اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه : بررسی بازی های هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ایران و ژاپن، چشم به صدرنشینی

آخرین اخبار فوتبال مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه :  بررسی بازی های هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ایران و ژاپن، چشم به صدرنشینی

روز سه شنبه، چهارمین هفته مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا برگزار خواهد شد که البته برخی تیم ها به دلیل استراحت در یک هفته، سومین بازی خود را برگزار می کنند.



   هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی با انجام 16 بازی در گروه های هشت گانه آسیا پیگیری خواهد شد و تیم ها با انجام سومین و یا چهارمین بازی خود، به ادامه مسابقات به شکل جدی تری نگاه خواهند کرد.

گروه A عربستان و امارات واقعی


دو بازی پرگل در هفته سوم این مسابقات در این گروه باعث عوض شدن شرایط جدول و واقعی تر شدن وضعیت تیم ها در این گروه شده است. اماراتی ها و عربستانی ها با 10 و 7 گل زده در بازی قبلی نشان دادند دیگر این مسابقات برای شان جدی شده است و از این به بعد طور دیگری به آن نگاه می کنند. اماراتی ها فردا به میهمانی فلسطینی می روند که تاکنون به خوبی عمل کرده و علاوه بر سه امتیازی که به دست آورده است توانسته عربستانی ها را هم خسته کند. عربستانی ها نیز فردا در حالی فردا به مالزی می روند که این تیم هفته گذشته و در امارات ده بار دروازه خود را باز شده دید.


اماراتی ها با 6 امتیاز، 11 گل زده و بدون گل خورده صدرنشین است و عربستانی ها نیز با همان 6 امتیاز و تفاضل گل پایین تر عنوان دوم را در اختیار دارند، فلسطین با 3 امتیاز، تیمور شرقی و مالزی نیز با 1 امتیاز در رده های بعدی این گروه فعالیت می کنند.
السهلاوی از عربستان، در حال حاضر با 5 گل توانسته نام خود را به عنوان بهترین گلزن این مسابقات مطرح کند، البته الخلیل 4 گله و العبری 3 گله نیز از تیم ملی امارات را می توان در زمره بهترین بازیکنان این گروه دانست.

گروه B قهرمان جام ملت ها  آغاز می‌کند


استرالیایی ها در دومین بازی خود توانستند بازی را با پیروزی پشت سر بگذراند و از زیر سایه اردن صدرنشین بیرون بیایند و خود را 6 امتیازه کنند و به رده اول جدول صعود کنند، استرالیایی ها این هفته باید در تاجیکستان به مصاف این تیم بروند. در دیگر بازی این گروه نیز اردنی ها در بنگلادش میهمان می شوند و سومین بازی خود را در مقابل این تیم برگزار کنند.


اکنون استرالیای 6 امتیازی از دو بازی صدرنشین است و اردنی ها با 4 امتیاز از دو بازی، قرقیزستانی ها با 4 امتیاز از دو بازی و تاجیکستان و بنگلادشی ها نیز با 1 امتیاز از دو و سه بازی در رده های بعدی این گروه قرار دارند.
به جز محمود، مهاجم تیم ملی اردن که با 3 گل در جدول گلزنان قرار دارد از این گروه بازیکن بازیکن دیگری در جدول گلزنان قرار نگرفته اند.

گروه C میزبان جام جهانی زهر چشم گرفت


قطری ها که در دومین بازی خود توانستند 15 بار دروازه بوتان را باز کنند اکنون در از دو بازی خود 6 امتیاز ممکن را به دست آوردند و در رده دوم جدول خود ایستادند، این در حالی است که هنگ کنگی ها با تساوی در مقابل چین اکنون 7 امتیازی هستند و در بازی چهارم خود فردا به مصاف قطر خواهند رفت و به نوعی فینال صدر جدول این گروه را برگزار خواهند کرد، در بازی دیگر این گروه نیز مالدیوی ها از چین پذیرایی خواهند کرد.


در حال حاضر هنگ کنگ با 7 امتیاز از سه بازی، قطری ها با 6 امتیاز با دو بازی، چینی ها با 4 امتیاز از دو بازی و مالدیوی ها و بوتانی ها نیز بدون کسب امتیازی از دو و سه بازی انجام داده خود در این جدول حضور دارند.
علی اسداله، محمد مونتاری از تیم ملی قطر و لی یونگ از تیم ملی چین با 3 گلی که برای تیم های شان به ثمر رساندند در حال حاضر در رده سوم بهترین گلزنان این مسابقات حضور دارند.

