اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

آخرین اخبار فوتبال جام ملت های اروپا یورو 2016 : CR7 تنهاتر از همیشه | انتقاد شدید کارشناسان فوتبال اروپا از کریس رونالدو!


آخرین اخبار فوتبال جام ملت های اروپا یورو 2016 :  CR7 تنهاتر از همیشه | انتقاد شدید کارشناسان فوتبال اروپا از کریس رونالدو!


کریستیانو رونالدو پس از ارائه دو بازی ضعیف مقابل ایسلند و اتریش در یورو 2016، همچنان زیر انتقاد شدید کارشناسان فوتبال اروپا قرار دارد.




  وقتی مرحله نهایی یورو 2016 قرعه کشی شد، بسیاری با توجه به هم گروه شدن پرتغال با تیم هایی چون اتریش، ایسلند و مجارستان، برای صعود رونالدو و یارانش به یک هشتم نهایی شانس بسیار بالایی متصور شدند. برخی حتی رونالدو را آقای گل این تورنمنت می دانستند اما اینچنین نشده و پرتغال پس از دو تساوی برابر ایسلند و اتریش، در رده سوم گروهش قرار دارد و رونالدو هم هنوز موفق به گلزنی نشده است. او مقابل اتریش یک پنالتی را هم از دست داد.

 

 

انتقادات از فوق ستاره رئال همچنان ادامه دارد بطور نمونه، ماتیاس بروگلمان در ستون خود در نشریه آلمانی بیلد نوشته است:" مسی راه رسیدن به موفقیت با تیم ملی را به رونالدو نشان خواهد داد. هرچقدر مسی در آرژانتین درخشیده و با زدن 4 گل کمک کرده تیمش در کوپا آمریکا به نیمه نهایی رسیده و شانس اول قهرمانی باشد، رونالدو نتوانسته با پرتغال در یورو 2016 با وجود گروه متوسطی که در آن قرار دارد بدرخشد. او بار دیگر نشان داده است که در تورنمنت های بزرگ با پرتغال، قدرت غلبه بر فشارهای بالای موجود را ندارد؛ برعکس رئال که به سبب ستارگان زیادش، او می تواند این فشارها را مدیریت کند.

 

 

نشریه سان نیز در گزارشی ویژه در مورد رونالدو اشاره کرده است که او بدترین رکورد را در یورو از حیث زدن ضربات کاشته دارد و حتی نمی تواند پنالتی خود را گل کند. سان توصیه کرده است که رونالدو باید بیشتر روی زدن پنالتی ها تمرین کند.  این نشریه به روی نوک پا ایستادن رونالدو در عکس تیمی پرتغال نیز اشاره کرده و او را بازیکنی متکبر و مغرور دانسته که دوست دارد تحت هر شرایطی حتی در رئال، بلندتر از همه دیده شود.

 

 

لاونگواردیا چاپ بارسلون نیز نوشته است که در یورو، همه چهره واقعی رونالدو را دیده اند. دوربین ها وقتی روی او زوم می کنند، عصبانیت، استرس و درماندگی چیزی است که از چهره او می توان دریافت و همین مساله به کل تیم پرتغال تسری پیدا کرده است. رونالدو در زمین خودخواه و مغرور است و با این شیوه رفتاری خود، در حال ضربه زدن به کیفیت پرتغال و بازی گروهی این تیم است.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.