اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فیلم های روز نهم جشنواره فجر 33 معرفی شد

فیلم های روز نهم جشنواره فجر 33 معرفی شد

معرفی فیلم های روز نهم جشنواره فجر 33
شش اثر سینمایی در بخش‎های رقابتی سودای سیمرغ، نگاه نو، هنر و تجربه و مستند در نهمین روز از سی وسومین جشنواره فیلم فجر در سالن همایش‌های برج میلاد به نمایش در می‌آید.
  
ایران برگر،سمفونی استیضاح، جامه دران، مردی که اسب شد، شاهزاده روم، ابوزینب، در نهمین روز از نمایش در بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، مستند و هنر وتجربه به نمایش در می‌آیند.
"ایران برگر"
مسعود جعفری جوزانی این فیلم را کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حکایت امرالله خان و فتح الله خان که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با هم رقابت می‌کنند.
در این فیلم علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، نیوشاضیغمی، گوهر خیراندیش، احمد مهرانفر، شهره لرستانی، فریبا متخصص، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، فتح الله جعفری جوزانی، اسماعیل خلج وسیروس میمنت به ایفای نقش می‌پردازند.
"سمفونی استیضاح"
محمدعلی شعبانی کارگردان این فیلم مستند است. سمفونی استیضاح روایتی از زندگی، شخصیت، رویکرد و منش سیاسی اجتماعی پرفراز و نشیب شهید دکتر عبدالحمید دیالمه از فعالان سیاسی دهه ۴۰ و ۵۰ و فعالیت های سیاسی وی در سالهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد ۱۳۶۰ و زمان استیضاح ابوالحسن بنی صدر اولین رئیس جمهور تاریخ ایران است.
"جامه دران"
ساخته حمید رضا قطبی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان است. جامه دران درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند... 
مصطفی زمانی، مهتاب کرامتی، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، افسر اسدی، فرزانه نشاط خواه، الهام نامی، محمود بهروزیان و مریم کاظمی بازیگران این فیلم هستند.
"مردی که اسب شد"
امیرحسین ثقفی این فیلم راکارگردانی کرده است. درخلاصه داستان این فیلم آمده: من دیگر نمی‌توانستم بدون گاری راه بروم یا بایستم. اسب دیگر نمی‌توانست بدون گاری بایستد یا راه برود. من دیگر نمی‌توانستم ... من... اسب... من
در این فیلم محمودنظر علیان، ملیسا ذاکریی، لوون هفتوان، مزدک میرعابدینی، بهمن صادق حسنی، میثم غنی زاده، احمد محمدی بازیگران این فیلم هستند.
"شاهزاده روم"
این فیلم انیمیشن را هادی محمدیان کارگردانی کرده و حامدجعفری تهیه کرده است. داستان این فیلم درباره یک پرنسس مسیحی از نسل مادرش نوه قیصر کبیر روم محسوب شده و از خانواده پدری‌اش، نواده شمعون وصی خاص حضرت عیسی (ع) است. سرنوشت این بانوی بزرگوار بگونه‌ای رقم می‌خورد که از روم وارد سامرا شده و مادر امام زمان مسلمین می‌شود.
"ابوزینب"
ساخته علی غفاری ماجرای مقاومت یک خانواده لبنانی را در سال‌های اشغال لبنان روایت می‌کند که به دست نیروهای اشغالگر اسراییلی و ایثار و فداکاری مادر خانواده‌ای که با تحمل رنج‌های فراوان رازی را در سینه نهفته دارد می‌پردازد.
کارمن لبس، باسم مغنیه، عمارشلق، یوسف حداد، اغوب دوجرجیان، مهدی فخرالدین و حسین مقدم بازیگران این فیلم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.