اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال : تهدید سرمربی نفت | منصوریان: بیرانوند باید یاد بگیرد! علیرضا بیرانوند در بازی استقلال و نفت

آخرین اخبار فوتبال:  تهدید سرمربی نفت |منصوریان: بیرانوند باید یاد بگیرد! علیرضا بیرانوند در بازی استقلال و نفت

سرمربی نفت تهران کاری که بیرانوند در بازی با استقلال انجام داد را آزمایشی دانست که او نتوانست از آن سربلند خارج شود.


  



علیرضا منصوریان بعد از بازی با استقلال تهران در مصاحبه ای عنوان کرد دروازه‌بان تیمش هنوز اصول حرفه‌ای را نمی‌داند و باید آن را با حضور در تمرینات بیاموزد.

او را به کی‌روش نشان دادیم

زمانی که بیرانوند در تیم ملی امید بود و سیدحسینی و صادقی هم حضور داشتند، سعی کردیم او را گلر اول امیدها کنیم. بعد از آن جاده این دروازه‌بان را هموار کردیم و سعی داشتیم در دید سرمربی تیم ملی حرکتش دهیم چون کی‌روش بازیکنی را سخت انتخاب می‌کند و باید کاری انجام می‌دادیم او دیده شود که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

فقط 2 امتیاز با شیخ‌ویسی از دست دادیم

سال گذشته هم می‌دانستیم او به یکباره بهم می‌ریزد. فصل گذشته شیخ‌ویسی را هم داشتیم که در 6 بازی که او بازی کرد 16 امتیاز گرفتیم و فقط دو امتیاز از دست دادیم.

خیلی خوشحالم

کادر فنی با توجه به عملکرد بیرانوند در 6 بازی اخیر نفت تصمیم گرفت شیخ‌ویسی را درون دروازه قرار دهد. حتما نباید علی بیرانوند را در ترکیب تیم داشته باشیم و بگوییم خیلی دوستش داریم. همیشه بازی دادن در ترکیب اصلی نمی‌تواند خدمت به این دروازه‌بان باشد. امروز یک آزمایش بزرگ بود و خیلی خوشحال هستم که این اتفاق افتاد چون باید امروز این آزمایش‌ها را روی این بازیکن انجام دهیم تا ببینیم می‌تواند سنگربان تیم ملی در سال‌های آینده باشد یا خیر و یا اینکه اگر یک بازی بیرون گذاشته شد وسایلش را برمی‌دارد و می‌رود.

روحیه شیخ‌ویسی را بهم ریخت

فکر می‌کنم کار فنی او خوب است اما برای عالی شدن کار دارد؛ امروز از نظر روحی، روانی و اخلاقی نمره قبولی نگرفت. وقتی بازیکنی برای تمرین پیش از بازی در زمین حضور پیدا نمی‌کند و روحیه دروازه‌بان اصلی تیم را برهم می‌زند، مجاب می‌شویم و پیش‌بینی می‌کنیم او شاید بالا(به زمین) نیاید؛ به همین خاطر گلر تیم امید را صدا می‌زنیم. کار این بازیکن نشان می‌دهد منافع تیم برای او اهمیت ندارد.

نیاز به دو، سه تکان اساسی دارد

این بازیکن احتیاج به تلنگر ندارد. نیاز است او را نگه داریم و دو، سه تکان اساسی به این بازیکن بدهیم تا از خواب بیدار شود. اگر بتواند این روند را تغییر دهد می‌تواند به ما ثابت کند تغییر کردم. اینکه علی بیرانوند هنوز اشتباهش را قبول ندارد یک امتیاز منفی دیگر است. وقتی او هنوز اشتباهش را قبول ندارد دو مشکل داریم. تا الان فکر می‌کردیم او اشتباهش را قبول دارد ولی اگر کارش را قبول نکرده است، قطعا هر مربی تیم لیگ برتری نیز جای من بود از اصول اخلاقی‌اش عقب نشینی نمی‌کرد. نسل جدید گلرها در راه است و اگر قرار به قبول نکردن اشتباهش باشد وضعیت دیگری اتفاق می‌افتد.

در آزمایش ما رد شد

به هیچ عنوان بازی با استقلال را با علی بیرانوند شروع نمی‌کردیم. این بازیکن در آزمایش بزرگی قرار داشت که از آن رد شد. قطعا بدانید مربیان فوتبال ایران مثل کلاف به یکدیگر متصل هستند و شاید حریف هم باشند اما از لحاظ اخلاقی حافظ منافع یکدیگر هستند.

تیم ملی هم به این بازیکنان علاقه‌ای ندارد

فکر می‌کنم کادر فنی تیم ملی نیز علاقه‌ای نداشته باشد اگر بازیکنی در ترکیب ثابت نبود این کارها را انجام دهد و بگوید هیچ مشکلی نبوده و ما آن را در ترکیب اصلی قرار ندادیم.

باید یاد بگیرد...

او به تمرینات می‌آید و باید بیاموزد اصول حرفه‌ای چیست. اصول حرفه‌ای می‌گوید که اگر حریفت بازی کرد باید بتوانی خود را کنترل کنی و به میدان رقابت بروی تا پیروز شوی و به ترکیب برگردی.

بازیکن بزرگ خواهد آمد

قطعا بدانید و شک نکنید پشت سر هم بازیکن بزرگ در فوتبال این مملکت خواهد آمد ولی آنهایی از این فیلترها عبور می‌کنند و مثل مهدی رحمتی یا مرد بزرگی همچون احمدرضا عابدزاده خواهند شد که بتوانند به همه شکل خود را مدیریت کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.