اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال لیگ برتر : امیری؛گلزن اول دربی کوچک گزارش زنده؛ بازی نفت تهران و راه آهن | نتیجه بازی نفت و راه آهن

آخرین اخبار فوتبال لیگ برتر :  امیری؛گلزن اول دربی کوچک گزارش زنده؛ بازی نفت تهران و  راه آهن | نتیجه بازی نفت و  راه آهن

نتیجه بازی :  نفت تهران 1 -0 راه آهن


نفت تهران با گلزنی وحید امیری یک بر صفر از حریفش پیش افتاد.   



شاگردان علی منصوریان در هفته نهم لیگ برتر میهمان راه آهنی ها هستند.

ساعت 16:45، هفته نهم لیگ برتر
ورزشگاه: تختی، تماشاگر: 50 نفر
داور: پیام حیدری ـ کمک ها: علی میرزابیگی و محمد راهی

اخطار: مهدی شیری (29) نفت؛

نفت:
وحید شیخ ویسی، سیامک کوروشی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، محمد دانش گر، وحید حمدی نژاد، حمید بوحمدان، وحید امیری، پیام صادقیان، مهدی مومنی و آلویزنانگ
سرمربی: علیرضا منصوریان

راه آهن:
 ایگور نتزیچ، ابراهیم کریمی، حسین خیری، میلاد محمدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد مهدی زاده، بهادر عبدی، میلاد ابطحی، سباستین استرندوال مهرداد محمدی و امین منوچهری
سرمربی: مهدی تارتار

شرح نیمه اول:

همانطور که انتظار می رفت مسابقه دو تیم نفت و راه آهن فشرده و تنه به تنه پیش رفت. مسابقه ای که در نیمه اول آن حداقل موقعیت روی دروازه ها ایجاد شد و با همان گل غافلگیرانه وحید امیری به اتمام رسید. در این نیمه نفتی ها با استفاده از تک اشتباه مدافعان حریف به گل رسیدند و سپس تمام تلاش خود را برای حفظ این نتیجه انجام دادند. مهمترین حربه آنها برای حفظ نتیجه یارگیری و جلوگیری از استارت های حمله وران سریع راه آهن بود که در این کار هم موفق شد.

شرح گل:

1 ـ صفر (نفت): حرکت پیام صادقیان از چپ توپ را در گوشه محوطه 18 قدم به وحید امیری رساند و او با یک بغل پای حرفه ای دروازه تیم راه آهن را گشود.

دقایق حساس:

دقیقه 2: محمد دانشگر با ضربه سر دروازه راه آهن را گشود اما ضربه اش توسط داور آفساید اعلام شد.
دقیقه 35: یک ضربه کاشته نصیب راه آهن شد که حرکت منصوریان در کنار زمین جالب بود. منصوریان با وجود اینکه ضربه از فاصله دوری نواخته می شد، مثل زمانی که پنالتی نواخته می شود، پشتش را به توپ کرد و صحنه را نگاه نکرد.
دقیقه 36: الویس نانگ پا به توپ از راست گریخت و لی در محوطه جریمه محکم توپ را به بیرون زد.
باز هم نگرانی عجیب منصوریان دیدنی بود
دقیقه 43: او در حالی که یک ضربه کاشته نصیب راه آهن شده وخطرناک هم نبود ۲دست خود را بالا برده وبا فریاد سیامک کوروشی را صدا زد وبه او علامت استقرار داد.

حاشیه:

* یک ساعت قبل از شروع بازی علیرضا رحیمی مدیرعامل راه آهن وارد زمین شد و به جمع کادرفنی اضافه شد و با آنها صحبت کرد و در کنار تماشاچیان قرار گرفت.
* منصوریان که تیمش تا حالا برد در لیگ برتر نداشته، بعد از به ثمر رسیدن گل، نشان از استرس بالا و خوشحالی اش بابت برد داشت.
* بعد از برنامه نود برادران محمدی بیشتر از قبل مورد توجه معدود تماشاگران حاضر هستند.
* یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با داد و فریادهای متوالی همه حتی ناظران و نماینده فدراسیون را عصبانی کرده و به او تذکر دادند که ساکت باشد.
* کارلوس سانتوس مدافع مصدوم نفت و مهدی جعفرپور بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که به تیم راه آهن پیوسته است، از جایگاه ویژه بازی را دنبال می کند.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.