اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال اروپا : پروژه‌ کهکشانی کردن‌ لواندوفسکی، جدی‌تر از همیشه با رئال | به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی

آخرین اخبار فوتبال اروپا : پروژه‌ کهکشانی کردن‌ لواندوفسکی، جدی‌تر از همیشه با رئال | به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی

در باشگاه رئال مادرید که خطر محروم شدن از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی بعدی آنها را تهدید می کند، فشارها و تحرکات برای به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن افزایش یافته است.   



 وقتی سه سال پیش لواندوفسکی در بازی دورتموند و رئال، به تنهایی 4 گل به مادریدی ها زد و زمینه برای حذف تیم مورینیو از نیمه نهایی لیگ قهرمانان را فراهم کرد، می شد حدس زد که او در آینده ای نزدیک، به یک گزینه کهکشانی برای رئال مادرید بدل شود.

این اولین بار نیست که خبر علاقه رئال مادرید به لواندوفسکی به گوش می رسد. فلورنتینو پرز، آگوست و نیز دسامبر 2013، دو بار بصورت جدی برای جذب این بازیکن پیشنهاداتی به وی و باشگاه دورتموند ارائه داد؛ بطوریکه پیشنهاد دوم وی، ارزش مالی به مراتب بالایی نیز داشت ولی مهاجم لهستانی که تابستان 2014 بازیکن آزاد می شد، ژانویه 2014 با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. او به رئالی ها پیغام داد که پیش از رسیدن پیشنهاد دومشان، با بایرن مونیخ به توافقات کلی دست یافته بود و درست نبود که تعهد خود را زیر پا بگذارد.

امروز خبر جالبی در رسانه های اسپانیایی منتشر شد. نشریه آ اس فاش ساخت که مدیر برنامه های لواندوفسکی، روز شنبه و در جریان دیدار رئال مادرید و ختافه، در ورزشگاه برنابئو حضور داشته و در کنار سفیر لهستان این بازی را تماشا کرده است. سزاری کوچارسکی، مدیر برنامه های لوا، دور از پرز در جایگاه ویژه برنابئو نشسته بود اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که او پس از مسابقه، با پرز در مورد انتقال احتمالی لواندوفسکی پای میز مذاکره نشسته است. این دو، نزدیک به دو سال است که ارتباط گرمی با یکدیگر دارند.

در لهستان البته نزدیک به چند هفته است که اخبار متفاوتی در مورد احتمال پیوستن لواندوفسکی به رئال منتشر می شود. چنانچه در عکس زیر پیداست، این مهاجم ارزشمند در مصاحبه اختصاصی چند روز پیش خود با نشریه "Przeglad Sportowy"، شماره ای از این روزنامه را در دست دارد که خبر مربوط به علاقه رئال به جذب وی به عنوان تیتر اصلی است.



لهستانی ها معتقدند که این بهترین فرصت است که لواندوفسکی که از کودکی علاقمند به رئال بوده، به آرزوی دیرینه خود برسد. احتمال جدایی رونالدو و بنزما در فصل آینده، راه برای درخشش لوا در رئال را بیشتر از همیشه هموار خواهد کرد و او می تواند به کهکشانی جدید این تیم بدل شود.

به اعتقاد کارشناسان فوتبال لهستان، زوج او و گرت بیل می تواند زوجی رویایی برای رئال مادرید باشد. لوا همچنین رویای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا و رسیدن به توپ طلا را در سر دارد و در لهستان بر این عقیده اند که تنها راه رسیدن به این آرزو، پیوستن او به رئال مادرید است.

اما بایرنی ها بدون شک راضی به این انتقال نخواهند بود. برای نمونه رومینیگه، نایب رئیس بایرن، در مصاحبه با نشریه "Przeglad Sportowy"، در مورد شایعات پیوستن لواندوفسکی به رئال گفت:" بایرن مونیخ و رئال مادرید ارتباط دوستانه ای با یکدیگر دارند اما پرز می داند که بایرن مونیخ مثل یک بانک نیست بلکه به حفظ ستارگان خود اهمیت بسیاری می دهد. در رئال مادرید به خوبی می دانند که لواندوفسکی چه بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود و ما قصد فروش او را نداریم."

با این حال در اسپانیا بر این عقیده اند که در صورتیکه رئال مادرید فشارها برای جذب لواندوفسکی را افزایش دهد که چنین قصدی را هم دارد، این بازیکن از بایرنی ها درخواست جدایی خواهد کرد. رئال مادرید که می داند ممکن است به زودی از جانب فیفا با محرومیت از خرید بازیکن روبرو شود، قصد دارد بازیکنان موردنظرش را در چند ماه آینده جذب کند و در راس همه آنها نیز لواندوفسکی قرار دارد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.