اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

کدام پیشنهادات کاربرانش را به نسخه‌ی جدید ویندوز 10 افزوده است؟


مایکروسافت در روند آماده‌سازی نسخه‌نهایی سیستم‌عامل جدید خود،ویندوز 10 ، تلاش می‌کند تا با دریافت نظارت و پیشنهادات کاربران خود، محصول نهایی را بیش از پیش به نیاز و سلیقه‌ی مصرف‌کنندگانش نزدیک کند. اما اگر مایلید بدانید که ردموندی‌ها در آخرین نسخه از پیش‌نمایش ویندوز 10، کدام پیشنهادات کاربران خود را در اولویت قرار داده و به آن اضافه کرده‌اند، با ادامه‌ی این مطلب با ما همراه شوید.

  

روز گذشته مایکروسافت نسخه ماه ژانویه از پیش‌نمایش ویندوز 10 را تحت عنوان Build 9926 ارائه کرد. این کمپانی در این نسخه، چند مورد از مهمترین و پرتقاضاترین پیشنهادات مطرح شده از سوی کاربران خود را گنجانده است که در ادامه، برخی از آنها را با هم مرور میکنیم.

1.  مهمترین و ارزشمندترین این تغییرات خصوصاً برای کاربران ایرانی، پذیرش پیشنهاد اضافه‌شدن تقویم شمسی به ویندوز 10 بود که پس از دعوت گسترده‌ی از کاربران ایرانی  و مواجهه‌ی ردموندی‌ها با انبوه درخواست‌های ایرانیان، پذیرفته شد و اکنون شاهد آن در Build 9926 از پیش‌نمایش ویندوز 10 هستیم. حالا دیگر کاربران ایرانی می‌توانند از فرمت تاریخ شمسی در صفحه‌ی قفل، ساعت نوار وظیفه و ستون تاریخ در فایل اکسپلورر ویندوز استفاده کنند.

2. نسخه‌ی جدید به درخواست کاربران از زبان‌های بیشتر نظیر ژاپنی، روسی، آلمانی، فرانسوی، کره‌ای، ایتالیایی، اسپانیایی، چینی سنتی، سوئدی، فنلاندی، ترکی، عربی، هلندی، چک، لهستانی، تایلندی، ویتنامی (بسته‌ی رابط زبان)، کاتالان (بسته‌ی رابط زبان) و هندی (بسته‌ی رابط زبان) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

3. اضافه شدن نوار روند دانلود نسخه‌های جدید پیش‌نمایش (و مشاهده بهتر میزان پیشرفت و زمان باقی‌مانده) و رفع ایراد قطع‌شدن دانلود در صورت خارج‌شدن از این صفحه.

4. شباهت ویژگی‌های Alt+Tab و Task View نیز ظاهراً موجب گلایه و سردرگمی بسیاری از کاربران بوده و عده‌ای نیز پیشنهاد داده‌اند که صفحه‌نمایش‌های مجازی نیز از طریق Alt+Tab در دسترس باشند. بنابراین مایکروسافت در این نسخه استایل Alt+Tab سنتی با Task View را یکی کرده و تلاش کرده تا پیش‌نمایش‌های بزرگ مورد علاقه‌ی کاربران با رویکردی جدید و آشنا برای آنها ارائه شود. حالا این میانبر نیز با Task View و قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش همخوانی بیشتری خواهد داشت و ضمن حفظ هویت خود، مانع از سردرگمی کاربران خواهد شد. در نهایت ردموندی‌ها نیم‌نگاهی هم به کاربران دستگاه‌های لمسی داشته‌اند و حالا این کاربران می‌توانند با کشیدن سه انگشت خود از سمت چپ به راست، Alt+Tab را با احساس و سرعت بهتری به نمایش درآورند.

5. یکی دیگر از درخواست‌های کاربران که به تایید مایکروسافت رسیده، اضافه‌شدن گزینه‌ای برای تعیین پوشه‌ی پیش‌فرض پس از باز کردن فایل اکسپلورر است.

File Explorer Settings

6. اضافه‌شدن دکمه‌ی بزرگنمایی تمام صفحه در نوار عنوان اپلیکیشن‌ها و اضافه‌شدن نوار عنوان برای هر دو مدل برنامه‌های دسکتاپی و مدرن به منظور احساس هارمونی بیشتر.

7. بسیاری از اینسایدرها (مخاطبین و اعضای تست‌کننده نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10) از باگی که به واسطه‌ی آن، چراغ صفحه‌کلید در هنگام فعال بودن Caps Lock، Num Lock و Scroll خاموش باقی می‌مانده، ناراضی بوده‌اند که مایکروسافت این ایراد را نیز برطرف کرده است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت، پاسخ درخواست‌ها و مشارکت‌های کاربران خود را با جدیت و اولویت بیشتری نسبت به گذشته بررسی و اجرا می‌کند که این مهم، رضایت بیشتری را برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد. نظر شما در رابطه با رویه‌ی جدید ردموندی‌ها چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.