اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

سانتوس: مهم‌ترین گل دوران ورزشی‌ام را زدم

مدافع برزیلی ذوب آهن مهم ترین گل دوران ورزشی‌اش را دیروز به ثمر رساند.

  کارلوس سانتوس از دیروز تبدیل به یکی از محبوبترین بازیکنان ذوب آهن شده چرا که با گل او، شاگردان یحیی گل محمدی به فینال جام حذفی رسیدند.

سانتوس در گفتگو با ورزش سه ، صحبتهایش را اینگنه شروع می کند:" بازی با پرسپولیس همیشه بازی مهمی است. ما روی یک اشتباه گل خوردیم اما خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم حریف سرشناسمان را شکست دهیم"

از سانتوس می پرسیم که آیا با توجه به برگزاری بازی در تهران، فکر می کردی که پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست دهی. او می گوید:" ما قبل از بازی داشتیم به دیدار فینال فکر می کردیم و به همین دلیل انگیزه زیادی برای پیروزی داشتیم. ما برای رسیدن به فینال با حریفان جنگیدیم و هم تیمی های من توانستند کیفیت خوب بازی شان را نشان دهند. از طرف دیگر بازی در استادیوم آزادی حداقل به من یکنفر انگیزه زیادی می دهد"

ذوب آهن حالا غول کش جام حذفی است و بعد از بردن استقلال در مرحله قبلی، دیروز پرسپولیس را هم حذف کرد. نظر سانتوس را درباره این موضوع بخوانید:" ما لیگ را خوب شروع نکردیم و طبیعتا انتقادهای زیادی از تیم ما شد اما وقتی دو تیم بزرگ را شکست دهی به منتقدانت ثابت می کنی که چه تیم خوبی داری"

سانتوس درباره گل حساسش هم توضیح می دهد:" خدا برای این گل خیلی کمکم کرد و به نظرم مهم ترین گل دوران ورزشی ام را به ثمر رساندم. چون با گل من، پرسپولیس در خانه اش شکست خورد و ذوب آهن به فینال جام حذفی رسید"

سانتوس از کار کردن با یحیی گل محمدی بسیار راضی است: یحیی مربی بسیار بسیار خوبی است. او به خوبی از بازیکنانش حمایت می کند و به آنها انگیزه می دهد. زمانی که اعتماد به نفس بچه ها کم شده بود این یحیی بود که دوباره آنها را از نظر روحی آماده کرد"

حالا که ذوب آهن به فینال جام حذفی رسیده، باید منتظر دیدار امروز نفت و پدیده باشد تا حریفش در فینال را بشناسد. سانتوس می گوید:" هر دو تیم تیمهای خوبی هستند و من در هر دو تیم دوستانی دارم. برایم فرق نمی کند کدام یک از این دو تیم به فینال برسند چون هر کدام از آنها که بیایند، حریف سرسختی برای ما خواهند بود"

کارلوس سانتوس قبل از حضور در ذوب آهن، با پیراهن الاتفاق عربستان بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و حالا دوست دارد دوباره به این تورنمنت برسد:" وقتی به فینال رسیدی هر احتمالی وجود دارد. ما الان فرصت خوبی برای قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به لیگ قهرمانان داریم و باید قدر این موقعیت را بدانیم"

سئوال آخر از مدافع برزیلی ذوب آهن به کشور او برمی گردد. اینکه برزیلی ها دوست دارند بیشتر مهاجم باشند تا مدافع. سانتوس می گوید:" خب سبک فوتبال در کشور من به صورتی است که همه دوست دارند در خط حمله بازی کنند و گل بزنند اما ما مدافعان خوبی هم داریم و قطعا شما داوید لوئیز را می شناسید"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.