اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال جام حذفی : پرسپولیس و جام‌حذفی؛ بازهم ملوان، بازهم استیلی پرسپولیس - ملوان؛ می‌خواهیم زنده بمانیم

آخرین اخبار فوتبال جام حذفی : پرسپولیس و جام‌حذفی؛ بازهم ملوان، بازهم استیلی پرسپولیس - ملوان؛ می‌خواهیم زنده بمانیم

پرسپولیسی ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف ملوانی خواهند رفت که علیرغم مشکلات مالی شرایط فوق العاده ای در لیگ برتر را پشت سر می گذارند.




   ملوان که تا به اینجای فصل حضور دو مربی را در راس خود تجربه کرده، این بار به تهران آمده تا پرسپولیس برانکو را از پیش رو بردارد و به مرحله بالاتر جام حذفی صعود کند و در سمت مقابل برانکو ایوانکوویچ دوست ندارد به شرایط فعلی خود در نوسان نتیجه ادامه دهد.

شرایط:

هر دو تیم با عبور از تیم های دسته های پایین تر به این مرحله رسیده اند. ملوان با پیروزی 3 بر یک برابر عقاب و پرسپولیسی ها نیز در یک بازی جنجالی با تک گل طارمی پیکار را از پیش رو برداشتند. شرایط دو تیم البته در لیگ برتر متفاوت است. پرسپولیسی ها همچنان نتوانسته اند روند مناسبی در لیگ برتر در پیش بگیرند و در 6 بازی گذشته از لیگ تنها یک برد در کارنامه شان ثبت شده است. آنها با 4 باخت در کنار سیاه جامگان از این نظر بدترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند.
ملوان اما بعد از استارت با امیر قلعه نویی و در ادامه با حمید استیلی توانسته رتبه پنجم لیگ را به خود اختصاص دهد و یکی از بهترین عملکردها را در ابتدای لیگ به نمایش بگذارد. 3 برد و یک تساوی در شش هفته گذشته از لیگ برتر آنها را در آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می فرستد و به نظر می رسد آنها شرایط سختی در این پیکار برای شاگردان برانکو بسازند.


مربیان:

برانکو ایوانکوویچ در بدترین دوران مربیگری خود به سر می برد، تیمی که زمانی در فاز تهاجمی عملکرد خوبی داشت این روزها به راحتی از فرصت هایش می گذرد تا در دفاع شکننده ظاهر شود و نتیجه را از دست رفته ببیند. برانکو تاکنون برابر ملوان قرار نگرفته و این تجربه جدید البته در جام حذفی می تواند نقطه پرتابی برای او باشد که ثانیه به ثانیه به دنبال ساختن تیمش است.
کمتر کسی فکر می کرد حمید استیلی بعد از اتفاقات فصل گذشته در این فصل با ملوان به لیگ بازگردد. او که به عنوان مالک و سرمربی کارش را در راه آهن آغاز کرده بود در ادامه با توجه به رای دادگستری از این تیم کنار گذاشته شد و بیش از نیم فصل را خانه نشین شد. او در حالی به ملوان اضافه شد که امیر قلعه نویی به دلیل مشکل مالی انزلی چی ها تصمیم گرفت از جمع شان جدا شود. به هرحال حمید استیلی کارش را در حالی آغاز کرد که نگاه خوبی نسبت به او در بین هواداران وجود نداشت و در ادامه توانست با نتایجی که کسب کرده شرایط را به سود خودش در این شهر برگرداند.

نوستالژی:

* دو تیم تاکنون بارها برابر یکدیگر قرار گرفته اند اما مهمترین تقابل این دو تیم در جام حذفی به بازی فینال فصل 89 برگردد. جایی که پرسپولیسی ها هر دو دیدار را در شرایطی خاص به سود خود خاتمه دادند تا ملوانی ها همیشه به جبران اتفاقات آن دیدار فکر کنند. پرسپولیس در بازی رفت و جایی که ملوانی ها تصور دارند سوت داوری با اشتباهات زیادی همراه بود با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسیدند. در انزلی اما این ملوان بود که قاطعانه توپ را در اختیار داشت و در میان فرصت های زیادی که به دست آورد تنها یک بار با گلزنی مهرداد اولادی به دروازه شاگردان علی دایی رسید. در انتهای بازی اما تماشاگران با مشکلات جدی و خاصی مواجه شدند که هیچگاه از خاطر انزلی چی ها نخواهد رفت.


* دیگر دیدار خاطره انگیز دو تیم به فصل گذشته و تقابل شان در استادیوم آزادی مربوط می شود؛ جایی که مازیار زارع یک تنه این تیم را شکست داد و عنوان کرد این برد به تلافی شکست 6گله شان در این استادیوم رقم خورده است و مطمئنا برابری این برد یک گله و شش بر صفر برای شان شیرینی خاصی داشت. مازیار زارع در این بازی بعد از اخراج گلر تیم شان درون دروازه ایستاد و ضربه پنالتی پرسپولیسی ها را مهار کرد تا یکی از تلخ ترین باخت های پرسپولیس حمید درخشان رقم بخورد.

داور:

البرز حاجی‌پور به کمک محمدرضا ابوالفضلی و رحیم شاهین قضاوت این دیدار را برعهده دارند. داور خوزستانی فوتبال ایران در در این فصل دو دیدار لیگ را قضاوت کرده است. نفت برابر صبا و سایپا برابر سپاهان دو دیداری بوده که حاجی پور در این فصل وظیفه قضاوت آنها را برعهده داشت.


چهره ویژه:

به نظر می رسد مازیار زارع چهره ویژه این دیدار باشد. او که دو فصل سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه اش دارد بعد از جدایی از این تیم هرگز خود را یک پرسپولیسی معرفی نکرد و رفتارش به گونه بود که هواداران پرسپولیس نگاه مهربانانه ای به او ندارد. خصوصا بعد از برد یک بر صفر در فصل گذشته مازیار زارع در مصاحبه اش به نوعی به تخریب پرسپولیس پرداخت که در بازی فردا می تواند از او چهره ویژه روی سکو و در زمین بازی بسازد.

ترکیب احتمالی:

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی

ملوان:
پاشنکو، عزت اله پورقاز، حسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، عزیز معبودی، مازیار زارع، شهاب کرمی، پژمان نوری، آرش افشین، فرزاد حاتمی و صادق محرمی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.