اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

پرتال باشگاه‌های فوتبال ایران با وجود طرفداران میلیونی | باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال

پرتال باشگاه‌های فوتبال ایران با وجود طرفداران میلیونی |  باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال

پرتال باشگاه‌های فوتبال ایران، با وجود طرفداران میلیونی این رشته ورزشی در کشور، همچنان رونق زیادی ندارد و شاید یکی از علت‌های این امر را، در عدم ارائه اطلاع رسانی جذاب، مالتی مدیا و محصول محور در این پرتال‌ها دانست.
  باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
  
فوتبال در ایران، ورزش اول نیست، اما بالاترین سطح مخاطب را یک قرن اخیر، به خود اختصاص داده است. باشگاه‌های فوتبال در ایران، میلیون‌ها نفر مخاطب متعصب و پر و پا قرص دارند که حامی آنان در رقابت‌های ملی و آسیایی می‌باشند. با وجود توسعه ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و حضور بیش از 20 میلیون اینترنت باز در کشور، همچنان سایت‌های باشگاه‌های کشور، به خصوص پرتال باشگاه‌های فوتبال ایران، از رونق چندانی برخوردار نیست.

 این رونق را، در مقایسه با سایت باشگاه‌های درجه دو اروپا می دانیم، و گرنه پرتال باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا و منچستر یونایتد انگلیس که سالانه، میلیون‌ها مخاطب از سراسر جهان دارد و درامد بالایی از طریق فروش محصولات و خدمات، عاید باشگاه می‌کنند. به نظر می‌رسد، همان طور که مدیران باشگاه‌های کشور، باید باشگاه داری حرفه ای را آموزش ببینند، وب مستر پرتال‌های باشگاهی کشور نیز، باید وب مستری مربوط به باشگاه‌های فوتبال را به طور خاص، یاد بگیرند.

نوع مخاطب، شیوه اطلاع رسانی و ارائه محتوا و ظرفیت‌های قابل تعریف برای راهبری پرتال و ارائه خدمات به جامعه گسترده مخاطبان، موضوعی است که سبب می‌شود تا سایت‌های باشگاه‌های فوبتال ایران، پر مخاطب و درامد زا باشند. در آینده ای نزدیک و پیش از شروع لیگ جدید فوتبال کشور، در مقالات و گزارشاتی، به موضوع شیوه درامد زا کردن سایت‌های باشگاهی فوبتال کشور خواهیم پرداخت تا ایده‌های دیجیتالی جالبی، به وب مس‌ترهای محترم این پرتال‌ها ارائه کنیم.

 

ده‌ها باشگاه فوتبال که در سراسر ایران قرار دارد، یک فرصت فرهنگی، آموزشی و تبلیغاتی بکر برای فعالان بازاریابی، تبلیغاتی و دستندرکاران ورزش و فرهنگ این مرز و بوم است. باید در کشور جوانی چون ایران، به موضوع باشگاه داری و ترویج جوانان به ورزش، همانند ترغیبان ها به مطالعه و انجام امور عبادی، کار و برنامه ریزی همه جانبه صورت گیرد. باشگاه‌ها و به خصوص پرتالان ها در فضای مجازی، یک ویترین تمام عیار ظرفیت‌های مادی و معنوی انان برای نمایش به مخاطبان داخلی و خارجی می‌باشد.

 برای همین، اطلاع رسانی الکترونیکی باشگاه‌ها، در ارتقای سطح تبلیغاتی و بازاریابی و مخاطب مداری ان ها، تأثیر بسزایی دارد. باید توجه داشت که همه مخاطبان ورزش، فقط خواننده سایت‌های ورزشی یا روزنامه‌های ورزشی نیستند و بعضاً فعلاقمندند فاخبار تیم مورد علاقه خود را به همراه حواشی، از طریق پرتال رسمی دنبال کنند و بعضاً، با باشگاه به صورت مجازی در تعامل باشند.

این که چرا در ایرانی که 10 میلیون گوشی هوشمند در اختیار مخاطبان است و همه اینترنت باز هستند، برترین باشگاه‌های فوتبال کشور، از اپلیکیشن های تعاملی خوب برای ارتباط با مخاطبان و اطلاع رسانی لحظه ای اخبار و خدمات خود استفاده نمی‌کنند، موضوعی است که باید به ان توجه کرد. به هر حال، کارآفرینی دیجیتالی، یکی از جنبه‌های ان، ورزش است که باید به ان توجه ویژه داشت.

