اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

بازی رایگان کاپیتان محرم برای سپاهان

محرم نویدکیا که گفته می‌شود برای حل مشکل درمانی‌اش به آلمان سفر خواهد کرد در این فصل به گواه مدیرعامل سپاهان پولی از این باشگاه دریافت نکرده است.

  خلیلیان با اعلام اینکه کاپیتان اول تیمش در این فصل پولی از باشگاه دریافت نکرده است، گفته: محرم امسال پول نگرفته و نمی گیرد. پارسال درصدی از قراردادش را بخشیده. پس باید به به گفت به مرامش. او برای بار سوم تلاش می کند تا به آلمان برود چون پزشک خودش بهترین پروتکل درمان را برایش گذاشته است.

نویدکیا که چند فصلی است با توجه به مصدومیتش نتوانسته به طور کامل برای این تیم به میدان برود اعلام کرده احتمال خداحافظی‌اش در این فصل و به طور یقین در فصل آینده وجود دارد. خبری که مدیرعامل سپاهان از آن استقبال نمی‌کند و می‌گوید نویدکیا از آن دسته بازیکنانی است که 10 دقیقه بازی‌شان هم می‌تواند برای هر تیمی نعمت باشد: گاهی اسطورها نشان دهنده قدمت و اصالت هر جایی هستند و باید آنها را محترم بشماریم و نگه شان داریم چون پهلوان هستند. ده دقیقه بازی محرم ممکن است با صد دقیقه بازی خیلی های دیگر متفاوت باشد چه از لحاظ فکر بازی، بازیسازی و چه از لحاظ غیرت.

مدیرعامل سپاهان امیدوار است این بازیکن بتواند با پشت سر گذاشتن دوران درمانش در نیم فصل دوم در ترکیب این تیم به میدان برود: امیدواریم در نیم فصل دوم بازی کند و بعد مجددا برای سال بعد تصمیم بگیرد. یادمان باشد جدا شدن بازیکن از فوتبال چیز کمی نیست و ده ها چالش روح و روانی می آورد. من درکش می‌کنم. چون هم می خواهد باشد و هم نتوانسته این کار را انجام دهد. باید برای شخصیتش احترام قائل باشیم.

سپاهان از آن دسته باشگاه‌هایی است که چارت سازمانی خوبی در این سال‌ها داشته اما آینده کاپیتان زردپوشان در این باشگاه به کجا می‌انجامد؟ خلیلیان که به نظر می‌رسد همچنان نمی‌خواهد درباره خداحافظی کاپیتان تیمش فکر کند آن را به آینده موکول کرد: باشگاه خودش اینقدر می داند که چه کسی را کجا به کاربگیرد و یا چه زمانی با او تمام کند. ضمن اینکه محرم خودش بیشتر حساس است که پولی نگیرد و بی برنامگی نداشته باشد. دعا می‌کنیم به آلمان برود و به نیم فصل بعدی برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.