اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 16 اسفند 1394 | فال روز یکشنبه 16 اسفند 94 | 1394/12/16



فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 16 اسفند 1394 | فال روز  یکشنبه 16 اسفند 94 | 1394/12/16

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟       
           

 

متولد فروردین

از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.

متولد اردیبهشت

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

متولد خرداد

امروز برایتان بسیار سخت است برای کندوکاو در درون احساسات خود آرام بگیرید. به خاطر اینکه شما اغلب قبل از اتمام کاری را که قبلا شروع کرده اید کاردیگری را آغاز می‌کنید. به هر حال اکنون با سیاره حاکم شما مریخ که در برج نشان بی هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشید که جایی سفر کنید. از لحظه حال لذت ببرید و اجازه دهید تا احساساتتان هر گونه آرزو و امید را از دلتان شست و شو دهند تا به جایی که می‌خواهید برسید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و ترسناک نیست.

متولد تیر

امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

متولد مرداد

در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما می‌دانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز می‌خواهید به آنها برسید را به تعویق می‌اندازد. حتی اگر باید به این تنبلی خود غلبه کنید مسئولیت‌هایی را که در خانه دارید را به جای به تاخیر انداختن انجام دهید و به جای اینکه فقط درباره وظایف تان صحبت کنید آنها را انجام دهید. آغاز کردن کار آسان نیست اما زمانیکه کار را شروع کردید احساس خوب و مثبتی در رابطه با خودتان خواهید داشت.

متولد شهریور

امروز برنامه ریزی کردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه زندگی شما در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینکه با فکر کردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف کنید، فقط روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ می‌دهد تمرکز کنید. اگر این گونه عمل کنید به همه کارهایتان خواهید رسید.

متولد مهر

امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

متولد آبان

امروز آمادگی تفریح کردن را دارید. اما به آن آسانی‌ها هم که فکر می‌کنید نیست. تصمیم می‌گیرید که یک بازی بکنید اما برخی چیزها جلوی مشارکت شما در آن بازی را می‌گیرند. یک مشکلی برای برقراری تعادل بین خوشگذرانی شما و نیاز به ایجاد روابطی صمیمی‌تر و عمیق تر وجود دارد.دلیلی هم برای تحلیل بی پایان آن وجود ندارد. فقط به شرایط فعلی خود توجه کنید و به حرف دل خود گوش کنید نه به عقلتان.

متولد آذر

شما قدر همکاران و یا دوستانتان را می‌دانید و به خاطر همین امروز از آنها حمایت می‌کنید. ماه کامل در یازدهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی‌تان است قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که بیشتر وقتتان را با دیگران بگذرانید، اما در اواخر روز شما بیشتر به تنها بودن احتیاج دارید. حتی اگر سرتان خیلی شلوغ است، ولی زمانی را برای خود خالی کرده و در سکوت کامل به سر ببرید.

متولد دی

شما اغلب اوقات آدمی‌هستید که قبل از اینکه فکر کنید اعمال تان چه تاثیری روی دیگران دارد دست به عمل می‌زنید. به هر حال امروز این کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بیش از آنکه متوجه باشید به روابط تان لطمه می‌زند. اغراق کردن در این وضعیت یا کش دادن به حقایق تغییر یافته دیگر در این رابطه به شما کمک نمی‌کند. شما نمی‌توانید از واقعیت فرار کنید. پس بهتر است به خوبی از آغاز کار اهل عمل باشید.

متولد بهمن

اگر شما اخیرا در فکر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. صحبت درباره یک نمایش نیست؛ ماه جدید در ششمین خانه از “جزییات” پیشنهاد می‌کند که برداشتن قدم‌های کوچک ایده کوچکی است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را افزایش بدهد مفید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا فردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

متولد اسفند

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنیت شما را تضمین می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.