در گزارش امروز پرتال برترین‌ها، گشتی اینترنتی زده‌ایم در پرتال 17 باشگاه فوتبال ایران تا شما را با ظرفیت‌های این پرتال‌های ورزشی، آشنا کنیم. به امید روزی که، پرتال باشگاه‌های ورزش کشور نیز، درامد زا شوند.

اتحادیه باشگاه‌های فوبتال ایران در نشانی http://iranfac.ir و فدراسیون فوبتال ایران نیز، در آدرس http://www.ffiri.ir در دسترس می‌باشد.

باشگاه آلومینیوم هرمزگان – alalmahdisc.com

باشگاه فوتبال آلومینیوم هرمزگان به شماره ثبت ۴۸۸ از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال آغاز کرد و توانست تیم‌های فوتبال و والیبال خود را در سطح نخست کشور برساند تا نام هرمزگان را برافراشته کنند. پرتال این باشگاه فوتبالی، تک زبانه هست و مطالب خبری و اطلاع رسانی بسیاری دران قرار گرفته است. حتی، تبلیغ نیز، در این پرتال مشاهده می‌شود که جالب توجه است.

در این سایت، تمرکز بر اطلاع رسانی همه تیم‌های ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان بوده است و به همین خاطر اطلاع رسانی گسترده ای را در این پرتال سبب شده است. به نظر می‌رسد، اطلاع رسانی مالتی مدیایی، که حاشیه و صحبت‌های بازیکنان تیم‌های مختلف این باشگاه را در فیلمخانه ان در اختیار مخاطب و طرفداران باشگاه قرار بدهد، خالی از لطف نباشد. برای بین المللی کردن فعالیت‌های باشگاه و جذب مخاطب و حتی اسپانسر، به نظر می‌رسد، پرتال باید به زبانی غیر از فارسی نیز فکر کند.

 باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه آلومینیوم المهدی)


باشگاه فولاد خوزستان - fooladfc.ir

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان یکی از باشگاه‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است که در چند سال اخیر توانسته با کشف و پرورش بازیکنان بومی و مستعد این استان و همچنین سایر استان‌های کشور، ضمن کسب عناوین متعدد در رقابت‌های فوتبال داخل کشور در رده‌های سنی مختلف، اعتبار ویژه ای برای خود کسب نماید. بازیکنان مطرحی مانند ایمان مبعلی، حسین کعبی، ابراهیم میرزاپور، جلال کاملی مفرد، میلاد زنیدپور، علی بداوی، عادل کلاه کج، پژمان منتظری، کاوه رضایی و بختیار رحمانی از جمله بازیکنانی هستند که در چند سال اخیر در تیم‌های ملی مختلف فوتبال ایران به افتخارآفرینی و حضور در بلندای فوتبال آسیا پرداخته‌اند.

سایت باشگاه، از طراحی جالب و زیبایی برخوردار است و نگاه چند زبانه، در کنار اطلاع رسانی مالتی مدیا، در دستور کار طراحان سایت قرار داشته است. کانون هواداران باشگاه در نشانی http://fans.fooladfc.ir ارائه شده است که تعامل مجازی باشگاه با طرفداران تیم را تشکیل می‌دهد. سایت از نظر بارگذاری، گسترده و حاو یاطلاعات جامعی درباره تیم فولاد خوزستان می‌باشد که امیدواریم با شروع لیگ، اطلاع رسانی پرتال نیز افزایش یابد و بخش فروشگاهیان نیز تکمیل شود.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه فولاد خوزستان)


 باشگاه نفت تهران - naftclub.com

باشگاه فوتبال نفت تهران، یکی از باشگاه‌های جدید الوورد به لیگ برتر فوبتال ایران است که در مدت کم حضو رخود د راین مسابقات، توانسته است بارها سهمیه آسیایی کسب کند و امسال نیز به مقام سوم رقابت‌ها دست یابد. به نظر می‌رسد، در آینده، بیش تر درباره این باشگاه و موفقیت‌هایش خواهیم شنید. پرتال اینترنتی باشگاه نیز، از اطلاع رسانی خوبی برخوردار است و شاهد هستیم که رنگ زرد، به عنوان رنگ غالب باشگاه و تیم، بر روی سایت هم تأثیر گذاشته است.

