فال و طالع بینی روزانه ماه تولد - پنجشنبه 14 خرداد 94 1394/03/14 ( 4 ژوئن 2015 2015.06.04 )

فال روزانه پنجشنبه 14 خرداد 1394

 

 

  

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

یافتن قدمی‌ مطمئن باعث می‌شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی‌ که شما را به این فکر می‌اندازد که دیگران در مورد شما قضاوت می‌کنند اجتناب کنید. آن کیفیت کار شما نیست که شما نگرانش باشید؛‌ ممکن است احساس کنید که دیگران از شما می‌خواهند که سریع تر کار کنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیکه به اهداف‌تان برسید متوجه می‌شوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما دوست ندارید خیلی آسیب پذیر به نظر برسید، اما ماه به نشانه شما بازگشته است و مطمئناً می‌تواند شما را راضی کند. اگرچه شما از نظر احساسی لزوماً خیلی پرشور و حرارت نیستید، ولی کاملاً قادر هستید بدون اینکه به حریم دیگران تجاوز کنید در مورد احساسات خود صحبت کنید. حتی اگر می‌خواهید بازتر صحبت کنید، از محدودیتهایی که آداب و رسوم معاشرت برایتان تعیین کرده است پیروی کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز به قدری باهوش و جذاب هستید که به آسانی می‌توانید از خود بی‌خود شده و شخص دیگری را بسیار زیاد تحت فشار قرار دهید. اشخاص دیگر در حالیکه نسبت به آنچه که ظاهر می‌شود شما را بسیار غافلگیر می‌کنند، به اندازه شما آسان‌گیر نیستند. تا زمانی که این انرژی فرو نخوابیده، سعی نکنید از احساساتی که شما را تحریک می‌کنند کناره‌گیری کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 امروز شما برای قدری تفریح کردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است که تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفکر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می‌شود نتوانید خوب فعالیت کنید. در موقعیتی که شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، کمی نرم‌خویی می‌تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین مهر ماه

شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 موقعیت شما در خانه به نظر می‌رسد هر روز بهتر می‌شود یا، شاید، فرصتی برای شما بوجود می‌آید که زخمی از خانواده را التیام ببخشید، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می‌داده‌اید و نداده‌اید، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال، کارها را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 شما امروز مثل اردک مادر که جوجه‌هایش پشت سرش رژه می‌روند شده‌اید و دیگران ازتان پیروی می‌کنند!! باوجود اینکه شما قصد کرده‌اید از کسانی که دوستشان دارید حمایت کنید و هوای آنها را داشته باشید، اما بهترین کار این است که مرزهایی هم برای خود تعیین کنید، پس تمام وقت‌تان را برای سرویس دادن به دیگران تلف نکنید. وقتی را تعیین کنید که نیازهای خود را به دقت تعریف کرده و استقلال خود را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین دی ماه

 در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می‌رسد می‌توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که امروز می‌آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یک تصویر ذهنی کامل داشته باشید، سپس می‌توانید به موضوعاتی بپردازید که هنوز نیاز به این دارند که رویشان کار شود. زمانی که به دوستانتان احتیاج دارید از تکیه کردن بر کمکهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز در رابطه با یک موضوع خانوادگی بسیار نگران باشید و این مشغولیت ذهنی می‌تواند شما را از فعالیت‌های کاری تان بازدارد. موضوع این نیست که احساس شما اشتباه است؛ بلکه این است که شما می‌توانید حس روشن بینی خود را از دست بدهید. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که خود را با فعالیت‌های روزمره تان مشغول کنید. حتی اگر شما درباره کاری که باید بکنید سئوال داشته باشید احساسات اخیر شما هیچ تغییری نمی‌کنند. احساسات شدید و مشتاق خود را تایید کنید بدون اینکه نیاز به تغییر آنها باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 خرداد 1393

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.