اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال هفته سیزده لیگ برتر :زمان و ساعت دقیق بازی به همراه گزارش زنده و نتیجه بازی ذوب آهن و پدیده

آخرین اخبار فوتبال هفته سیزده لیگ برتر :زمان و ساعت دقیق بازی به همراه گزارش زنده و نتیجه بازی  ذوب آهن و پدیده

گزارش زنده؛ ذوب آهن 3 - 1  پدیده



با انجام دیدارهای روز گذشته و حضور صبا در جایگاه دوم جدول بدون تردید ذوب آهن برای جدا شدن از تیمهای رقیب 20 امتیازی در جدول به هر سه امتیاز بازی مقابل پدیده نیاز دارد.   



ذوب آهنی ها که نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی گرفتنه اند دنبال هر سه امتیاز بازی مقابل پدیده هستند. از طرفی پدیده ای ها که هفته گذشته موفق شدند مقابل راه آهن به پیروزی برسند با روحیه بهتری گام به این بازی می گذارند و ارگ مشکلات سختی سفر و خستگی روی کار آنها تاثیر نگذارد می توانیم شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم باشیم. 

با گزارش زنده این بازی با ما همراه باشید
هفته سیزدهم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه فولادشهر، ساعت 15
داور: روح الله شریفی،  کمک ها: سعید زارع، سعید آل وردی

ذوب آهن:
رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، اکبر صادقی، مسعود حسن زاده، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی، احسان پهلوان، علی حمام، حجت حق وردی، مهدی رجب زاده
سرمربی: یحیی گل محمدی

پدیده:
مجتبی روشنگر،محمد حسین مرادمند، محمود خمیسی، حسین بادامکی، میلاد غریبی(20 کریم احمدی)، محسن یوسفی، مهدی خیری، میثم تقی زاده، مسعود نظرزاده، معین عباسیان، محمد علی مردانی
سرمربی: رضا مهاجری

شرح گل:

1 ـ صفر (ذوب آهن): مسعود حسن زاده مهاجم بلندقامت ذوب آهن که صحبت جدایی اش از این تیم شنیده می شود، پیش از سوت پایان نیمه اول در دقیقه 1+45 از اشتباه مدافع پدیده از فاصله نزدیک با ضربه بغل پا روشنگر را تسلیم کرد و تیمش را با یک گل روحیه بخش به رختکن فرستاد. او توپ را با سینه کنترل کرد و با گذر از خمیسی از فاصله نزدیک به گل رسید.
ذوب آهن 2- 0 پدیده: پاس حدادی فر در محوطه جریمه به حسن زاده رسید و او بعد از کنترل توپ با یک ضربه به سمت چپ دروازه روشنگر گل دوم خودش و ذوب را به ثمر رساند.
ذوب آهن 3_ 0 پدیده:  اشتباه دروازبان پدیده و بیرون آمدن او از درون دروازه باعث شد که یک موقعیت خوب نصیب مرتضی تبریزی شود او هم با یک ضربه دروازه خالی پدیده را باز کرد.

شرح نیمه اول:

با وجود میزبانی ذوب آهن، این تیم پدیده بود که در بیشتر دقایق توپ را در اختیار داشت. ولی در کل حملات دو تیم تا پشت محوطه جریمه قطع می شد و در کل نیمه نخست دو تیم بازی متعادلی و بی برخوردی را به نمایش گذاشتند. البته پدیده که به نظر می رسد انگیزه بیشتری داشت. کاری کرد تا در بیشتر دقایق ذوب آهنی ها به دفاع مشغول باشند. اما در دقیقه پایانی نیمه اول به یک باره ورق برگشت و حسن زاده فرصت طلب از اشتباه خمیسی استفاده کرد و گل اول بازی را بر خلاف جریان بازی به ثمر رساند تا ذوبی ها امیدواری بیشتری برای پیروزی و بازگشت به مقام سومی جدول داشته باشند.


دقایق حساس:

دقیقه 10: شوت مهاجم پدیده با دخالت مظاهری دروازه بان ذوب به اوت رفت.
دقیقه 16: شوت سرضرب میلاد غریبی به سمت دروزاه ذوب آهن با واکنش خوب مظاهری مهار شد.
دقیقه 37: ارسال رجب زاده از جناح چپ به حسن زاده رسید او هم با یک ضربه سر ضرب توپ را به بالای دروزاه پدیده فرستاد.
دقیقه 42: خطای بادامکی روی حمام یک ضربه آزاد بیرون محوطه جریمه را نصیب بازیکنان ذوب کرد. رجب زاده که پشت این توپ ایستاده بود توپ را مستقیم به قصد دروازه شوت کرد که روشنگر با مشت این ضربه را به اوت فرستاد.
دقیقه 59: سانتر خوب علی حمام از جناح راست حسن زاده را صاحب موقعیت کرد او هم با یک ضربه سر توپ را به بالای دروازه فرستاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.