اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

گزارشی از مراسم رونمایی از نسخه جدید نرم افزار موبایل فیدیلیو

بسیاری از علاقه‌مندان به رستوران‌گردی و کافه‌نشینی، نرم‌افزار موبایل و وب‌سایت فیدیلیو را می‌شناسند. مدت‌ها بود که همه منتظر بودند تا اپلیکیشن موبایل این سرویس بروزرسانی شود. امروز ظهر فیدیلیو، طی مراسمی در رستوران مورانو از نسخه جدید نرم‌افزار خود، رونمایی کرد.
فیدیلیو
  

امروز، نوزدهم بهمن ماه ۹۳،  این مراسم که با حضور خبرنگاران و میهمانان فیدیلیو برگزار شد، نسخه جدید اپلیکیشن این سرویس، رونمایی شد. نسخه جدید علاوه بر این که با بهینه‌سازی‌های متعددی روبرو شده، حجم کمتری نیز دارد. نسخه جدید تنها ۸ مگابایت حجم دارد که یک سوم حجم نسخه اول است.

fidilio-event-1

سایر امکانات اضافه شده به این اپلیکیشن، عبارتند از اضافه شدن بانک اطلاعات کافه‌ها به صورت آفلاین، fidilio Club یا همان باشگاه فیدیلیو و فیدیبورد (Fidiboard) که امکانات اجتماعی بیشتری را به این اپلیکیشن اضافه کرده‌اند. مثلا شما می‌توانید از رستورانی که در آن هستید عکسی تهیه کرده و آن را در فیدیبورد به اشتراک بگذارید.

fidilio-event-4

از اولین باری که این اپلیکیشن تحت جاوا معرفی شد ۶ سال می‌گذرد و به ادعای خود فیدیلیو در این مدت آنها توانسته‌اند یک میلیون مخاطب را به خود جذب کنند.

در این مراسم برنامه‌های شاد متنوعی مثل مسابقه تهیه پیتزا به صورت تیمی و مسابقه پیتزاخوری وجود داشت که در نوع خود جالب بودند. اسپانسر بخش جوایز این مسابقات نیز، «سامتل» و «فروشگاه اینترنتی بامیلو» بودند.

fidilio-event-3

نسخه 2.0 اپلیکیشن فیدیلیو که با همکاری گروه نرم‌افزاری سیب توسعه داده شده برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارائه شده است. شما می‌توانید نسخه iOS این اپلیکیشن تا یک هفته دیگر بر روی اپ‌استور اپل در دسترس خواهد بود، اما کاربران آیفون می‌توانند فیدیلیو 2 را از استور ایرانی سیبچه دانلود و نصب کنند. کاربران اندروید نیز می‌توانند این اپلیکیشن را هم‌اکنون از طریق پلی‌استور گوگل یا استور مایکت دریافت کنند.

دانلود از مایکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.