سایت به 2 زبان اطلاع رسانی می‌کند و اخبار باشگاه و فعالیت‌هایش، به صورت مالتی مدیا در دسترس نیست، اما توجه زیادی به اطلاع رسانی اخبار باشگاه و حتی حواشی تیم ملی در سایت نفت شده است. امیدواریم، حضور نفت در بین 8 قدرت برتر فوبتال آسیا، بتواند زمینه اطلاع رسانی و بارگذاری بهتر و حرفه ای تر سایت این باشگاه ورزشی معتبر آسیا را فراهم کند. چون اکنون، نگاه‌ها بیش تر به سمت و سوی این باشگاه خواهد رفت و اطلاع رسانی چند زبانه مالتی مدیا، باید در دستور کار وب مستر محترم باشد.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
ایندکس پرتال باشگاه فوتبال نفت تهران


باشگاه فوتبال صبا قم - sabayeqom.com

باشگاه فوتبال صبا قم، که متعلق به یکی از شرکت‌های ارتش جمهوری اسلامی است، همواره در لیگ برتر حضور داشته است اما هنوز نتوانسته مقام اول تا سوم کسب کند. پرتال باشگاه، اطلاع رسانی تک زبانه و استاتیک را در دستور کار داده که کمی از جذابیت پرتال کاسته است. قرار دادن لینک باشگاه‌های دیگر، در پایین ایندکس، کار مرسومی در سایت‌های باشگاهی نیست و به نظر نمی اید، اقدام جالبی باشد.

 تغییر رویکرد به اطلاع رسانی مالتی مدیا و ارائه محتوای ورزشی و خواندنی، می‌تواند سایت باشگاه صبا قم را جذاب تر و مخاطب محور کند. سایت باشگاه، برای تبلغ بهتر آکادمی فوتبال خود نیز، برنامه‌های اطلاع رسان یدیجیتالی متنوعی در دستور کار قرار دهد. دریافت سرود صبای قم، از بخش جالب پرتال است.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال صبا قم)


باشگاه داماش گیلان - damashsc.com
باشگاه داماش گیلان، یکی از باشگاه‌های سقوط کرده به لیگ دسته یک فوتبال کشور است که مالک جدیدی هم پیدا کرده است. پرتال اینترنتی باشگاه، اطلاع رسانی مالتی مدیا را در دستور کار ندارد، اما بیش تر به خبر رسانی استاتیک می‌پردازد و اخبار دنیای فوتبال و مقالاتی در زمینه مسائل سیاسی و حاشیه ای فوتبال نیز، در پرتال باشگاه ارائه شده است. معمولاً مرسوم نیست که اخبار دیگر تیم‌ها و دنیای فوتبال، در پرتال یک باشگاه ورزشی ارائه شود. باشگاه داماش بهتر است با به روز رسانی حرف ای تر سایت، اطلاع رسانی مالتی مدیا و مخاطب محور و تعاملی از طریق نرم افزارهای گوشی هوشمند را در دستور کار قرار بدهد.

 باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(تصویر ایندکس پرتال باشگاه فوتبال داماش گیلان)


باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی - news.fcmalavan48.com

باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی فاز قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران است که مقام‌های زیادی در فوتبال ایران کسب کرده است. این باشگاه، هم اکنون تا حدی خصوصی سازی شده است. پرتال ملوان، مخاطبان زیادی دارد و باشگاه، برای هوادارنش، برنامه‌های مختلفی در سایت ارائه کرده است. هواداران نیز با راه اندازی پرتال خاص و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، به انتشار مطالب مختلف درباره تیم و حواشی ان می‌پردازند.

