اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال : تیم های احتمالی صعود کننده به مرحله بعد بررسی وضعیت گروه‌های هشت‌گانه آسیا

آخرین اخبار فوتبال :  تیم های احتمالی صعود کننده به مرحله بعد بررسی وضعیت گروه‌های هشت‌گانه آسیا

پس از انجام چهارده بازی در هفته پنجم رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، اتفاق عجیبی در بین تیم های صدرنشین نیفتاد و تقریبا دو تیم از هرگروه محتمل ترین گزینه های صعود هستند.   



بازی های دور برگشت مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا در گروه های هشت گانه آغاز شد و تیم های به رقابت با یکدیگر پرداختند. در این مطلب به تیم های احتمالی صعود کننده با توجه به بازی های انجام شده خواهیم پرداخت:

گروه A – عربستان و امارات

دو تیمی که روز گذشته به میدان نرفتند را می توان به عنوان دو تیم احتمالی صعود کننده از این گروه دانست، اماراتی ها روز گذشته را به استراحت گذراندند اما بازی عربستانی ها به دلیل مشخص نشدن شهر میزبان در بازی با فلسطین لغو شد. البته فلسطینی ها که اکنون پنج امتیازی هستند می توانند خود را به عنوان شگفتی این گروه مطرح کنند و جای امارات را در جدول بگیرند. اکنون عربستانی ها با 12 امتیاز از 4 بازی در صدر قرار دارند و امارات با 7 امتیاز از 4 بازی در جایگاه دوم قرار دارند.

گروه B – اردن و استرالیا

اردنی ها که با شکست استرالیا نام خود را بر سر زبان ها انداختند اکنون با 13 امتیاز و 5 بازی در صدر جدول این گروه قرار دارند و استرالیایی ها نیز با 9 امتیاز و یک بازی کمتر به دنبال این تیم است. البته تیم سوم این گروه یعنی قرقیزستان تنها یک امتیاز از استرالیا دارد اما با یک بازی بیشتر و این احتمال می رود در صورت شکست استرالیایی ها در بازی پنجمشان، قرقیزستان خود را به رده دوم برساند.

گروه C – قطر و (هنگ کنگ یا چین)

قطری ها که پس از پیروزی در بازی پنجم خود و کسب حداکثر امتیازات صعود خود را به مرحله بعد تا حد زیادی محتمل کردند با خیال راحت در صدر جدول قرار دارند، اما برای تیم دوم این گروه قطعا چالشی بین تیم های هنگ کنگ و چین به وجود خواهد آمد، هنگ کنگی ها اکنون با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد و چینی ها نیز با یک بازی کمتر و 7 امتیاز به دنبال آنها قرار دارند.

گروه D – عمان و ایران

در بازی های این هفته و در غیاب ایران، عمانی ها توانستند با پیروزی در برابر هند خود را 11 امتیازی کنند و به صدر گروه برسانند، ایران 8 امتیازی با یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و البته دو تیم 7 امتیازی اما با یک بازی بیشتر نیز به دنبال ایران هستند که البته نمی توان گوام و ترکمنستان را رقبایی دانست که مانع از صعود تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی بازی ها دانست.

گروه E – سوریه و ژاپن

سوری ها که اکنون با 12 امتیاز از 5 بازی در صدر جدول قرار دارند را می توان شگفتی ساز این گروه دانست هرچند نمی توان آنها را با ژاپنی ها مقایسه کرد اما سوری ها این امتیاز را در حضور سنگاپور به دست آوردند. پس از آنها ژاپن با 10 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد. البته سنگاپوری های 10 امتیازی که 5 بازی را انجام داده اند در صورت موفقیت در بازی های بعدی می توانند نام خود را به عنوان یکی از صعود کننده ها و احتمالا به جای سوریه مطرح کنند.

گروه F – تایلند و عراق

این گروه در ابتدای این بازی ها با تغییر تعداد تیم های شرکت کننده روبرو شد، تیم اندونزی که به دلیل دخالت مسئولین دولتی در امور فدراسیون فوتبال این کشور توسط فیفا با تعلیق روبرو شد از این بازی ها محروم شد و تیم های این گروه را به چهار تیم تقلیل داد. اکنون تایلندی ها با 10 امتیاز از 4 در صدر جدول قرار گرفتند و عراقی های 5 امتیازی نیز در رده دوم قرار دارند. البته آنها این امتیاز را از 3 بازی به دست آوردند.

گروه G – کره جنوبی و (کویت یا لبنان)

کره ای ها که در بازی های این هفته استراحت داشتند توانستند 12 امتیاز را از 4 بازی به دست آوردند و در صدر جدول این گروه قرار دارند و می توان گفت خود را به عنوان اول صعود کننده به مرحله بعد حتمی کرده اند. اما تیم های کویت و لبنان که در رده های بعدی قرار دارند با تساوی در دیداری که دیروز مقابل یکدیگر داشتند هر دو از 4 بازی خود توانستند 7 امتیاز به دست بیاورند و تیم دوم صعود کننده از میان آنها بیرون خواهد آمد.

گروه H – کره شمالی و ازبکستان

کره‌ای‌ها نیز مانند همتای خود در گروه هفتم، توانستند از 5 بازی خود 13 امتیاز به دست بیاورند و نام خود را به عنوان یکی از دو تیمی احتمالی صعود کننده مطرح کنند. ازبکستانی های 9 امتیازی نیز در رده دوم این گروه قرار دارند، البته آنها این تعداد امتیاز را با یک بازی کمتر یعنی 4 امتیاز به دست آوردند. فیلیپینی ها که از 5 بازی خود 7 امتیاز به دست آوردند در رده سوم این گروه قرار دارند که البته نمی توان از آن به عنوان رقیبی برای صعود نام برد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.