اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال : نخستین زن فوتبالیستی که تصویرش روی کاور فیفا 16 رفت + تصاویر

نخستین زن فوتبالیستی که تصویرش روی کاور فیفا 16 رفت + تصاویر

استف کیتلی نخستین زن فوتبالیستی است که تصویرش روی کاور فیفا 16 رفت.

  

استف کیتلی(Stephanie Catley) مدافع تیم ملی زنان استرالیا نام خود را در کتاب تاریخ فوتبال نوشت زیرا او نخستین زن فوتبالیستی است که تصویرش روی کاور بازی ویدئویی فیفا نقش می بندد.

کیتلی که همراه با تیم ملی کشورش در جام جهانی 2015 کانادا حضور داشت، تصویرش روی این کاور در کنار لیونل مسی(Lionel Messi) ستاره بارسلونا دیده می شود.

کاور فیفا 16کاور فیفا 16

بر اساس ابتکار جدید این شرکت تولید بازی، هواداران می توانند انتخاب کنند که فرد دیگری که تصویرش در کنار مسی می آید، چه کسی باشد. فیفا 16 تیم ملی 12 کشور را در بازی های خود دارد که تیم ملی استرالیا نیز در بین این 12 تیم است.

کیتلی درباره احساسش نسبت به انتشار عکس روی کاور فیفا 16 گفته است: «کلمات نمی توانند هیجانی را که من از دیدن کاور فیفا 16 حس کردم، توصیف کنند. این مانند یک رویاست که تحقق یافته است».

وی ادامه داد: «من همیشه به بازی فیفا علاقه مند بوده ام و حالا بسیار خوشحالم که خودم نیز در آن حضور دارم، خصوصاً این که تصویرم در کاور در کنار لیونل مسی قرار گرفته است».

نخستین زن فوتبالیست در فیفا 16نخستین زن فوتبالیست در فیفا 16

مدافع 21 ساله استرالیایی از دیدن گرافیک و کیفیت بالای کاور نیز شگفت زده شده است. وی در این باره گفته است: «در تصویر روی کاور همه جزئیات به خوبی رعایت شده است. به اعتقاد من گرافیک آن فوق العاده و بی نقص است».

فیفا 16فیفا 16

تیم ملی فوتبال زنان استرالیا در جام جهانی کانادا در مرحله یک چهارم نهایی از ژاپن شکست خورد و از این تورنمنت حذف شد. فیفا 16 از ماه سپتامبر در بریتانیا توزیع می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.