اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار نقل و انتقلات لیگ برتر 94-95 : آخرین اخبار نقل و انتقلات استقلال : دهنوی: با استقلال به توافق اولیه رسیده ام

آخرین اخبار نقل و انتقلات لیگ برتر 94-95 : آخرین اخبار نقل و انتقلات استقلال : قرار شد به من خبر بدهند : دهنوی: با استقلال به توافق اولیه رسیده ام


هافبک فصل گذشته ذوب آهن ادعا می کند شب گذشته با بهرام امیری صحبت کرده است و به توافق اولیه رسیده است.



  قاسم دهنوی در گفتگوی کوتاه گفت: من شب گذشته با بهرام امیری، مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال صحبت کرده ام و به توافق های اولیه هم رسیده ایم. قرار شد به من خبر بدهند و من هم منتظر خبر آنها هستم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.