گروه D شش گل نیز ایران را صدرنشین نکرد


اما در گروه چهارم این مسابقات و جایی که تیم ملی کشورمان حضور دارد فعلا عمانی ها با کسب حداکثر امتیازات از دو بازی خود صدرنشین است، تیم ملی ایران که بازی ابتدایی خود را در مقابل ترکمنستان به یک تساوی بسنده کرد اکنون با 4 امتیاز از رده مدعیان دور شده و باید منتظر لغزش رقیبی همچون عمان بماند. فردا هندی در زمین خودشان از تیم ملی کشورمان پذیرایی می کنند و گوامی ها نیز میزبان عمان هستند تا وضعیت صدرنشینی در این گروه کاملا مشخص شود.


فعلا عمانی ها با 6 امتیاز از دو بازی خود در رده اول این گروه قرار دارند و گوام نیز با 6 امتیاز از سه بازی، ایران با 4 امتیاز از دو بازی، ترکمنستان با 1 امتیاز از سه بازی و هندی ها نیز بدون امتیاز در دو بازی تیم های بعدی این گروه را تشکیل می دهند.

گروه E پرواز سوری ها بالای سر ژاپن


این گروه تا امروز یکی از گروه های شگفتی ساز مسابقات بود که در حضور ژاپنی ها، نه تنها سوریه در صدر این گروه ایستاده است که سنگاپوری ها نیز در رده دوم قرار دارند. فردا ژاپنی ها برای رسیدن به صدر جدول با افغانستان بازی دارند و سوری ها نیز در کامبوج با این تیم بازی دارند. نکته جالب توجه در مورد افغانستان این است که این تیم بازی خود در مقابل ژاپن را در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.


سوریه با کسب 6 امتیاز از دو بازی خود در صدر این گروه قرار دارد، سنگاپور با 4 امتیاز از سه بازی، ژاپن با 4 امتیاز از دو بازی، افغانستان با 3 امتیاز از دو بازی و کامبوج نیز بدون امتیاز از سه بازی خود تیم های دیگر این گروه هستند.
از این گروه هیچ بازی در رده های بالای جدول گلزنان وجود ندارد و گل های زده شده توسط بازیکنان مختلف تیم ها انجام شد.

گروه F هنوز یک تیم بدون بازی مانده است


با وجود گذشت سه هفته از مسابقات مقدماتی ها، اندونزیایی ها هنوز بازی را انجام نداده اند و عراق و ویتنام نیز تنها یک بازی انجام داده اند، در این گروه تنها تایلند و چین تایپه توانستند دو بازی برگزار کنند و فقط این تایلند بود که توانست همه امتیازات خود را کسب کند.


تاکنون تایلندی ها با 6 امتیاز از دو بازی صدرنشین این گروه هستند و عراقی ها نیز به دنبال آنها قرار گرفته اند که اتفاقا این هفته باید به مصاف یکدیگر بروند، ویتنامی ها نیز در چین تایپه میهمان این تیم هستند.
به غیر از تایلندی های 6 امتیازی از دو بازی و عراق 3 امتیازی از یک بازی، سه تیم اندونزی و ویتنام و چین تایپه نیز تاکنون نتوانسته اند امتیازی کسب کنند البته با این تفاوت که اندونزی تاکنون بازی نکرده است و دو تیم دیگر به ترتیب1 و 2 بازی انجام داده اند.
از این گروه نیز بازیکنی خود را به عنوان گلزن و شاخص کند.

گروه G اولین کره، صدرنشینی معمولی


کره جنوبی و کویت دو تیمی هستند که در این بازی ها تاکنون توانسته اند هر 6 امتیاز را به دست بیاورند. لبنانی ها سه امتیاز خود را از دو بازی و لائوس و میانمار نیز با 1 امتیاز خود از سه بازی توانستند در رده های مختلف این گروه قرار بگیرند.


نکته جالب در تعداد گل های خورده و زده کره ای ها و کویتی هاست، هر دوی این تیم ها ده بار دروازه حریفان شان را باز کردند و تاکنون نیز دروازه خود را باز نگه داشته اند. الموتاوا کویتی و سون هیونگ با یک گل تاکنون توانسته اند 3 بار دروازه حریفان را باز کنند.

گروه H دومین کره، صدرنشین مطلق


کره شمالی تنها تیمی است که در این مسابقات تاکنون توانسته 9 امتیاز کسب کند و در گروه خود به عنوان صدرنشین مطلق محسوب شود، پس از این تیم نیز فیلیپین با ستاره ایرانی خود این روزها و در این مسابقات می درخشد و تاکنون توانسته در هر دو بازی خود به پیروزی برسد. این تیم فردا میزبان ازبکستانی هاست و یمنی ها نیز میزبان بحرین خواهند بود.


کره شمالی 9 امتیازی و فیلیپین 6 امتیازی تیم های اول و دوم این گروه را تشکیل می دهند و ازبکستان با 3 امتیاز از دو بازی و بحرین و یمن نیز بدون امتیاز در دو و سه بازی تیم های دیگر این گروه را تشکیل می دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.