اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 28 اسفند 1394 | فال روز جمعه 28 اسفند 94 | 1394/12/28


فال روزانه و طالع بینی ماه تولد| فال 28 اسفند 1394 | فال روز  جمعه 28 اسفند 94 | 1394/12/28

آرشیو فال روزهای قبلی


فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394

   از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟       
                     

 


فروردین:

نباید لذت بردن از زندگی را به تعویق بیندازید. چیزی که امروز در دستانتان است ممکن است فردا از دست برود. مردان ممکن است مواجه مهمی با یک زن (از اقوام، دئستان، همسایگان) داشته باشند. شیاید در جاده آشوب یا ناراحتی پیدا کنید.

اردیبهشت:

شاید امروز تا عصر به خاطر مسایل مالی احساس ناراحتی داشته باشید. اگرهم به نظر مسایل مالی مرتب هستند بازهم خیلی مطمین نباشید. شاید صرفا بعضی چیزها را محاسبه نکرده باشید. توصیه می شود که هیچ خرید یا سرمایه گذاری نداشته باشید.

خرداد:

درتمام مدت روز شاید احساس کنید در یک بن بست قرار گرفته اید. شاید احساس کنید که امیدهایتان را ازدست داده اید. شاید تنبلی شما دلیل فعالیت نداشتن شماست. در زمانهایی مثل اکنون نباید هیچ پولی خرج کنید یا برنامه ای بریزید.

تیر:

چیزی که درگذشته برایتان جذاب بود یا برایتان لذت بخش بود، شاید امروز دیگر به کارتان نیاید. شاید کسی یا چیزی ناامیدتان کند. بعضی از شما شاید احساس کنید که باید به علایق پیشین پایان دهید و دیگران هم به شدت احساس تاسف می خورند که دوره ای عالی از زندگیتان به این زودی پایان یافت.

مرداد:

هنوز هم در فرایند خلاص شدن از تعلقات و وابستگی های قبلی هستید. وقت آن نیست که دنبال دوستان جدید باشید. برعکس وقت آن رسیده که میزان دوستان را کم کنید. البته این کار را با ملاحظه انجام دهید.

شهریور:

امروز باید روی تعامل با همسرتان تمرکز کنید. اگر علی رغم بعضی مخالفت ها روابطتان متعادل ماندند، هرگونه سوءتفاهمی هم به سادگی قابل حل می شود. هنگام تعامل با کسب و کار و امور مالی از خود سیاست نشان دهید.

مهر:

رخدادهای امروز برای شما خیلی گیج کننده هستند. علی رغم مثبت بودن کلی تفکرات، شاید احساس نوستالژیک، غمگینی و پشیمانی داشته باشید. نداشتن تعادل خارجی می تواند تاثیر بیشتری روی کسانی بگذارد که مشکلاتی در سلامتی خود دارند. وقت خوبی برای مصاحبه کاری، روز اول کاری یا یک مسافرت طولانی نیست.

آبان:

توجهتان به چیزهای غدقن و مبهم در حال کمتر شدن است. به راحتی می توانید شروع به کم کردن چرخه اجتماعیتان کنید تا وقتی که به نقطه آرامش برسید. احتمال ایجاد تغییرات در زندگی عشقی و همچنین امور مالی و خلاقیت وجود دارد.

آذر:

هرگز کار امروز را به فردا نیندازید. امروز باید در هر دیالوگ، مکالمه، ملاقات و ماجراجویی بینش داشته باشید. بهتر است که تمام مشاجرات با شرکای خود را با سیاست تمام حل و فصل کنید. اگر یک چهره عمومی هستید، شاید بعضی از پیروان خود را ناامید کنید.

دی:

برایتان سخت است که به تعادل کامل برسید. تنها می توانید برای آن تلاش کنید. شاید در محل کار احساس ناراحتی کنید. همه چیز را آسان بگیرید و درمورد مشکلاتی مثل اشتباه در گزارشات یا شال و کراوات نامناسب خود ناراحت نباشید. وقت مناسبی است تا پروژه های ابتکاری خود را تمام کنید.

بهمن:

خلق و خوی خوب شما ریشه در فعالیتهای خلاقانه دارد. باید در یک رخداد آموزشی یا یک تعهد عمومی شرکت کنید. همچنین آرزوهای شخصیتان شاید مناسب با توانایی هایتان نباشند. اگر از زندگی عشقی خود ناراضی هستید، خیلی به دل نگیرید. این احساس موقتی خواهد بود.

اسفند:

میلتان برای لذت بردن و آسایش با تنبلی، عوض کردن اولویت بندی ها و بی میل ربودن برای انجام کمترین تلاش همراه خواهد بود. درنتیجه به جای سخت کار کردن، فقط به دنبال لذت جویی خواهید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.