همانند باشگاه تراکتور سازی تبریز و سرخابی‌های پایتختف ملوان بندرانزلی از پرشورترین هواداران در باشگاه‌های کشور برخوردار است که این ویزه گی باید در بارگذاری مطالب نیز، رعایت شود تا تعامل با هواداران گسترش یابد. سایت ملوان، سایت خوبی هست و در شبکه‌های اجماعی نیز فعال هست و حواشی یتیم نیز به خوبی پوشش داده شده است. اطلاع رسانی مالتی مدیا و حتی دو زبانه، ضریب نفوذ اطلاع رسانی این پرتال را گسترش می‌دهد. سایت باید هر روز به روز رسانی بشود تا شاهد پخش نوای عاشورا در ایندکس پرتال نباشیم.

 باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(تصویر ایندکس پرتال باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی)


باشگاه پیکان تهران - ikcosport.com
باشگاه فوتبال پیکان، از قدیمی‌ترین باشگاه‌های کشور هست که به شرکت ایران خودرو مرتبط می‌شود. پرتال اطلاع رسانی باشگاهف شیک و مرتب هست و 2 زبانه فعالیت می‌کند. باید اشاره کرد که این سایت، اخبار را به صورت متنی و تصویری منتشر می‌کند و از طریق سامانه‌های تعاملی با مخاطبان و هواداران باشگاه نیز در ارتباط است که باید، اطلاع رسانی مالتی مدیا و شبکه‌های اجتماعی نیز، به این موضوع اضافه شود.

باشگاه پیکان، علاوه بر فوتبال فدر دیگر رشته‌های ورزشی نیز فعالیت دارد که تیم والیبال این باشگاه، توانست مقام قهرمانی کسب کند. به هر حال، باشگاه پیکان، جامعه مخاطبان گسترده ای دارد که باید برای تعامل دیجیتالی با ان ها، به دنبال راه حل‌های دیجیتالی باشد.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه پیکان تهران)


باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز - shahidsepasifc.com
باشگاه شهید سپاسی شیراز، از سال 67 وارد فوتبال شد و در لیگ برتر نیز سابقه حضور دارد. پرتال این باشگاه، اطلاع رسانی استاتیک دارد و درباره حواشی و تاریخچه و اخبار باشگاه، اطلاعات خیلی خوبی ارائه نشده است. هنوز بخش‌های مختلف سایت، ناقص و اطلاعاتی دران در دسترس نمی‌باشد. اما این سایت، باید برای تداوم ارتباط و تعامل خود با هواداران و مخاطبانش اطلاع رسانی مالتی مدیا و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار دهد و از اطلاع رسانی بخش‌هایی که هنوز تکمیل نیست فخودداری کند. مثلاً بخش معرفی بازیکنان، هنوز تکمیل نشده است که برای این پرتال، روند خوبی نیست.

 باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز)

باشگاه مس کرمان - fcmes.com
باشگاه فوتبال مس کرمان، سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد. سایت این باشگاه، تک زبانه هست و اطلاعات خوبی درباره تیم، تاریخچه، سرمربی جدید، اخبار روزانه هیات مدیره و سرمربی و بازیکنان ارائه می‌دهد. سایت همانند دیگر پرتال‌های باشگاهی کشور، اطلاعات کاملی ارائه نداده است و باید برای ارتقای تعامل با هواداران و نفوذ اطلاع رسانی بهتر در فضای ورزش کشور، اطلاع رسانی مالتی مدیا را در دستور کار خود قرار دهد. قرار داردن لینک به صفحاتی که هنوز درست نشده است، باید حذف شود.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال سایت صنعت مس کرمان)

باشگاه فوتبال راه آهن شهر ری - rahahanfc.ir

باشگاه فوتبال راه آهن شهر ری، یکی از باشگاه‌های قدیمی تهران است. سایت این باشگاه، اطلاع رسانی دو زبانه دارد، اما این سطح اطلاع رسانی دقیقاً منعکس کننده بخش فارسی نیست. اطلاع رسانی سایت، استاتیک می‌باشد که باید در آینده تغییر کند. حضور خوب این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی، در کنار اطلاع رسانی بخش انگلیسی آن، از نکات مثبت این پرتال می‌باشد.

 باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه فوتبال راه آهن شهر ری)

باشگاه فوتبال سایپا البرز - saipasport.com
باشگاه فوتبال سایپای البرز، از سال 1368 فعالیت خود را اغاز کرده است و در لیگ برتر، بارها حضور داشته است. سال 86 با سرمبیگری علی دایی، قهرمان لیگ برتر شد. سایت این باشگاه، سایت شیک اما دو زبانه است. اطلاع رسانی چند جانبه حواشی تیم، توجه به تعامل با کاربران و هواداران و اطلاع رسانی دو زبانه دقیق از جمله قابلیت‌های ارزنده سایت باشگاه می‌باشد.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس بخش انگلیسی زبان سایت باشگاه فوتبال سایپا)


باشگاه ورزشی ذوب آهن اصفهان - zobahanclub.com

باشگاه ذوب آهن اصفهان، از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشو راست که تیم فوتبال این باشگاه، سابقه حضور در لیگ برتر و حتی قهرمانان آسیا را نیز یدک می‌کشد. سایت باشگاه، اطلاع رسانی گسترده و خوبی دارد و گشتی اینترنت در سایت این باشگاه نشان می‌دهد که برای این باشگاه، اطلاع رسانی الکترونیکی از اهمیت خوبی برخوردار می‌باشد.

سایت به 2 زبان اطلاع رسانی می‌کند که و در شبکه‌های اجتماعی نیز، طرفداران این باشگاه اصفهانی، حضو ردارند. اطلاع رسانی مالتی مدیا و تعامل با هواداران از طریق گوشی‌های هوشمند، موضوعی است که باید این پرتال به ان توجه کند. خوب است که شروع لیگ برتر، با اپلیکیشن خاص ذوب آهنی‌ها همراه باشد.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان)


باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان - sanatenaft.com

از پر طرفدارترین باشگاه‌های فوتبال کشور است که سابقه لیگ برتری دارد و به برزیل ایران نیز شهرت دارد. این تیم، رنگ زرد دارد و این رنگ، در طراحی سایت نیز مشاهده می‌شود. بک گراند صفحه پرتال باشگاه، تصویری از ورزشگاه صنعت نفت آبادان است که ابتکار جالبی هست، اما در سایت‌های باشگاهی، مرسوم نیست. سایت، باید همانند سایت‌های ورزشی، اطلاع رسانی مالتی مدیا ارائه کند و به اخبار تیم، هم با رویکرد تکمیلی و هم با رویکرد اطلاع رسانی چند جانبه نگاه کند.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه صنعت نفت آبادان)


باشگاه سپاهان اصفهان - fooladsepahansport.com

باشگاه سپاهان اصفهان، یکی از معتبرترین باشگاه فوتبال ایران و آسیا به شمار می‌رود که قهرمانی‌های زیادی در عرصه ایران و آسیا داشته است. سایت اطلاع رسانی باشگاه، شرایط خوبی دارد و اطلاع رسانی 2 زبانه چند جانبه مبتنی بر نیاز مخاطب را در دستور کار قرار داده است. پس زمینه سیاه، کمی مطالعه مطالب را با خستگی همراهم یک‌اند که بهتر است به رنگ سفید تغییر بارگذاری کند. امیدواریم، چهره یک سایت بین المللی را بزودی در این پرتال، شاهد باشیم. انتظاری که برای سپاهانی‌ها، زیاد نیست!

 باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه سپاهان اصفهان)

باشگاه استقلال تهران - http://fcesteghlal.ir
باشگاه استقلال تهران، حدود 70 سال قدمت دارد و در فهرست معتبرترین باشگاه‌های فوتبال ایران و آسیا قرار دارد. مخاطب میلیونی این باشگاه، این تیم را به یکی از پر حاشیه‌ترین و خبر ساز ترین تیم‌های ورزشی آسیا تبدیل کرده است. استقلال، با پرویز مظلومی می‌کوشد ففصل جدید لیگ برتر، را بدون حضور قلعه نوعی، با تغیی رچهره اغاز کند. سایت باشگاه، اطلاع رسانی دو زبانه دارد و به هر حال، جنبه‌های مختلفی را برای اطلاع رسانی در نظر گرفته است و قطعاً، مخاطب بالایی را نیز یدک می‌کشد.

