اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال جام حذفی | با انجام دو بازی و از روز شنبه | استارت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

آخرین اخبار فوتبال جام حذفی  | با انجام دو بازی و از روز شنبه | استارت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

از روز شنبه و با برگزاری دو بازی، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آغاز می شود و تیم های برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی و حضور در بین هشت تیم نهایی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


  




تنها یک بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باقی مانده و تیم راه یافته به مرحله یک هشتم از فردا بازی های خود را آغاز خواهند کرد.

گروه اول؛ یک غریبه در بین لیگ برتری ها

سپاهان، کارای شیراز، راه آهن، استقلال خوزستان، ذوب آهن، گسترش فولاد، پرسپولیس و ملوان هشت تیم مرحله یک انزدهم در گروه اول هستند تا بعد از رقابت با یکدیگر، یکی از بین خودشان را به فینال مسابقات بفرستند.

شنبه ساعت 16:30 : کارای شیراز – سپاهان اصفهان، ورزشگاه حافظیه شیراز

اولین بازی در این مرحله و این گروه بین تیم های صدرنشین لیگ و عجیب ترین تیم حاضر در این مرحله برگزار می شود، کارای شیراز بعد از شکست دادن آبی های اهواز در ضربات پنالتی به سپاهانی برخورد کرد که می خواهد با موفقیت در این بازی ها در راستای لیگ حرکت کند. نکته جالب برگزاری این بازی در شیراز و ورزشگاه حافظیه است. در طرف مقابل سپاهانی ها نیز در یک بازی راحت با چهار گل از تیم سفیر قزوین عبود کرد.
از آنجایی که جام حذفی همیشه جام شگفتی ها بوده است، در حال حاضر کارایی ها تنها تیمی هستند که می توانند شگفتی بیافرینند و با حذف سپاهان نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.

شنبه ساعت 17 : راه آهن – استقلال خوزستان، ورزشگاه شهدای شهر قدس

راه آهنی ها که توانستند با 5 گل از سد تیم منطقه آزاد کیش گذشتند در این میزبان هستند و به عنوان اولین بازی در این مرحله و بین دو تیم لیگ برتری به سراغ عبداله ویسی و یارانش می روند. استقلالی ها خوزستان نیز که لیگ امسال را خوب شروع کردند و نتایجی مهم و البته راضی کننده را گرفتند، تاکنون در جام حذفی دیداری را برگزار نکردند، چرا بازی اول آنها با انصراف سپیدرود برگزار نشد.
برنده این دو دیدار در مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر بازی خواهند داشت تا از بین خود تیمی را روانه مرحله نیمه نهایی کنند.

یکشنبه ساعت 18:30 : پرسپولیس – ملوان، ورزشگاه آزادی تهران

دو تیمی که وضعیتی کاملا متفاوت در لیگ برتر دارند در جام حذفی باید یکی از حساسترین بازی ها را برگزار کنند. پرسپولیسی ها که این روزها حال و روز خوشی در لیگ برتر ندارند باید به سراغ ملوانی بروند که آخرین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند و احتمالا بحران ابتدای فصل را پشت سر گذاشتند. پرسپولیسی ها بازی اول خود در ایم جام را در مقابل پیکان پشت سر گذاشتند و توانستند با یک گل از سد آنها بگذرند و ملوانان نیز با عبور از عقاب توانستند خود را به سرخ پوشان برسانند.
این بازی البته می تواند حساسیت های دیگری نیز داشته باشد و آن هم رودررویی پرسپولیسی های سابق و ملوانی های فعلی با تیم سابق خود است، حمید استیلی، پژمان نوری، مازیار زارع فرزاد حاتمی بازیکنانی هستند که روزهایی تلخ و شیرین فراوانی را با سرخ پوشان داشتند و اکنون رو در روی این تیم قرار خواهند گرفت.

