اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال : بیشترین حضور در لیگ قطر برنامه 16 لژیونر ایرانی حاضر در قطر در هفته پیش رو

آخرین اخبار فوتبال :  بیشترین حضور در لیگ قطر برنامه 16 لژیونر ایرانی حاضر در قطر  در هفته پیش رو

به غیر از اشکان دژاگه که دربازی امروز تیمش به میدان خواهد رفت باقی بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ قطر برای تیم هایشان بازی کردند.



  در بازی هایی که این در کشورهای مختلف برگزار شد تنها لژیونرهای ایرانی حاضر در فوتبال قطر برای تیم های شان به میدان رفتند.

لیگ قطر؛ سه نود دقیقه ای، دو تعویضی

از میان 6 بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قطر تاکنون 5 نفر از آنها به میدان رفتند و یک بازی نیز امروز برگزار خواهد شد.

محمد نوری: کاپیتان ایرانی تیم مسیمیر قطر در بازی دوم تیمش نیز مانند دیدار اول، نود دقیقه کامل را در زمین حضور داشت اما در این بازی نیز نوری و یارانش موفق نبودند و نتیجه بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کردند تا کماکان بدون امتیاز در رده آخر جدول رده بندی حضور داشته باشند.
نکته جالب در بازی دوم مسیمیر تقابل آنها با تیم الغرافه بود که به نوعی از آن می توان به عنوان تقابل محمد نوری و مسعود شجاعی نام برد.

پژمان منتظری و مجتبی جباری: مدافع و هافبک ایرانی تیم الاهلی در بازی دوم نیز به مانند اولین بازی این تیم، حضور نود دقیقه ای داشتند و به نوعی در پیروزی این تیم سهیم بودند. الاهلی بازی هفته دوم خود را در مقابل الوکره انجام داد و توانست با به دست آوردن پیروزی 2 بر 1، سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کند.
یاران زلاتکو کرانچار با کسب چهار امتیاز در دو بازی ابتدایی خود اکنون در رتبه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر حضور دارند.

آندرانیک تیموریان: هافبک تیم ملی فوتبال ایران که امسال حضور مجدد در لیگ قطر دارد، در دومین بازی این تیم نیز از ابتدا به میدان رفت و در بازی حساس تیمش یعنی ام صلال در مقابل السد توانست 78 دقیقه در زمین حضور داشته باشد. ام صلالی ها در این بازی توانستند بازی عقب افتاده را در دقایق پایانی به تساوی بکشانند و در مقابل یاران ژاوی (که گل اول تیم السد را به ثمر رسانده بود) به نتیجه 2 بر 2 برسند.
ام صلال، با این تساوی توانستند در دو بازی برگزار کرده خود 4 امتیازی شوند و در حال حاضر در رده چهارم حضور یابند.

مسعود شجاعی: در دومین هفته لیگ ستارگان قطر، مسعود شجاعی به همراه یارانش برای اولین بار به میدان رفتند(به دلیل لغو شدن بازی هفته اول تیم الغرافه) و توانستند تیم مسیمیر را با حضور محمد نوری با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند تا کسب اولین سه امتیاز خود را در لیگ ستارگان جشن بگیرند.
هافبک ایرانی الغرافه در این بازی از ابتدا در زمین حاضر بود و در دقیقه 65 نیز میدان را ترک کرد، وی موفق به گلزنی در این بازی نشد اما در نیمه اول و در یک موقعیت خوب می توانست دروازه حریف را باز کند که در این امر ناکام بود، الغرافه در حال حاضر و با سه امتیازی که کس کردند در رده ششم جدول لیگ قطر حضور دارند.

اشکان دژاگه: هافبک باتکنیک و خلاق تیم ملی فوتبال ایران که در بازی اول تیم العربی حضور داشت و در دقیقه 71 از زمین اخراج شد، پس از اعتراض مسئولان تیمش و با پس گرفتن کارت قرمز وی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر، در بازی دوم این تیم به میدان خواهد رفت. این بازی امروز و از ساعت 19:30 آغاز خواهد شد و آنها باید در این ساعت با تیم الخور دیدار کنند.
دژاگه و یارانش در بازی اول خود توانست برنده از زمین بیرون بیاید و در حال حاضر و با سه امتیازی که تاکنون کسب کرده است در رتبه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفته است.

لیگ روسیه؛ سه ناکام

سردار آزمون:
تنها بازیکن ایرانی لیگ روسیه که احتمال بازی کردن وی در بازی اخیر تیمش می رفت نتوانست در بازی این تیم در مقابل آنژی به میدان برود. هرچند روستوفی ها توانستند این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برسانند اما تاکنون با 15 امتیازی که از 9 بازی خود به دست آوردند در رده پنجم لیگ روسیه قرار دارند.

