اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی
اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

اخبار روزانه(ورزش - روزنامه - نرخ - فال )

نتایج زنده | اخبار | ورزش | فال روزنامه | قیمت طلا ، سکه و ارز های خارجی

قهرمانی قرمزهای‌ اهواز و نارنجی‌های رفسنجان

دور رفت دیدارهای لیگ دسته اول آزادگان با قهرمانی فولاد نوین اهواز در گروه الف و مس رفسنجان در گروه ب به پایان رسید.

   دور رفت رقابت های لیگ دسته اول امروز در شرایطی به پایان رسید که فولاد اهواز با پیروزی درخشان 5 ـ یک مقابل نفت و گاز گچساران با قاطعیت قهرمان دور رفت این رقابت ها در گروه الف شد و تیم مس رفسنجان هم به رغم شکست برابر پارسه تهران، با 24 امتیاز قهرمان گروه ب شد.

در روز پایانی دور رفت لیگ دسته اول آزادگان و در دیدارهای مهم در گروه الف فجرسپاسی برابر استقلال اهواز به برتری رسید و شهرداری اردبیل نیروی زمینی را مغلوب کرد. تیم های گیتی پسند و نساجی هم به تساوی یک بر یک دست یافتند تا فولاد نوین اهواز با توجه به پیروزی پرگلش برابر نفت و گاز قهرمان دور رفت شود.

در دیدارهای گروه ب که با قهرمانی مس رفسنجان خاتمه یافت، تیم نفت آبادان است موفق شد با پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس 21 امتیازی شد و در مکان دوم گروه بایستد. این تیم حالا منتظر لغزش تیم مس رفسنجان در دور برگشت است تا جای او را در صدر جدول بگیرد. نکته جالب در مورد این دو تیم این است که سرمربیانشان هر دو خارجی هستند؛ وینکو بگوویچ از کرواسی که مربی رفسنجانی هاست و مانوئل پرتغالی که سرمربی نفت آبادان است. در دیگر دیدارهای حساس این گروه داماش گیلان با سیاه جامگان و فولاد یزد با پاس به تساوی یک بر یک رضایت دادند. نکته جالب قعرنشین ها در روز آخر دور رفت گروه ب پیروزی یک بر صفر اتکا مقابل راهیان کرمانشاه بود. اتکا با 5 امتیاز تیم آخر جدول است و امروز اولین بردش را به دست آورد.

گروه الف
فولاد نوین 5- نفت و گاز 1
برد قرمزهای اهواز در شرایطی آنها را صدرنشین کرد که این تیم تازه از دسته پایین تر به لیگ دسته اول صعود کرده و در اولین سال نتیجه درخشانی گرفته است تا مثل برادر بزرگ مورد توجه مردم اهواز قرار بگیرد.

فجر 1 - استقلال اهواز 0
استقلال اهواز در شیراز مقابل فجرسپاسی یک ـ صفر بازی را واگذار کرد. آبی‌پوشان اهوازی که از مشکلات مالی رنج می‌ برند نمایش پایاپایی با فجری ها داشتند اما در نهایت مغلوب این تیم سابقا لیگ‌برتری شدند تا صدرنشینی و قهرمانی دور رفت را به همشهری خود واگذار کنند.

ایران جوان 1 - تربیت نوین 0
تیم ایرانجوان بوشهر که در تعقیب تیم های اهوازی است، امروز با تک گل بیگدلی در دقایق پایانی دیدار تیم قعرنشین تربیت نوین را شکست داد تا به لطف این پیروزی 18 امتیازی شده و در جایگاه سوم گروه جای بگیرد. تربیت نوین با توجه به نتایج ضعیفش احتمالا مربی جدیدی را به کار خواهد گمارد.

نساجی 1 - گیتی پسند 1
دیگر نتیجه مهم این هفته تساوی دو تیم نساجی و گیتی پسند بود که هر دو مدعی صعود از این گروه هستند. این دو تیم با تساوی امروز هر دو 16 امتیازی شدند و در رده چهارم و پنجم جدول قرار گرفتند که این رده بخصوص برای نساجی چندان قابل قبول نیست.

آلومینیوم 1 - مس 0
دیگر بازی مهم این هفته را در این گروه تیم های آلومینیوم و مس برگزار کردند که شاگردان نامجومطلق با گل دهقانی حریف ثروتمند خود را شکست دادند. نتیجه این دیدار، که برای اکبر میثاقیان حکم مرگ و زندگی را داشت، باعث شد تا این مربی باتجربه در نیمه دوم به حدی عصبانی شود مه با مربی حریف درگیری لفظی پیدا کند.

شهرداری اردبیل 1 - نیروی زمینی 0
در اردبیل تیم شهرداری این شهر و نیروی زمینی به مصاف هم رفتند و در نهایت اردبیلی ها با کادرفنی جدید و جوانشان یک بر صفر حریف را شکست دادند تا با پیروزی دور رفت را به پایان برسانند. شهرداری با این برد از منطقه خطر اندکی فاصله گرفت.

گروه ب
پارسه 1 - مس رفسنجان 0
مس رفسنجان که از هفته قبل قهرمانی خود در نیم فصل را مسجل کرده بود امروز به مصاف پارسه رفت و برابر این تیم متحمل اولین شکست فصل خود شد. مسی ها به رغم این باخت در صدر جدول باقی ماندند و عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل را از آن خود کردند.

نفت آبادان 2 - شهرداری بندرعباس 1
نفت آبادان که رفته رفته به آمادگی و هماهنگی لازم رسیده در دیداری سخت و نفس گیر شهرداری بندرعباس را، که 5 هفته بدون باخت پشت سر گذاشته بود، با گلزنی رحیم مهدی زهیوی مغلوب کرد و به لطف این برد در رده دو گروه ایستاد و مهدی زهیوی نیز با 7 گل زده صدرنشین جدول گلزنان این گروه شد.

داماش 1 - سیاه جامگان 1
در یک بازی حساس دو تیم داماش و سیاه جامگان به تساوی یک ـ یک رسیدند تا سیاه جامگان با 19 امتیاز پایین تر از نفت آبادان قرار بگیرد.

فولاد یزد 1 - پاس 1
همانطور که پیش بینی می شد، پاس روز سختی برابر فولاد یزد داشت و در حالیکه در همان دقایق نخست 1 بر 0 از حریف خود پیش بود در نهایت با تساوی مقابل فولادیزد 19 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.

گل گهر 2 - شهرداری تبریز 0
تیم شهرداری تبریز هم در ادامه روزهای بد خود 2 بر صفر مغلوب گل گهر سیرجان شد تا در رده دهم جدول قرار بگیرد. آنها که مربی شان را قرار بود بعد از بازی امروز انتخاب کنند، در این باره تعجیل خواهند کرد تا زمان بیشتری را از دست ندهند. گل گهر با این برد طلسم مساوی های متوالی خود را شکست.

اتکا گرگان 1 - راهیان کرمانشاه 0
سید حسین سیدصالحی که به تازگی هدایت اتکا را بر عهده گرفته موفق شد اولین برد این تیم را در آخرین روز دور رفت برابر راهیانی کسب کند که به تازگی جهانبخش جعفری را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.