انتظار می‌رود از آغاز فصل، باشگاه استقلال، اطلاع رسانی مالتی مدیای اینستاگرامی، تعامل با جامعه هواداران از طریق گوشی هوشمند و فروش اینترنتی محصولات مختلف باشگاه پر طرفدار استقلال را نیز در دستور کار قرار بدهد. موضوعی که می‌تواند درامد زایی خوبی برای باشگاه به همراه بیاورد.

 باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه فوتبال استقلال تهران)

باشگاه پرسپولیس - fc-perspolis.com
رقیب دیرینه آبی‌های پایتخت، پرسپولیس ایران است. همه، این باشگاه را با نام‌های بزرگی چون علی پروین می‌شناسند. از پر افتخارترین باشگاه‌های ایران است اما همچنان، سودای قهرمانی در آسیا، بر دل طرفداران دو آتیشه میلیونی شیاطین سرخ پایتخت (بخوانید پرسپولیسی‌ها!)، مانده است. موضوعی که در فصل آینده، با توجه به سهمیه آسیای این تیم، مورد توجه قرمزهای تهرانی قرار دارد.

سایت، اطلاع رسانی گسترده دارد و تنها پرتال فوتبالی کشور است، که زبان عربی هم در دستور کار خود قرار داده است. ارتباط با مدیران، بازیکنان، کادر فنی اطلاع رسانی مالتی مدیا و تاریخچه کامل باشگاه و آرشیو عکس‌های پرسپولیسی‌ها، از بخش‌های دیدنی سایت است که برای علاقمندان فوتبال، یادآور خاطرات تلخ و شیرین زیادی است.
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه ورزشی پرسپولیس تهران)

باشگاه تراکتور سازی تبریز -.tractor-club.com

از پرشورترین تماشاگران ایران برخوردار است که در سال‌های اخیر، افتخارات خوبی در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا کسب کرده است. سایت، اطلاع رسانی دو زبانه دارد و به جنبه‌های مختلفی از حاشیه و اخبار تیم نیز پرداخته شده است. گشتی اینترنتی در سایت نشان می‌دهد، که اطلاع رسانی مالتی مدیا و توجه به شبکه‌های اجتماعی و ارائه محصولات باشگاه در پرتال، می‌تواند مد نظر باشد و مخاطب مدار شود. سایت تراکتور، روش‌های خوبی برای تعامل با مخاطبان و هواداران دارد که این تعامل، باید حرفه ای تر و هدفمند شود تا نفوذ اطلاع رسانی باشگاه در فضای ورزش کشور بیشتر شود
 
باشگاه‌های فوتبال ایران در قاب سرزمین دیجیتال
(ایندکس پرتال باشگاه تراکتور سازی تبریز)

10 توصیه به سایت باشگاه‌های فوتبال ایران

1-    اطلاع رسانی 2 زبانه، حداقل‌ترین کار ممکن برای سایت یک باشگاه ورزشی مطرح است.

2-    اطلاع رسانی در فضای شبکه‌های اجتماعی، یک پیش فرض برای چنین پرتال‌هایی می‌باشد.

3-    پرتال‌های باشگاهی، مخاطب زیاد دارد و باید استانداردهای راه اندازی سایت خبری را در نظر بگیرند.

4-    توجه به اطلاع رسانی مالتی مدیا، یعنی پخش صوت و ویدئو، باید در سایت‌های ورزشی، یک رسم شود.

5-    ارائه حواشی تیم، تا حدود زیادی، بر اساس تصویر و فایل ویدئویی باشد.

6-    نسخه گوشی‌های هوشمند پرتال‌ها، در اختیار مخاطبان باشد.

7-    نسخه موبایلی سایت، ارائه شود.

8-    فرصتی برای فروش محصولات مربوط به باشگاه در پرتال فراهم گردد.

9-    برای جذب اسپانسر، قابلیت‌های در سایت برای تعامل با علاقمندان، در نظر گرفته شود.

10-    برنامه‌های شادی برای حفظ ارتباط با مخاطبان و جامعه هواداران، مانند برگزاری مسابقات و چت تصویری و صوتی با بازیکنان و کادر فنی، در دستور کار سایت باشگاه‌های فوتبال کشور قرار بگیرد.

با آرزوی موفقیت همه تیم‌های ورزشی کشور.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.