اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبارلیگ برتر : لیگ فوتبال ایران با حضور 10 تیم جذاب و پرسروصدا از پنج‌شنبه این هفته استارت می‌خورد.

آخرین اخبارلیگ برتر : لیگ فوتبال ایران با حضور 10 تیم جذاب و پرسروصدا از پنج‌شنبه این هفته استارت می‌خورد.


  بازیکنان برتر فوتبال ایران در تیم‌های مختلف پراکنده‌ شده‌اند و بیشتر مردان برتر فوتبال ایران در لیگ کشورمان فعالیت می‌کنند.

حساب پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی و سپاهان علی‌الاصول از بقیه تیم‌های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ‌برتر جداست،پرسپولیس با مربیگری برانکو و بستن تیمی منطقی برای جبران نتایج ناکام سال‌های گذشته می‌آید و استقلال به دنبال بازگشت مهدی رحمتی و رقابت او با طالب لو و حضور مظلومی بسیار موفق در دبی پایتخت آماده حضور سریع در جمع مدعیان است.سپاهان مدافع عنوان قهرمانی لیگ همه ستارگانش را حفظ کرده و با جذب 2 بازیکن خوب نواقص خود را پوشانده است.

تراکتورسازی با جوان‌ترین تیم لیگ پوسته انداخته و15 بازیکن سرباز بسیار سرحال دارد و بی‌تردید پرستاره‌ترین تیم لیگ است.

اما از نفت‌تهران بخوانیم که تیم حاضر ایران در جمع 8 تیم برتر آسیاست و با جذب جلال حسینی و کارلوس سانتوز 2 شاه‌مهره طلایی جذب کرده است و شانس بسیار بالایی برای برتری مقابل تیم الاهلی امارات و صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا را دارد. ضمن اینکه پیام صادقیان بازیکن با تکنیک فوتبال به‌عنوان پرحاشیه ترین مرد 3 سال اخیر فوتبال ایران در تیم نفت‌تهران حضور دارد.

ذوب‌آهن هم با یک کارنامه استثنایی مسابقات فوتبال لیگ ایران را آغاز می‌کند آنها کمترین تغییر را در جمع تیم‌های لیگ‌برتر داشته و در 20 بازی واپسین لیگ و جام‌حذفی بدون شکست مانده‌اند و با حضور باهوش‌ترین مربی فوتبال ایران یعنی گل محمدی ضمن اینکه مدافع عنوان قهرمانی جام‌حذفی و نماینده سوم ایران در لیگ قهرمانان است ،از مدعیان رده‌بالا برای کسب عنوان قهرمانی است.برویم سراغ کارخانه زایای استعداد پروری در لیگ یعنی فولاد که سرمایه‌هایش در 2 سال گذشته امروز تیم‌های تراکتورسازی و ملوان را تقویت کرده‌اند اما امسال با حضور یک سرمربی قدرتمند یعنی اسکوچیچ در 2 سال متوالی اتفاقات دردسرساز سال گذشته را فراموش کرده و حالا باروحیه‌ای خوب به ادامه کار خود در لیگ می‌پردازند.آنها پارسال 10 بازیکن درجه اول خود را از دست دادند اما سرپا مانده و قدر به کار ادامه داده سرانجام پنجم شدند.

اما علی دایی امیر قلعه‌نویی 2 سرمربی پرآوازه فوتبال ایران که جزو مربیان قهرمان لیگ و از مربیان تیم‌ملی در 10 سال گذشته بوده‌اند و پارسال لیگ را با پرسپولیس و استقلال آغاز کرده بودند امسال در تیم‌های فوتبال صبا و ملوان حضور می‌یابند و دوره‌ای تازه در این تیم خلق می‌کنند .در این میان تیم فوتبال ملوان با جذب چند سرباز تازه‌نفس و قدر از نسل مردانی که کارت معافیت آنها باطل اعلام شد می‌تواند سالی خوب و موفق همراه با ادعای کسب عنوان داشته باشد.

در مسابقات فوتبال لیگ امسال به‌جز 8 تیم مورداشاره تیم فوتبال سایپا را هم باید جزو مدعیان تازه لیگ دسته‌بندی کنیم.آنها تیم خود را نسبت به پارسال ترمیم کرده‌اند اما نکته جذاب در این تیم حضور پرسروصدای جواد نکونام در لیگ است.نکونام در کنار مجید ایوبی،ابراهیم صادقی،محسن ارزانی و ابراهیم شکوری باتجربه،غلامرضا رضایی و نوروزی حرفه‌ای و مهدی ترابی تازه‌ترین ملی‌پوش فوتبال ایران و... حرف‌هایی بسیار برای گفتن دارد.آنها دوران آماده‌سازی خود را در بهترین شکل ممکن سپری کرده و امسال آماده در لیگ حضور می‌یابند.


    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.