اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

گواردیولا: بایرن هرگز کامل و بی‌نقص نبوده است

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است علی رغم نمایش های درخشانی که تیمش در نیم فصل اول ارائه داده است، همچنان ‏جای پیشرفت دارند.‏

  بایرنی ها که امشب در آخرین بازی شان در سال 2014 باید به مصاف ماینتس برووند، در حاضر با 11 ‏امتیاز نسبت به ولفسبورگ در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند. آنها در 16 دیدار گذشته تنها 3 گل دریافت کردند تا یک رکورد ویژه ‏را به ثبت برسانند؛ با این وجود، گواردیولا هنوز انتظارات بیشتری از تیمش دارد و امیدوار است که بتوانند در سال جدید، عملکرد ‏بهتری ارائه بدهند. پپ که قصد دارد برای تعطیلات به بارسلونا برود، دلش برای سوپ ویژه کاتالونیایی که مادرش درست می کند هم ‏تنگ شده است.‏





سالی که پشت سر گذاشتید چگونه بود؟
‏-ما سه دیروز دیگر دوباره بازی داریم. اما خوب این شغل ماست. ما فوتبالیست هستیم و باید بازی کنیم و البته ببریم.

چه بازیکنانی امروز در ترکیب قرار خواهند داشت؟
‏-بن‌عطیه، لواندوفسکی و ژابی آلونسو نمی‌توانند بازی کنند. سباستین رودی هم مریض است. با نبودن این چهار بازیکن بضاعت اندکی ‏داریم اما نباید بهانه بیاوریم. سعی خواهیم کرد ببریم.‏

حریف را چطور می‌بینید؟
‏-توماس توخل طی سالیا اخیر خوب کار کرده است؛ مربی جدید هم همینطور. ماینتسی‌ها با سیستم متفاوتی بازی می‌کنند، برای همین ما ‏باید حواسمان را جمع کنیم. این آخرین بازی است و ما هرچه در چنته داریم رو خواهیم کرد.‏

آیا این آخرین بازی شقیری و هویبرگ خواهد بود؟
‏-خیر. آنها بازیکن بایرن هستند. اگر می‌خواهند بروند باید بیایند صحبت کنند. احساس فعلی من این است که آنها می‌مانند.‏



برای سال 2015 چه آرزویی دارید؟
‏-مصدومان کمتر و بازی بهتر و البته سلامتی.‏

عالی‌ترین عملکردی که تیم شما به نمایش گذاشت چه زمانی بود؟
من بارها برای بازی خوب شاگردانم تبریک گفتم، اما کار ما هرگز کامل و بی‌نقص نبوده است. البته گاهی به حالت ایده‌آل نزدیک ‏بوده‌ایم، مثلا مقابل آگسبورگ نیمه اول خوب نبودیم اما من برای نمایشی که نیمه دوم ارائه شد به شاگردانم تبریک گفتم.‏

خیلی‌ها گفتند بعد از جام جهانی وضعیت دشوار خواهد شد. انتظارش را داشتید بایرن یک چنین دور رفت خوبی را پشت سر بگذارد؟
‏-من یاد گرفته‌ام که ما همیشه از عهده همه کاری برمی‌آییم. هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست. باید همواره سعی کنیم ببریم. بعد از بازی با ‏فرایبوگ گفتم تاریخ بایرن مونیخ تاپ است. ما 24 عنوان قهرمانی داریم. شرایط هرچه که باشد، بازیکنان مصدوم هم داشته باشیم، باید ‏همه بازی‌ها را ببریم. ما از نام بایرن مونیخ تا جایی که امکان دارد دفاع میکنیم.‏

اگر مقابل ماینتس امتیاز از دست بدهید، ناراحت خواهید شد؟
‏-این یک بازی جدید است. باید نود دقیقه تلاش خود را بکنیم. مسلما ممکن است یک بازی را هم ببازیم. همه می‌بینند چه به سر ‏دورتموند آمده است. شاید برای ما هم اتفاق بیفتد.‏

دورتموند در لیگ قهرمانان می‌تواند کاری بکند؟
‏-نمی‌دانم. من احترام فراوانی برای این تیم و یورگن کلوپ قائلم.‏





آیا برنامه خاصی برای تعطیلات کریسمس دارید؟
‏-خیر. من که برنامه‌ای پیشنهاد نکرده‌ام. در تعطیلات هرکسی دنبال کار خودش خواهد رفت. من که کریسمس را در بارسلونا سپری ‏خواهم کرد، ولی آنجا از برف خبری نیست.‏

در طی سال گذشته آیا شد که یک بازی به طور خاص در خاطر شما مانده باشد؟
در چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی و سه روز بعدش مقابل لورکوزن. در آن دو بازی فوق‌العاده ظاهر شدیم.‏

به عنوان آخرین سوال، در عید سال نو آلمانی‌ها غذاهای به خصوصی می‌خورند. شما چه می‌خورید؟
‏-غذاهایی که مادرم برای عید درست می‌کرد، فوق‌العاده بود، یک سوپ ویژه کاتالونیا! دلم برایش تنگ شده است.‏

ترجمه: زکیه اختری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.