اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 : گزارش زنده نتیجه بازی ایران مکزیک در جام جهانی فوتبال ساحلی

آخرین اخبار جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 : گزارش زنده نتیجه بازی ایران مکزیک در جام جهانی فوتبال ساحلی

با گزارش زنده این بازی در این سایت از ساعت 16:30 در خدمت شما هستیم

  امیدواریم شبکه سه مثل گذشته بازی هایمان را پخش کند/ فعلا به مکزیک فکر می کنیم

نتیجه بازی  : ایران 3 - 2 مکزیک

فرید-بلوک-باشی-امیدواریم-شبکه-سه-مثل-گذشته-بازی-هایمان-را-پخش-کند-فعلا-به-مکزیک-فکر-می-کنیم
 

2 دقیقه اول بازی با نتیجه 1 0 به نفع ایران پایان یافت

12 دقیقه دوم بازی با نتیجه 3 1 به نفع ایران پایان یافت

12 دقیقه سوم بازی با نتیجه 3 2 به نفع ایران پایان یافت

 

بازیکن اهل بندر انزلی تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت و گوی اختصاصی با سایت برنامه نود، آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی را تشریح کرد.

  درباره بازی تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل برزیل گفت: آنها آماده بودند اما ما بازی را خوب شروع کردیم و جلو افتادیم. اشتباهاتی که داشتیم باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

   درباره اینکه بدن بازیکنان تیم ملی ساحلی آماده است یا نه گفت: بدنهای ما آماده است و تعجب می کنم که از وضعیت بدنی تیم انتقاد می شود. برزیل یک تیم کامل بود اما نفرات ما کمتر بود و همین باعث شد که ما نتیجه را بدهیم.

وی درباره مصدومیت بازیکنان تیم ملی ساحلی گفت: مصدوم شدید نداریم. به غیر از حسن عبداللهی که در ایران ماند و علی نادری که خوب شده بود اما به پرتغال آمد و مصدومیتش تشدید شد، بقیه بازیکنان به بازی فردا مقابل مکزیک می رسند. کمی دربازی برزیل به همان دلیل که گفتم خسته شدیم. مهران مرشدی و مختاری هم به بازی مکزیک می رسند. متاسفانه علی نادری فعلا نمی تواند بازی کند.واقعا اگر بود کمک می کرد. کاپیتان ما بوده و یکی از با تجربه هاست. جای علی نادری و حسن واقعا خالی است. مخصوصا حسن عبداللهی که بهترین دفاع جهان است و نبودش به ما خیلی ضربه زد.

 درباره بازی روسیه چیزی نگفت: فعلا به بازی مکزیک فکر می کنیم. این تیم از تیم های خوب قاره امریکاست و نباید دست کم بگیریمش.فعلا به این تیم فکر می کنیم تا بعدا به روسیه برسیم.

بازیکن تیم ملی درباره انتقادهایی که از تیم ملی ساحلی می شود گفت: الان وقت انتقاد نیست، ما داریم در جام جهانی بازی می کنیم.همه تیم ها خوب هستند. بازیهای آسیایی که نیست. ضمن اینکه ما با برزیل که پرافتخارترین تیم جهان است بازی کردیم. با تیم دم دستی که بازی نکردیم. تازه اینکه اسپانیا را بردیم که نایب قهرمان جهان بود. فیفا در سایتش از ما تقدیر می کند اما خودی ها در ایران از ما انتقاد می کنند. ما می رویم تا به امید خدا و دعای خیر مردم ببریم و دل همه را شاد کنیم. انتقاد باید درست و بجا باشد که اثر بخش شود.

 درباره مارکو اکتاویو گفت: مارکو هم خوشحال است از اینکه توانسته ایم اسپانیا را ببریم. نزدیک بود برزیل را هم ببریم. الان انتفاد می کنند که تیم بدنساز ندارد. مارکو خودش متخصص بدنسازی است.

بازیکن تیم ملی در پایان گفت: دوست داریم بازیهایمان از شبکه سه پخش شود. شبکه سه رقابتهای فوتبال ساحلی را همیشه پخش می کرد و این بار هم بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی دوست دارند بازیها از شبکه سه پخش شود. یادم هست زمانی که شبکه سه بازیهای بین قاره ای را پخش می کرد، ماقهرمان جهان شدیم. امیدوارم که از بازی بعد بازیهایمان را شبکه سه پخش کند تا بلکه قهرمان شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.