اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

شکست آرسنال در خانه استوک

آرسنال در دیداری پر گل و تماشایی، در خانه استوک با نتیجه 3-2 متوقف شد.

  مردان ونگر می توانستند با پیروزی در این دیدار تا رتبه سوم جدول صعود کنند اما در روزی که استوک در نیمه اول عالی کار کرد، دست خالی به خانه برگشتند.
استوک بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه اول بازی توسط پیتر کراوچ به گل رسید. ارسال بیرام دیوف، روی اشتباه کالوم چمبرز، به پیتر کراوچ رسید و او هم به راحتی دروازه توپچی ها را باز کرد.





بعد از این گل، برای دقایقی برتری تیم میزبان ادامه داشت اما رفته رفته روند بازی متعادل تر شد ولی در دقیقه 35، بار دیگر این استوک بود که به گل رسید. ارسال دیدنی جاناتان والترز از سمت راست، روی تیر اول به بویان کرکیچ رسید و او روی تعلل دروازه بان و مدافعان آرسنال، با یک ضربه بغل پای دقیق، حساب کار را 2-0 کرد.
بازی خوب استوک ادامه پیدا کرد و جاناتان والترز که روز خوبی را پشت سر می گذاشت، در دقیقه 45، گل سوم تیمش را به ثمر رساند. ضربه سر کراوچ روی یک ضربه کرنر، مقابل والترز قرار گرفت و او با توپ را به سقف دروازه کوبید. نیمه اول با همین سه گل به پایان رسید.
ونگر در ابتدای نیمه دوم، دنی ولبک را به جای هکتور بلرین به میدان فرستاد و این تغییر، روند بازی را به سود توپچی ها تغییر داد. ابتدا الکسیس در دقیقه 56 توپ را به تیر دروازه کوبید و دقایقی بعد، داور می توانست یک پنالتی روی فلامینی اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد.
ولی سرانجام آرسنالی ها مزد برتری شان را گرفتند و صاحب یک ضربه پنالتی شدند. کازورلا پشت ضربه قرار گرفت و به راحتی بگوویچ را مغلوب کرد. تنها دو دقیقه بعد، آرون رمزی، با یک ضربه والی دیدنی، اختلاف را به حداقل کاهش داد.




در حالی که شاگردان ونگر به دنبال رسیدن به گل سوم بودند، اخراج کالوم چمبرز در دقیقه 78، بعد از دریافت کارت زرد دوم، کار را برای توپچی ها دشوار کرد. تلاش آرسنالی ها برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و آنها در نهایت بازی را با نتیجه 3-2 واگذار کردند.


نتایج دیدارهای همزمان:

هال سیتی 0-0 وست بروم

کوئینزپارک رنجرز 2-0 برنلی

تاتنهام 0-0 کریستال پالاس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.