سعید عزت الهی: هافبک تیم ملی فوتبال ایران که بدون شک بدشانس ترین لژیونر ایران به حساب می آید به دلیل مشکلات مربوط ثبت قرارداد خود تا نیم فصل نمی تواند برای تیمش، یعنی روستوف به میدان برود.

علیرضا حقیقی: روبین کازان نیز روز دوشنبه در لیگ روسیه به میدان می رود، این تیم میهمان دینامو مسکو خواهد بود، البته انتظار نمی رود که حقیقی در این بازی به میدان برود، کازانی ها با 6 امتیازی ها که در 8 بازی خود به دست آوردند از تیم های قعرنشین لیگ روسیه هستند و در رتبه سیزدهم به سر می برند.

لیگ چین؛ پورعلی و آری هان به دنبال پیروزی

مرتضی پورعلی گنجی:
مدافع – هافبک ملی پوش فوتبال ایران امروز نیز برای تیمش به میدان رفته است، تیانجین تدا اکنون در مقابل تیم شانگهای قرار گرفته است و تا پایان نیمه اول با نتیجه 3 بر 1 از حریف خود پیش است تا پس از مدت ها به پیروزی دست یابد، پورعلی گنجی و یارانش تا قبل از این بازی و در 25 بازی خود توانستند فقط 24 امتیاز کسب کردند و در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند، البته در صورت پیروزی آنها در بازی امروز می توانند سه پله صعود کنند و به رده دوازدهم صعود کنند.

لیگ آلمان؛ یکی در میدان و یکی نیمکت نشین

دانیال داوری:
دروازه بان سابقا ملی پوش فوتبال ایران که روزگاری در بوندس لیگای یک به تیمش به میدان می رفت در بازی هفتم تیم آرمینیا بیله فلد نیز نیمکت نشین بود. دیداری که این تیم با فرایبورگ داشت و در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. بیله فلدی ها در هفت بازی انجام داده خود در بوندس لیگای دو توانستند 8 امتیاز به دست بیاورند و در رده دهم جدول به سر ببرند.

احسان حاج صفی: ساعت 4 روز یکشنبه هفتمین بازی تیم اف سی وی فرانکفورت در فصل جدید آغاز می شود و به احتمال زیاد مدافع – هافبک تیم ملی فوتبال ایران نیز از ابتدا برای تیمش به میدان خواهد رفت. این بازی را فرانکفورتی ها در مقابل تیم دوئیسبورگ قرار خواهند گرفت. آنها در 6 بازی گذشته خود 7 امتیاز کسب کردند و اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی به سر می برند.

لیگ هلند؛ جهانبخش روبروی تیم خواهان خود

علیرضا جهانبخش:
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که بالاخره از جمع نایمخنی ها جدا شد و به آلکمار پیوست، ممکن است در بازی فردای تیمش در مقابل خرونیخن به میدان برود، در یکی دو سال اخیر خرونیخن از مشتریان پروپا قرص علیرضا در لیگ هلند بود.
تیم آلکمار در حالی فردا و در ساعت 19:15 به دیدار حریف می رود که تاکنون با 5 امتیاز که از 5 بازی خود کسب کرده است در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ هلند به سر می برد.

لیگ انگلیس؛ تنها لژیونر مصدوم

رضا قوچان نژاد:
امروز و در ساعت 18:30 چارلتون در حالی به مصاف بلکبرن می رود که مهاجم ایرانی اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، قوچان نژاد در حضور مجدد خود در چارلتون تاکنون و به دلیل مصدومیت در مدت زمانی کمتر از یک نیمه برای تیمش به میدان رفته است.
چارلتونی ها با 9 امتیازی که از 7 بازی خود به دست آوردند اکنون در رده دوازدهم جدول رده بندی به سر می برند.

لیگ آمریکا؛ مدافع راست همیشه ثابت

مهرداد بیت آشور:
مدافع راست ملی پوش ایران در جام جهانی به همراه تیمش فردا به دیدار تیم سیاتل می رود، ونکوور وایت کپس که بیت آشور را به عنوان بازیکن ثابت خود در اختیار دارد صدرنشین لیگ است و در 28 بازی خود 48 امتیاز به دست آورده است.

لیگ یونان؛ آخرین بازی این هفته

کریم انصاری فرد:
مهاجم ملی پوش فوتبال ایران آخرین لژیونری ایرانی است که احتمالا در بازی های این هفته ایرانی ها به میدان می رود. انصاری فرد به همراه تیمش یعنی پانیونیوس، روز چهارشنبه میهمان تیم آستراس تریپولیس خواهند بود تا پیروزی در این بازی 9 امتیازی شوند. آنها تاکنون در سه بازی خود 6 امتیاز کسب کرده اند و در رده سوم جدول رده بندی لیگ یونان قرار دارند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.