اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آشنایی با مدلهای جدید لباس ها : ست کردن لباسها از نظر رنگ و نوع آنها و تهیه یک ست جادویی

آشنایی با مدلهای جدید لباس ها : ست کردن لباسها از نظر رنگ و نوع آنها و تهیه یک ست جادویی


Image result for ‫ست جادویی لباس‬‎



در لحظه خرید هیچ کس به اندازه یک مادر وسواس ندارد؛ نه وسواس برای اینکه لباسی مرغوب و با کیفیت بخرد، بلکه اطمینان از اینکه سوروسات تمام اهالی خانه به راه است و در سبد خرید هیچ کدام از بچه ها چیزی کم نباشد.

   

شاید به همین دلیل همیشه چیزی در سبد خانم خانه کم است؛ یک کفش آن هم به رنگ کرم برای لباس بژی که خیاط تازه دوخته یا یک کیف سبز برای کفش سبزی که در حراج خریده است. برای مادرانی که با چنین وسواس و دلسوزی خرید می‌کنند، یک ست جادویی سراغ داریم. کیف و کفشی که فرصت ست‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد و با یک بار خرید، از داشتن کمد رنگارنگی از کیف و کفش بی نیاز می شوید.

رنگ سال
این رنگ سبز - آبی، یکی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است. رنگی تازه در دنیای لباس‌ها که به همین دلیل در کمد همه ما کمتر دیده می‌شود اما اگر می خواهید در مراسمی به عنوان خوش پوش ترین فرد شناخته شوید، بی شک باید چنین رنگی را از میان رنگ های تابستانی انتخاب کنید. ست را شلوغ کنید. یک دستبند از مدل پهن که این روزها خیلی رایج است و یک جفت گوشواره کامل کننده ست شماست. این رنگ ملایم سبز- آبی با کیف و کفش رنگ پوست شما بیش از آنکه فکر کنید، شیک است.

تکنیک های خرید لباس, ستی برای لاغر شدن

رنگ سبز - آبی، یکی از رنگ‌های مد برای بهار و تابستان امسال است


این مدل پیراهن را به کسانی پیشنهاد می کنیم که دوسایزی هستند یعنی بالا تنه ظریف دارند و در پایین تنه دچار چاقی موضعی هستند. مدل دامن این پیراهن می تواند این مشکل را بپوشاند.

انتخابی برای همیشه
یکی از شیک ترین ترکیب‌ها لباس مشکی با این کیف و کفش جادویی است. این ترکیب و تضاد رنگی میان آنها باعث می شود تا هر دو جلوه بیشتری پیدا کنند. فقط برای اینکه هماهنگی در کل ست شما حفظ شود، بهتر است گوشواره‌ای با همان رنگ استفاده کنید. این بلوزهای توری بخشی از مد امسال هستند. بلوزی به دردبخور که می تواند شما را صاحب ستی نیمه رسمی و پرکاربرد کند.

راهنمای انتخاب لباس, نکاتی برای خرید لباس

تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند زیرا آنها را لاغرتر نشان می دهد


تمام خانم‌ها با هر اندامی، می توانند سراغ این ست بروند و مطمئن باشند که آنها را لاغرتر از همیشه نشان می دهد. این معجزه رنگ مشکی و شلوارهای راسته است.

تابستان صورتی
چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، لباسی است که هر خانمی برای ‌مهمانی و دورهمی زنانه در عصرهای بهار و تابستان به آن احتیاج دارد. چه بهتر که این پیراهن در رنگ سال یعنی صورتی یخی انتخاب شود. صورتی از رنگ‌های ثابت تابستان است که امسال نسخه ملایم و کمرنگ آن مرسوم است. چنین پیراهنی را می توانید با همان کفش و کیف رنگ پوست خود بپوشید. رژلب تان را هم از رنگ ملایم انتخاب کنید تا آرامش ست به هم نخورد اما برای اینکه بی حال به نظر نرسید، از سایه طوسی برای آرایش چشم استفاده کنید.

یک جفت گوشواره ساده برلیانی برای همیشه شما را از سردرگمی انتخاب زیورآلات نجات می دهد چون همیشه شیک، فاخر و جذاب است.

اصول انتخاب انواع لباس,اصول و نحوه پوشش

چنین پیراهن ساده‌ای با یک رنگ تابستانی، مناسب برای مهمانی عصرهای بهار و تابستان است


به رنگ پوست
در اصطلاح کارشناسان مد، به این رنگ کیف و کفش «nude» گفته می‌شود؛ یعنی رنگی مشابه رنگ پوست بدن. رنگی که وقتی کفش آن را به پا می کنید، در نگاه اول به چشم نمی آید. بار کلاسیک این رنگ به شما اجازه می دهد تا به راحتی آن را با ست های مختلف بپوشید. هنگام انتخاب دقت کنید که سراغ ساده ترین مدل بروید. این سادگی تاریخ مصرف ست شما را افزایش می دهد. یک کیف با دو بند که می‌توانید روی دست یا روی شانه حمل کنید، بهترین انتخاب است.

ویژه دوسایزی ها
باور می کنید یا نه؛ حتی به وقت اسپرت‌ پوشی، این کیف و کفش با رنگ معجزه گرشان در یک مهمانی زنانه به کمک تان می آیند. شلوار جین و تاپ تابستانی شما برای تبدیل شدن به یک ست نیمه رسمی و چشمگیر به این کیف و کفش احتیاج دارند. این روزها، تاپ های حریر که مدل گشاد دارند را در فروشگاه های لباس زیاد خواهید دید. این نارنجی پرتقالی هم یکی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است که به خصوص به خانم‌های برنزه توصیه می کنیم.

ست های اسپرت،ست های لباس زنانه

این رنگ نارنجی پرتقالی هم یکی از رنگ‌های بهار و تابستان امسال است


این ست برای اغلب خانم‌ها، حتی کسانی که چاقی موضعی در شکم دارند مناسب است چون مدل کلوش تاپ، چاقی شکم را می پوشاند و از طرف دیگر این مدل شلوار، پاها را کشیده تر نشان می دهد.

 

منبع : مجله سیب سبز



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.