس
تمام هم و غم مان را گذاشته ایم تا از مجاری قانونی حقوق باشگاه را استیفا کنیم. زور من نمی‌ رسد که حکم کمیته انضباطی را بشکنم. فقط از طریق قانون و کمیته استیناف این موضوع قابل حل است.

برای خرید پیشنهاد می دهم
مسئله خرید باشگاه پرسپولیس توسط من هم به نوع شرایط واگذاری بستگی دارد. مسلماً ما پیشنهادمان را ارائه می‌دهیم و در کنار چند پیشنهاد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. هستند کسانی که برنامه‌های بهتری هم داشته باشند. در مجموع اگر خودم باشگاه را بخرم یا شخص دیگری، پرسپولیس را دوست خواهم داشت و به آن خدمت می‌کنم. قطعاً هر شخصی باشگاه پرسپولیس را بخرد چاره‌ای جز خدمت به آن ندارد.

برنامه آسیایی
قطعاً برای آسیا برنامه داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا همه حکم تیم ملی را دارند و باید فارغ از رنگ‌ها حمایت شوند. ما هم تا جایی که قوانین اجازه بدهد به گونه‌ای تلاش می‌کنیم تا بعد از ما همه بگویند آنها تلاش کردند.

ما با اسپانسر دشمنی نداریم
ما با اسپانسر باشگاه دشمنی نداریم اما نتوانستیم ادامه بدهیم. اسپانسر باشگاه به ما کمک کرده و ما تلاش می‌ کنیم این پول را به آنها برگردانیم. آنها 10 میلیارد تومان در شرایطی که خیلی بحرانی بود، به ما کمک کردند و من تلاش می‌ کنم این دین را به آنها پس بدهم. آنها هیچ انتفاعی از اینکه لوگویشان روی پیراهن پرسپولیس نقش بسته نبرده اند. اگر من می‌ دانستم آنها از این بابت سود می‌ کنند، لوگویشان را برنمی داشتم.

به این زودی خصوصی نمی‌ شویم
قرار شده که تا آخر آذر ماه مراتب خصوصی سازی باشگاه پیش برود، اما معلوم نیست باشگاه کی خصوصی بشود. تا اواخر زمستان می‌ رود برای مزایده تا مالکش مشخص شود.

رابطه من با باشگاه استقلال
صدها بار این را از من پرسیده اند. استقلال شرکتی به اسم صنایع نوین ایران را به عنوان اسپانسر خود دارد و بنده هیچ نقشی در این زمینه ندارم. البته من اسپانسر استقلال را می‌ شناسم که یک شرکت معتبر ساختمانی است. من در شرکت توسعه صنایع کیش، سمتی ندارم. البته ما با اسپانسر در مواقعی که منافع دو باشگاه به هم گره می‌ خورد، تعامل داریم.

نگفتم درخشان را اخراج می‌ کنم
هرگز نگفتم حمید درخشان را بعد از دربی برمی دارم؛ اول اینکه برداشتن حمید درخشان احتیاج به رای هیات مدیره دارد و اگر هیات مدیره به نتیجه ای برسد من مجری آن خواهم بود. من حتی لحظه ای که پرسپولیس یک ـ صفر عقب بود، به تیمم اطمینان داشتم. یک بازی فوتبال 96، 97 دقیقه طول می‌ کشد و عملکرد بچه ها در دربی عالی بود.

کسی به من بطری پرت نکرد
بچه های پرسپولیس، بچه های آرام و محترمی هستند. من در یک جلسه با بازیکنان در هتل لاله شرکت کردم از جلسه که آمدم بیرون، خبر زدند صادقیان به سمت من بطری آب پرت کرده، از شما خواهش می‌ کنم از این جور خبرها چاپ نکنید.

برد استقلال وظیفه بازیکنان بود
بچه ها در مقابل استقلال به وظیفه خودشان عمل کردند، کار شایسته ای نکردند. آنها جلوی استقلال وظیفه طبیعی شان را انجام دادند. ما بازی را بردیم چون وظیفه مان بود. در مقابل ما هم در قبال این جانفشانی ها وظایفی داریم که باید انجام بدهیم.

هزارتا مشکل داریم
کسی که در پرسپولیس مدیرعامل می‌ شود باید یادگارهای خوب باقی بگذارد، نه قراردادهایی که دست و پای مدیرعامل بعدی را ببندد. الان ما آنقدر مشکل داریم که این مساله رستوران ها داخل آن گم شده است.

پرسپولیس در قالب یک پکیج
من پرسپولیس را دوست دارم مثل خیلی از شما که پرسپولیس را دوست دارید اما شاید پول خریدش را نداشته باشید. البته به نظرم صلاح نیست یک شخص بخواهد پرسپولیس را بخرد و بهتر است پرسپولیس در قالب یک پکیج به فروش برسد تا همه بتوانند در خرید آن سهم داشته باشند و مالک باشگاه شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.