اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار لیگ برتر : آخرین اخبار پرسپولیس : پرسپولیس مدل 94-95، تدافعی ولی جوان برانکو با 2-4-4 وارد لیگ می شود

آخرین اخبار لیگ برتر : آخرین اخبار پرسپولیس : پرسپولیس مدل 94-95، تدافعی ولی جوان برانکو با 2-4-4 وارد لیگ می شود

برانکو ایوانکوویچ مهمترین خرید پرسپولیس است و مربی ای است که تیم خودش را شکل می دهد و توجهی به حواشی و انتقادات پیرامون خود ندارد.



   پرسپولیس بعد از سال ها ناکامی در لیگ برتر در مقطعی از فصل قرار دارد که می تواند برنامه راهبری فصل آینده خود را شکل دهد. تیمی که قرار است از شرایط فرار از سقوط در فصل آینده به امید قهرمانی در لیگ پانزدهم قرار گیرد.

برانکو ایوانکوویچ؛

مهمترین خرید پرسپولیس در این فصل را می توان تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ نامید. در حالی که پرسپولیس در بحران مالی قرار داشت، سرمربی کروات این تیم برای مرخصی به کشور خودش رفت و البته پیش از خروج از ایران زمزمه هایی مبنی بر تهدید برای دریافت پول قراردادش به گوش می رسید. بهرحال با تغییرات به وجود آمده روی صندلی مدیریت و هیات مدیره این تیم، اعضای جدید نیز حکم به ادامه همکاری با این تیم دادند تا سرخپوشان فصل را با هدایت برانکو ایوانکوویچ آغاز کنند. مربی ای که با پیشینه موفق در فوتبال ایران مطمئنا برنامه ویژه ای برای موفقیت تیمش در فصل پیش رو دارد.

دروازه و منتظر یک سوشای 100 در صد

پرسپولیس در درون دروازه تنها روی سوشا مکانی اتکا کرده است. درست است که در چند فصل اخیر در فوتبال ایران چالش دو دروازه بان هم سطح و یا استفاده از یک گلر مطمئن و ششدانگ به سوال بزرگی برای کارشناسان تبدیل شده و اتفاقا تیم ها از هر دو جهت متضرر شده اند اما با اتفاقاتی که در فصل گذشته درون دروازه این تیم افتاد هواداران همچنان نگران هستند. باید دید سوشا مکانی که در آخرین اردوی تیم ملی موفق شد به جمع ملی پوشان اضافه شود می تواند عملکرد یکسان و قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد یا همچنان دروازه این تیم به پاشنه آشیل تبدیل خواهد شد. مهمترین نگرانی این تیم در هفته اول خواهد بود؛ جایی که این تیم از سوشا مکانی هم نمی تواند به دلیل محرومیت سود ببرد و باید در انتظار رونمایی از محمدباقر شعبانی بود که حرف و حدیث درباره حضور او در پرسپولیس زیاد شده است.

ترمیم خط دفاعی و در سودای مدافع چپ

پرسپولیس در خط دفاعی همچنان روی محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و اومانیا می تواند حساب ویژه ای باز کند. آنها رامین رضاییان ملی پوش را هم به جمع خود اضافه کرده اند و اینگونه جناح راست خود را بیمه کرده اند. حضور لوکا ماریچ نیز باعث شده تا برانکو در پست دفاع میانی خود احساس آرامش داشته باشد. مهمترین چالش پرسپولیس در فصل پیش رو مسلما دفاع چپ خواهد بود. جایی که آنها در جذب اسماعیل ضرغام و میلاد محمدی ناکام ماندند و با علی عسگری نیز که در فصل گذشته با تغییر پست در این جناح به میدان می رفت تسویه حساب کردند. آنها البته وحید حیدریه و محمد انصاری را برای این پست در نظر گرفته اند و باید دید خلا بزرگ چند فصل اخیر خود برطرف خواهد شد یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

خط هافبک و بنزین جوانی و تکنیک

خط هافبک پرسپولیس را می توان یکی از جوانترین خطوط سرخپوشان و البته لیگ برتر نیز نامید. جایی که احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، میلاد کمندانی در کنار هادی نوروزی و مهرداد کفشگری می توانند در طول فصل به یکی از نقاط اتکا این تیم تبدیل شوند. پرسپولیس در این پست یکی از غنی ترین خطوط را در اختیار دارد و جدایی محمد نوری و فرناندو گابریل نمی تواند تاثیر زیادی در روند این تیم ایجاد کند.

خط حمله و به دنبال آقای گلی

مهدی طارمی در فصل گذشته عنوان پدیده این تیم را به خود اختصاص داد. بازیکنی که در با مصدومیت رضا نوروزی و عدم آمادگی عباسزاده به ترکیب اصلی رسید و به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شد. در کنار مهدی طارمی، علی علیپور نیز حضور دارد که با تجربه کسب شده از فصل گذشته می تواند به مهره ای آلترناتیو برای مهاجم شماره یک پرسپولیس تبدیل شود.

در کنار طارمی، امید عالیشاه قرار خواهد گرفت که می تواند مکمل خوبی برای این بازیکن باشد. بهرحال در صورتی که مهاجم خارجی مدنظر برانکو تغییراتی نیز در فاز حمله این تیم صورت خواهد گرفت.

برانکو با 2-4-4 وارد می شود

برانکو ایوانکوویچ همانطور که تیمش را در دیدارهای دوستانه ترکیه به میدان فرستاد به نظر می رسد قصد دارد پرسپولیس را با سیستم چهار چهار دو وارد لیگ برتر کند.

در این ترکیب مورد علاقه سرمربی کروات پرسپولیس سوشا مکانی در درون دروازه قرار خواهد گرفت و محسن بنگر در کنار لوکا ماریچ، رامین رضاییان و وحید حیدریه خط دفاعی این تیم را تشکیل خواهند داد.

در خط میانی نیز هادی نوروزی در کنار کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و مهرداد کفشگری (احمد نوراللهی) به میدان خواهند رفت.

در خط حمله دو نفره پرسپولیس هم مهدی طارمی و امید عالیشاه حضور خواهند داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.