دوشنبه ساعت 16 : گسترش فولاد – ذوب آهن، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

آخرین بازی در این گروه را این دو تیم با یکدیگر برگزار خواهند کرد، دو تیمی که بر خلاف اغلب تیم های حاضر بازی ابتدایی خود را با اختلاف گل کمی پشت سر گذاشتند و هیچکدام پیروزی های پرگلی را به دست نیاوردند. گسترشی ها با دو گل توانستند از تیم امید رزکان البرز بگذرند و ذوبی ها نیز تیم بادران تهران را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشتند تا در این مرحله با یکدیگر بازی کنند.
پیروز این بازی نیز حریف بازی برنده بازی تیم های پرسپولیس و ملوان خواهد بود تا دیگر تیم حاضر در نیمه نهایی مشخص شود.

گروه دوم؛ هفت حاضر و یک غایب

پدیده، استقلال تهران، فولاد، صبا، ترکتورسازی، سایپا و سیاه جامگان نیز تیم های تشکیل دهنده گروه دوم این مسابقات هستند تا دیگر تیم حاضر در فینال مسابقات از بین آنها بیرون بیاید. البته با توجه به حضور تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا تنها بازی برگزار نشده متعلق به این تیم است و نفتی ها باید برای حضور در کنار این هفت تیم از سد تیم دیانای باقرشهر عبور کنند. البته آنها در صورت رسیدن به این مرحله باید به مصاف پدیده ای ها بروند.

یکشنبه ساعت 16 : سیاه جامگان – سایپا، ورزشگاه ثامن مشهد

اولین بازی این گروه نیز بین این دو تیم برگزار خواهد شد، دیداری که در ورزشگاه ثامن به میزبانی سیاه جامگانی ها برگزار خواهد شد، این تیم در حالی این بازی برگذار خواهند کرد که بازی اول خود را برگزار نکردند و به دلیل انصراف حریف شان، به این مرحله صعود کردند. در طرف مقابل سایپا دیدار ابتدایی خود در مقابل تیم گمنام بازرگانی وشتانی آمل برگزار کرد و توانست به راحتی و با چهار گل از سد آنها عبور کند.

یکشنبه ساعت 18:30 : صبا – تراکتورسازی، ورزشگاه یادگار امام قم

بازی دیگر این مرحله را این دو تیم برگزار خواهند کرد، صبایی ها که بازی ابتدایی خود را توانستند با اختلاف کم و با نتیجه دو بر یک از سد نیروی زمینی تهران عبور کنند با تراکتوری بازی خواهند کرد که اولین بازی خود را در جام حذفی برگزار خواهد کرد چرا که آنها به دلیل انصراف حریف شان، بدون برگزاری دیداری به یک هشتم نهایی این جام رسیدند.
برنده بازی این دو تیم برای حضور در مرحله نیمه نهایی باید به سراغ تیم پیروز بازی بالا بین سیاه جامگان و سایپا برود.

چهارشنبه 13 آبان ساعت 16:30 : استقلال تهران – فولاد، ورزشگاه آزادی تهران

آبی پوشان پایتخت پس از عبور از تیم شهرداری سمنان در این مرحله در حالی به مصاف سرخ پوشان اهواز خواهد رفت که از نظر روحی و روانی و وضعیت در جدول لیگ برتر وضعیت کاملا متفاوتی با حریفش دارد، در طرف مقابل فولادی ها نیز پس از گذر از تیم ایثار جیرفت با یک پیروزی شش بر صفر برای حضور در بین تیم های یک چهارم نهایی با در تهران با استقلالی ها دست و پنجه نرم کند.
پیروز این بازی باید منتظر تیم نفت و احتمالا دو بازی این تیم بماند چرا که در نفتی ها در صورت عبور از تیم دیانای باقرشهر باید با پدیده روبرو شود و تیم برنده در آن بازی باید پس از دیدار با برنده بازی تیم های استقلال و فولاد خود را در نیمه نهایی ببیند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.